به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۰۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

عکس/حضور مهدی تاج در منطقه مرزی چذابه

عکس/حضور مهدی تاج در منطقه مرزی چذابه

خوزستان اسپورت- رئیس فدراسیون فوتبال با حضور در موکب شهدای ورزشکار جامعه فوتبال در منطقه مرزی چذابه از نحوه خدمت رسانی این موکب بازدید کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران که از شب گذشته وارد خوزستان شده بود، امروز عازم منطقه مرزی چذابه شد و ساعاتی را در موکب شهدای ورزشکار جامعه فوتبال که در این منطقه به زائران حسینی خدمت‌رسانی می‌کند، حضور یافت.

مهدی تاج سپس در مصاحبه با خبرنگاران حاضر در چذابه گفت: در این جا مقام و منصب مطرح نیست و همه خادم امام حسین (ع) هستند. تعدادی از بازیکنان تیم های استقلال خوزستان، فولاد و نفت آبادان نیز با حضور در موکب شهدای فوتبال، پذیرای زائران بودند و من قصد دارم این خدمت رسانی را کشوری کنم تا بزرگان فوتبال و همچنین ملی پوشان و مربیان فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی به این جا بیایند و پذیرای زائران باشند. این مایه افتخار است و مدال آن از هر مدالی بهتر و همه‌‌اش بُرد است.

وی افزود:  من به این منطقه علاقه مند هستم و مدتی از عمر خود را هم در خوزستان سپری کرده‌ام. ما مدیون شهدا هستیم و افتخار می‌کنم که موکب بسیار خوبی در این منطقه برای خدمت رسانی داشته باشیم.

شایان ذکر است که رئیس فدراسیون فوتبال در جریان حضور در چذابه، با مسئولان هیئت فوتبال خوزستان و تعدادی از مدیران و هواداران فوتبال خوزستان دیدار داشت.

عکس/حضور مهدی تاج در منطقه مرزی چذابه


عکس/حضور مهدی تاج در منطقه مرزی چذابه


عکس/حضور مهدی تاج در منطقه مرزی چذابه

نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۷
0
4
بهتره به جای این نمایشا عدالتو تو فوتبال برقرار کنن همش تبعیض. تو دین اسلام عدالت از همه چیز مهم تره اقای تاج