به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۲۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

فرکی: همه تیم‌ها بازیکن سرباز داشتند

سرمربي تيم فوتبال سپاهان و فصل گذشته فولاد خوزستان نسبت به برخي مسائل و صحبت‌هايي که در خصوص قهرماني تيم فصل گذشته‌اش مي‌شود، واکنش نشان داد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، حسین فرکی در خصوص شرایط تیم فوتبال سپاهان پس از پیروزی مقابل فولاد و پیش از برگزاری دربی اصفهان در چارچوب هفته بیست‌ویکم لیگ برتر گفت: ما اکنون با ذوب‌آهن بازی داریم و باید بازی با فولاد را فراموش کنیم. این دیدار هم جدا از دربی بودنش یک بازی بسیار دشوار است.

وی با بیان اینکه «دیگر نباید در لیگ به دنبال بازی ساده باشیم»، افزود: تمام بازی‌های لیگ سخت است و فقط نوع حساسیت آن کمی متفاوت است. در جدول تیم‌های مدعی برای قهرمانی می‌جنگند و تیم‌های پایین جدولی برای فرار از سقوط، به همین خاطر در لیگ هیچ بازی آسانی وجود ندارد و تمام مسابقات از اهمیت خاص خود برخوردار است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با تمجید از دیگر تیم اصفهانی لیگ برتر خاطرنشان کرد: این هفته با فینالیست جام حذفی روبه‌رو خواهیم شد. درست است که ذوب‌آهن در نیم‌فصل اول نتایج خوبی نگرفت اما این تیم با درایت و تسلط بسیار بالای یحیی گل‌محمدی از اواخر نیم‌فصل و با شروع نیم‌فصل دوم نتایج خوبی کسب کرده است. در تیم سپاهان هم شرایط نسبت به نیم‌فصل اول تغییر کرده و به نظرم دربی اصفهان در دور برگشت کاملاً متفاوت با بازی رفت دو تیم خواهد بود.

فرکی در واکنش به اینکه سپاهان پس از پیروزی مقابل فولاد دوباره به جمع مدعیان پیوسته و علاوه بر آن در یک بازی حیثیتی به سه امتیاز رسیده است، اظهار داشت: بازی با فولاد برای من دو بخش داشت. یک بخش مربوط می‌شد به اینکه سرمربی سپاهان بودم و باید فولاد را شکست می‌دادیم تا در جمع مدعیان باقی بمانیم. کارمان هم سخت بود و باید بگویم بازیکنان سپاهان عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند که از آنها تشکر هم می‌کنم. آنها واقعیت را درک کردند و توانستند به پیروزی برسند.

سرمربی فصل گذشته فولاد خوزستان یادآور شد: بخش دوم بازی با فولاد هم مربوط به خود من بود. من دو سال در فولاد بودم و باید با تیم سابقم، هواداران این تیم و مردم خوب خوزستان روبه‌رو می‌شدم. باید از محبت آنها نیز تشکر کنم که واقعاً میزبانی خوبی داشتند و مرا شرمنده کردند. شکست دادن فولاد برای من واقعاً سخت بود اما باید این کار را انجام می‌دادیم تا بالای جدول باقی بمانیم و فاصله امتیازی‌مان را با دیگر رقیبان کمتر کنیم.

فرکی درباره شانس قهرمانی سپاهان در این فصل رقابت‌های لیگ برتر نیز گفت: ما برای خودمان شانس قهرمانی قائل هستیم اما باید ببینیم شرایط چگونه پیش می‌رود. نفت تهران، استقلال، فولاد خوزستان، تراکتورسازی و حتی ذوب‌آهن که توانسته به رتبه‌های بالای جدول صعود کند جزو مدعیان محسوب می‌شوند. من خودم انتظار دارم تیمم قهرمان شود و تلاش می‌کنم با سپاهان هم قهرمانی لیگ را به دست بیاورم اما باید ببینیم در نهایت چه اتفاقی رخ خواهد داد.

«آیا حسین فرکی به دنبال این است با کسب مقام قهرمانی با تیم سپاهان، به حرف‌وحدیث‌های سال گذشته مبنی بر اینکه فولاد با تخلف در قبال بازیکنان سرباز به قهرمانی رسید، پایان دهد؟» وی در پاسخ به این سؤال عنوان کرد: دیدید که بعداً مشخص شد همه تیم‌ها بازیکن سرباز داشتند. آیا بازیکنان ملی‌پوش سرباز فقط در تیم فولاد بودند یا تیم‌های دیگر؟ برخی با به راه انداختن این حرف‌ها می‌خواستند قهرمانی ما را لوث کنند اما قهرمانی سال گذشته فولاد با این مسائل لوث نمی‌شود. فرض بگیریم که فولاد بازیکن سرباز هم داشت اما این تیم روی توانایی‌اش قهرمان شد نه کارهای دیگر. مسئله خاصی در قهرمان شدن فولاد دخیل نبود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان تأکید کرد: چنین حرف و حدیث‌هایی فقط در فوتبال ایران وجود دارد. باید این را بگویم که قهرمانی سال گذشته فولاد به تاریخ پیوست. هر مربی آرزو دارد با تیمش قهرمان شود و من هم دوست دارم این فصل سپاهان را قهرمان کنم که اگر به این هدف برسم افتخار بزرگی است.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۳۰
0
0
مربی با معرفت و با اخلاق به این میگن
از فولاد رفته ولی از فولاد و مردم خوزستان به نیکی یاد میکنه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها