به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۰۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰

عبدولی: پول خوب بدهند روی تشک می‌روم

عبدولی: پول خوب بدهند روی تشک می‌روم

خوزستان اسپورت- ملی‌پوش خوزستانی کشتی فرنگی کشورمان گفت: فقط به خاطر مسائل مالی در لیگ کشتی می‌‌گیرم وگرنه کشتی گرفتن با یک سری کشتی‌گیر درجه 3 و 4 که بار فنی ندارد.

به گزارش خوزستان اسپورت، سعید عبدولی در گفت‌وگو با تسنیم در مورد شرایط این روزهایش اظهار داشت: بعد از مسابقات جهانی هفته‌ای 3 جلسه تمرین کشتی انجام دادم و بعد هم در لیگ کشتی گرفتم. البته لیگ که سطح آنچنانی نداشت اما برای گرم کردن بد نبود.

وی ادامه داد: اگر خدا قسمت کند می‌خواهم ماهی 10 روز در اردوی تیم ملی باشم تا از شرایط تمرین عقب نمانم، اگر بشود و به من پول خوب بدهند در لیگ جهانی هم کشتی می‌گیرم.

ملی‌پوش کشتی فرنگی کشورمان در خصوص اینکه آیا فقط برای مسائل مالی در لیگ حضور پیدا می‌کند، گفت: معلوم است که فقط به خاطر مسائل مالی در لیگ کشتی می‌‌گیرم وگرنه کشتی گرفتن با یک سری کشتی‌گیر درجه 3 و 4 که بار فنی ندارد.

عبدولی افزود: من نه استخدام جایی هستم و نه حقوق بگیر، به خاطر همین فقط از لیگ می‌توانم کسب درآمد کنم، مسئولان هم که اصلاً به فکر ما نیستند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بعد از کسب مدال برنز مسابقات جهانی پاداشی گرفته، عنوان کرد: هیچ خبری نبود! یعنی هر سال همین است. من دیگر انتظاری ندارم شاید یک زمان که سنم کمتر بود انتظاراتی داشتم اما الان یک سری چیزها را متوجه شدم و دیگر انتظاری ندارم.

عبدولی در خصوص اینکه آیا برای المپیک بعدی هم می‌خواهد کشتی بگیرد، گفت: بله می‌خواهم در المپیک کشتی بگیرم، ان‌شاءالله بتوانم یک مدال طلای المپیک بگیرم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها