به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 16
کد خبر: ۲۰۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

نصاری: استقلال خوزستان گزینه سقوط نیست

نصاری: استقلال خوزستان گزینه سقوط نیست

خوزستان اسپورت- هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان تأکید کرد که تیمش جزو گزینه‌های سقوط به لیگ دسته اول نیست و در لیگ برتر می‌ماند.

به گزارش خوزستان اسپورت، حکیم نصاری با ابراز خرسندی از پیروزی تیمش برابر سیاه‌جامگان در هفته یازدهم لیگ برتر به تسنیم گفت: ما یک بازی شش امتیازی و حساس را بردیم. گرفتن سه امتیاز این مسابقه برای هر دو تیم از نان شب هم واجب‌تر بود و من خوشحالم که استقلال‌ خوزستان در نهایت برنده از زمین خارج شد. من معتقدم تیم ما می‌توانست در بازی با سپیدرود و فولاد هم برنده از زمین بیرون بیاید، ولی باز هم خدا را شکر که این مسابقه را بردیم تا روحیه بچه‌ها بهتر شود.

وی در واکنش اینکه برخی استقلال خوزستان را در بین گزینه‌های سقوط قرار داده‌اند، تأکید کرد: ما کاری به بقیه نداریم  و نمی‌خواهیم به این چیزها فکر کنیم. اگر قرار باشد حرف دیگران برای ما مهم باشد باید برویم و در خانه بنشینیم و فوتبال بازی نکنیم. ما می‌خواهیم بجنگیم تا نتایج خوبی بگیریم. استقلال خوزستان به هیچ عنوان در بین گزینه‌های سقوط قرار ندارد. تیم ما قطعاً شرایط بهتری پیدا خواهد کرد.

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان که مدتی پیش توسط عبدالله ویسی از استقلال خوزستان کنار گذاشته شد در این مورد خاطر نشان کرد: همه چیز در حد یک سوءتفاهم بود که برطرف شد و من با تصمیم ویسی و باشگاه برگشتم. دیگر دوست ندارم در مورد گذشته صحبت کنم.

خبرهای مرتبط
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۵
0
0
قطعا
نصاری احسنت به این اقتدار و اعتماد ب نفس
موفق باشی
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۵
0
0
دمتگرم بازيكن با تعصب
نصاري جان ما هم با مشاهده اين اعتماد به نفس بالاي شما ، بازيكنان و كادرفني ، يقيناً اطميناً داريم كه اينچنين خواهد شد
خدا يار و ياورتان باشد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها