به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 17
کد خبر: ۲۰۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

احتمال انصراف نماینده خوزستان از لیگ برتر بسکتبال

احتمال انصراف نماینده خوزستان از لیگ برتر بسکتبال

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم بسکتبال پدافند رعد خوزستان با اشاره به مشکل مالی تیمش، گفت: احتمالا از حضور در نیم‌فصل دوم لیگ برتر کشور انصراف دهیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، غفور کامروا در خصوص شکست این تیم برابر نماینده گرگان در لیگ برتر کشور، اظهار کرد: با توجه به این‌که برای خودم مشکلی پیش آمده بود، نتوانستم تیم را در این دیدار همراهی کنم ولی طبق آن‌چه از طریق تلویزیون دیدیم، بازی بسیار خوب بود. در نیمه اول نزدیک به 12 امتیاز از حریف پیش بودیم ولی با توجه به این‌که فشار بازی بسیار زیاد بود، بازیکنانم در ادامه اشتباهاتی داشتند و متاسفانه در نهایت شکست خوردیم.

وی در ادامه با اشاره به مشکل مالی تیمش، عنوان کرد:‌ تیم با بی‌پولی به گرگان رفت؛ خودم بخشی از هزینه خرید بلیت هواپیما را پرداخت کردم ولی تیم برای برگشت به اهواز بازهم با مشکل مالی مواجه شد که به هر صورتی که بود، بلیت برگشت را هم تهیه کردیم.

سرمربی تیم بسکتبال پدافند رعد خوزستان با بیان این‌که بازی به بازی روند تیم‌مان در حال بهتر شدن است، گفت: در بازی گذشته برابر مهرام نیز شکست خوردیم ولی برابر این تیم عملکرد خوبی از خودمان نشان دادیم. بعد از نیم‌فصل اول 20 تا 25 روز مسابقات تعطیل است و می‌توانیم با آمادگی بهتری در مسابقات شرکت کنیم، البته با توجه به این‌که با بی‌پولی مواجه هستیم، احتمال دارد از حضور در نیم‌فصل دوم مسابقات انصراف دهیم، چرا که واقعا دیگر کشش نداریم. تاکنون هم من و هم مربی تیم، هزینه‌ها را تقبل کرده‌ایم و تا چه زمانی قرار است که این کار ادامه پیدا کند.

وی افزود: بدون پول کار کردن در این سطح از لیگ سخت است. مسوولان قول دادند که به ما کمک کنند ولی متاسفانه تاکنون حمایتی از ما صورت نگرفته است. ما هم ضربه مالی و هم ضربه روحی خورده‌ایم. چند بازیکن ما سرباز و تعدادی هم بومی هستند و هزینه‌های خود را دارند و حق و حقوق‌شان را می‌خواهند.

کامروا خاطرنشان‌کرد: تا چه زمانی بازیکنانم باید دِلی بازی کنند؟ به هر حال رفته رفته فشار مسابقات بیشتر می‌شود و نیاز به حمایت دارند. چند ورزشکار ما می‌خواستند نزد خانواده‌های‌شان بروند ولی متاسفانه پول کرایه نداشتند.  جیب ورزشکاران ما خالی است و نمی‌شود به این صورت کار کرد.

وی بیان کرد: بازیکنان روحیه‌شان را از دست داده‌اند و باید بتوان از نظر مالی آن‌ها را در شرایط بهتری قرار داد. آن‌ها نیاز به حمایت مسوولان شهر دارند و از مسوولان می‌خواهم که توجه ویژه‌ای به بسکتبال اهواز داشته باشند تا بتوانیم این تیم را برای سال‌های بعد نیز حفظ کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال پدافند رعد خوزستان در ادامه درخصوص بازی این هفته تیمش در داربی بسکتبال خوزستان برابر پالایش نفت آبادان نیز گفت: آبادان تیمی خوب و از تیم‌های قدرتمند بسکتبال ایران است. بازی سختی داریم. دو بازیکنان‌مان نیز باتوجه به این‌که پول ندارند که از شهرستان‌هایشان به اهواز بیایند، اعلام کرده‌اند که این هفته نمی‌توانند ما را در بازی با آبادان همراهی کنند. مشکلات زیاد است. ما یک برد در اهواز به دست آوردیم و اگر حمایت‌های لازم صورت می‌گرفت، این روند خوب می‌توانست ادامه داشته باشد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۶
0
2
خوب تیم نظامیه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها