به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۰۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

دلفی: آسیب دیدگی‌ام را نگفتم تا بازی کنم

دلفی: آسیب دیدگی‌ام را نگفتم تا بازی کنم

خوزستان اسپورت- یونس دلفی بعد از جام جهانی نوجوانان بیشتر شناخته شد؛ البته قبل از اینکه در جام جهانی خودی نشان دهد، مورد اعتماد ویسی قرار گرفته بود و در ترکیب استقلال خوزستان جایگاه خود را داشت.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایران ورزشی، حالا هم استقلال خوزستان با دو گل یونس دلفی توانسته دومین بردش را بعد از گذشت 10 هفته کسب کند. این موفقیت بزرگی است که می‌تواند بحران فراگیر در این تیم جنوبی را تا حدودی کاهش دهد و امیدی شود برای بالا رفتن استقلال خوزستان در جدول. گویی بذر جوانگرایی ویسی دارد ثمر می‌دهد و به تبع آن یونس دلفی، یکی از اصلی‌ترین امیدهای ویسی برای رهایی از بحران شده است.

مهاجم استقلال خوزستان که عنوان جوان‌ترین گلزن لیگ هفدهم را یدک می‌کشد، در خصوص گلزنی برابر سیاه‌جامگان و آخرین شرایط تیمش توضیحاتی داده است که در ادامه می‌خوانید.

بالاخره استقلال خوزستان برد.
 خدا را شکر. خب ما شرایط بحرانی را تجربه می‌کردیم و نمی‌بردیم. بی‌صاحب بودیم و مثل یک نوزاد که کنار خیابان رها شود، بی سرپرست بودیم و بی‌قرار. باید کسی پیدا شود که به این نوزاد غذا دهد و آرامش کند. مسوولی نداشتیم و کسی بالای سرمان نبود که تیم را آرام کند.

حالا مگر شرایط تغییر کرده؟
 خبرهایی شنیده‌ایم درباره اینکه آقای موسوی قرار است استقلال خوزستان را بخرد. حتی با شنیدن این خبر امیدهای مان زنده شده و از این رو به آن رو شده‌ایم. ملوان را بردیم و به جمع هشت تیم راه پیدا کردیم. حالا هم با پیروزی مقابل سیاه جامگان توانستیم از قعر جدول جدا شویم و چند پله بالا بیاییم.

اگر با یک خبر ساده اینقدر انگیزه گرفته اید، اگر مالکیت ایشان قطعی شود، چه می‌کنید؟
 واقعاً خیلی اوضاع تغییر می‌کند. همین که فهمیدیم می‌توانیم به زودی مسوولی داشته باشیم کلی به ما انگیزه داده. اگر مشکلات مالی مان حل شود، شک نکنید روحیه بازیکنان از این هم بهتر می‌شود. دیگر لازم نیست دغدغه مسائل مالی داشته باشیم.

با دو گلی که به سیاه جامگان زدی، نقش موثری در این پیروزی داشتی.
 نمی‌شود گفت همه کاره من بودم؛ من برای هم تیمی هایم تلاش می‌کنم و آنها برای من. کار تیمی همین است دیگر.

روزی این دو گل را زدی که به نظر می‌رسید خیلی سرحال نبودی.
 از نیمه اول مشکل کشاله داشتم اما به مربی نگفتم. یک حسی به من می‌گفت که اگر در زمین بمانم می‌توانم بازی را در بیاورم و کاری برای تیم بکنم. با اینکه آقای ویسی گفته بود هر کسی نمی‌توانست بازی کند بگوید تا از زمین بیرون بیاورمش، من چیزی نگفتم.

بعد از گل اول انگار دردت بیشتر هم شده بود.
 بله. از دقیقه 70 به بعد دیگر نمی‌توانستم بدوم و راه می‌رفتم. آن زمان دیگر آقای ویسی هم تعویض‌هایش را انجام داده بود و نمی‌توانست تعویضم کند. بعد از آن باز هم موقعیتی به وجود آمد و توانستم گل دوم را هم بزنم.

در گل دومت، با همان پایی که درد می‌کرد شوت زدی؟
 بله. با همان پایم شوت زدم.

بعد بازی پزشک تیم درباره مصدومیتت چه گفت؟
 الان بهترم و با مشورتی که با کادر پزشکی تیم داشتم، قرار است فعلاً استراحت کنم تا بهتر شوم. فکر کنم بتوانم به بازی بعدی تیمم برسم.

اعتماد عبدالله ویسی به جوانی مثل تو هم در شکوفایی توانایی‌هایت بی‌تأثیر نبوده.
 هر کس دیگری به جای آقای ویسی بود، وقتی تیم در قعر جدول قرار می‌گرفت از خیر بازی دادن به جوان‌ها می‌گذشت و با تجربه‌ترها را بازی می‌داد اما بیشتر تیم ما را جوان‌ها تشکیل داده‌اند و آقای ویسی پای اعتقادش به جوان‌ها ایستاده و می‌گوید نیازی نیست بروم و بازیکن با تجربه بیاورم. او از جوان‌ها ناامید نمی‌شود.

به ادامه این روندی که در پیش گرفته‌اید امیدوارید؟
 هدف‌مان این است که رو به بالای جدول حرکت کنیم. در حال حاضر فقط و فقط فکرمان بالا رفتن است. همه نتایج قبلی را فراموش کرده‌ایم و فقط به پیروزی و بالا رفتن در جدول فکر می‌کنیم. اگر روحیه تیمی داشته باشیم، می‌توانیم به این هدف برسیم. هر بازیکن حتی اگر می‌تواند باید به جای چند بازیکن کار کند تا تیم موفق شود.

هدف شخصی ات برای این فصل چیست؟
 هدف شخصی من خیلی بزرگ است. آنقدر که گفتنی نیست. من به این جایگاه فعلی‌ام به هیچ عنوان قانع نیستم و هدف بزرگم را دنبال می‌کنم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
فولادشهراهواز
|
Germany
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
1
2
آسیب دیدگی‌ام را نگفتم تا بازی کنم !!! دقیقا زهیوی هم با همین تقکر به چنین روزی افتاد. متاسفم ولی قبول کنیم خوزستانیا احساساتی و کمی کارها ورفتارهایشان به دور حرفه ای گری می باشد.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها