به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۰۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۷
تعداد نظرات: ۱۱ نظر

توضیحات جهانداری درخصوص مالکیت باشگاه استقلال

توضیح جهانداری درباره وضعیت مالکیت باشگاه استقلال

خوزستان اسپورت- مالک باشگاه استقلال اهواز گفت: ما انتظار داریم که مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان برای باشگاه بزرگی و شرایط را به صورتی مهیا کند که حرمت‌ها حفظ شود.

به گزارش خوزستان اسپورت، ارسطو جهانداری در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا اظهار کرد: تقریبا دو هفته پیش بود که سرپرست سابق تیم، طی یک مصاحبه اعلام کرد که قصد دارد امتیاز باشگاه را خریداری کند. وقتی جویای این موضوع شدیم، او اعلام کرد که یک دوست دارد که می‌خواهد امتیاز باشگاه را خریداری کند.

وی افزود: ما هم از آقای سلطانی خواستیم که با یکدیگر مذاکره‌ای در این زمینه داشته باشیم. او نیز گفت که دوستش می‌خواهد پیش از مذاکره رسمی، برگه قرارداد را ببیند و ما نیز قبول کردیم و برگه را برای او فرستادیم.

مالک باشگاه استقلال اهواز گفت: سپس دیدیم که این شخص امروز و فردا می‌کند و وقتی از او خواستیم که تکلیف را مشخص کند، اعلام کرد که پنج بازیکن شرایط خوبی ندارند و قصد دارند که در نیم‌فصل امتیاز را خریداری کنند، البته ما هر چه از او خواستیم که دوستش را به ما معرفی کند، از این کار سر باز زد.

وی خاطرنشان‌کرد: ما به آقای سلطانی گفتیم اگر شما قصدتان این بود که در نیم‌فصل امتیاز باشگاه را بگیرید، پس چرا اکنون پا پیش گذاشتید و چنین مصاحبه‌ای را انجام دادید، زیرا که بازیکنان تحت تاثیر وعده او قرار گرفتند و چند روز هم در تمرینات شرکت نکردندو منتظرند که او امتیاز را خریداری و شرایط نغییر کند؛ در واقع با وعده این فرد، ‌بازیکنان تیم هوایی شدند.

جهانداری گفت: امیدواریم هر چه سریعتر یک نفر که مورد تایید مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان هم باشد، امتیاز باشگاه را خریداری کند، چرا که شرایط من هم دیگر به صورتی نیست که بتوانم به کار ادامه دهم. به تازگی یکی از چشمانم تحت عمل جراحی قرار گرفته است و دیگر چشمم نیز ماه آینده تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: در ابتدای فصل شرایط خوبی داشتیم ولی در ادامه با اختلافاتی که بین آقای عیسی زاده و تعداد کمی از هواداران پیش آمد، عیسی زاده از ادامه همکاری انصراف داد و بعد هم با وعده آقای سلطانی مواجه شده‌ایم که تیم بیشتر به‌ هم ریخت. آقای سلطانی در برخی مصاحبه ها عنوان کرده که به تیم کمک داشته است که باید بگویم تاکنون یک ریال هم به ما کمک نکرده است. من حتی به او گفتم که با مدیرکل ورزش خوزستان صحبت کن و اگر شما را پذیرفت، تیم به شما واگذار می شود که هیچ اتفاقی نیفتاد.

مالک باشگاه استقلال اهواز با گله مندی از مدیرکل وزش و جوانان خوزستان، عنوان کرد:  ما انتظار داشتیم و داریم که آقای حیدری برای باشگاه بزرگی و شرایط را به صورتی مهیا کند که حرمت ها حفظ شود و در نهایت نیز بخش خصوصی راغب به سرمایه گذاری شود، نه این که به علت حواشی که تعدادی به وجود می آورند، کسی راغب به کمک به ورزش نباشد.

وی افزود: در گذشته تنها سیدشریف حسینی، نماینده سابق مردم اهواز بود که واقعا به باشگاه کمک می‌کرد و اکنون علی رغم جلسات متعددی که با یوسفی، نماینده مردم اهواز داشته ایم، هیچ کمکی به باشگاه نداشته و تنها قول داده است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۸
0
2
استانی که مرکز ثروت و منابع کشور عزیزمون هست چرا نباید بتونه هزینه دو تا تیم رو تامین کنه؟ آیا این خواسته زیادیه؟
امین دریساوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۸
0
2
اس اهواز واقعا حیفه تیم قدیمی مردمیه یادش بخیر چه بازیایی میشد روبرو صنعت که بازی میکرد . کاش مسئولین کمکش کنن دوباره اوج بگیره
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۸
0
2
شفیع زاده ها کجان ببینم چی به روز تیم اومده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۸
2
0
توروخدابه داداين تيم مردمي برسيدآقاي جهانداري تيم وتحويل آقاي حيدري بدهيدورزشگاه هاروپرميكنيم اين تيم دوست داشتني روووواستقلال اهوازپول احتياج داره راحت ميادليگ يك
پاسخ ها
مصطفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۸
تیمو تحویل اقای حیدری بده که چی بشه؟ استقلال خوزستان تحویل اقای حیدری دادن بجایی رسید داره منحل میشه. مشکل استقلال اهواز پوله استقلال اهواز پول نداره والا اگه پول باشه من یا شما هم میتونیم مدیریت کنیم نیازی به این اقایون نیس
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۸
0
2
اولا مدیریت اقای جهانداری خیلی ضعیفه در حد استقلال اهواز نیست.
دوما اقای سلطانی برچه اساس اومده ادعای گرفتن باشگاهو کرده این اقا قبلا یه مدت سرپرست استقلال اهواز بود پول نداشت یه اب معدنی برا تیم بخره
سوما اقای حیدری مدیرکل قول داده بودن ظرف 1 هفته مشکل استقلال حل کنند تاالان کاری نکرده
خدادادی
|
United States of America
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۸
0
2
سلطانی آه نداره که با ناله سودا کنه
چطور میخاد تیمو بگیره؟
بقول بچه ها قبلا پول آب معدنی نداشت حالا چطور میخواهد تیمو بگیره
مدیرای قبلی کم بودن حالا این هم اضافه شده
خدا خودش به داد استقلال اهواز و هوادار بدبختش برسه
وحید جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۸
0
2
واقعا حالگیریه، سالی ده پانزده ملیارد واسه اداره کردن دو تیم و بدست آوردن دل هزاران خوزستانی مبلغ زیادی هستش؟ ؟!!!! آیا نباید تأسف خورد به حال این استان، تاسف نخورد به حال قطب اقتصادی ایران
سید شهربار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۸
0
2
با عرضه سلام و خسته نباشید خدمت پرسنله سایته محبوب و مردمی خوزستان اسپورت، خواستم عرض کنم واقعا فقط و فقط باید تاسف خورد به حاله استانی که قطبه صنعتی و اقتصادی ایران است،،، انوقت حال و روزه قدیمیترین و محبوبترین تیمش این است؟؟؟؟
اقای جهانداری،ملکی،، عیسی زاده و... چی دیگه از جون این تیمه محبوب و ریشه دار میخواهید؟؟؟؟ واقعا جای بسی تعجب و تاسف است، که در استانی که نزدیکه ۵ میلیون جمعیت داره یک نفر پیدا نمیشود به بحثه مالکیت این تیمه محبوب ورود پیدا کند؟؟؟ اقای استاندار، مدیر کل تربیت بدنی و... دقیقا کجاییید؟؟؟؟ چرا در فوتبال تبریز واصفهان تیم ها به مرزه انحلال کشیده نمیشوند؟؟؟؟ واقققعا چرررررررااا؟؟؟ خوزستان اسپرت خواهشا چاپ کنید
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
0
0
آقای جهانداری فکر نمیکنی خودت باعث و بانی این بدبختی و ذلالت این تیم و ما شدی !!! آقای جهانداری چند سال پیش بهت گفتیم چوب خدا صدا نداره جواب کارهاتو میدی !!! این تیم عشق مردم اهواز و استان بود حالا از عهده شهرهای درپیتی توی شهر خودمون هم برنمیاییم... شما در حد اس اهواز نبودین و نیستین و به صرف قرض و رانت و منت نابودمون کردین مگه توی شهر و استان شما تیم ورزشی یا آدم بیکار نیست که مدیریت و ریاست بکنین اونجا!!! متاسفانه این استان ثروتمند مدیر و مدبر و آقا بالاسر نداره که این حق این مردم فلک زده رو بگیره... باعث فقط شمایی چ با یک چشم چ با دو چشم شما باید جواب خدا رو بدی
بیرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
0
0
منتظر کمک حیدری نباشید که ارزش میزش از هر چیزی مهمتره،بهتره خودتون با کمک هواداران و روابط با شرکتها و درایت مناسب مشکلات رو حل کنید.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها