به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۰۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

کریمی و جهانبخش در آبادان تشویق شدند

کریمی و جهانبخش در آبادان تشویق شدند

خوزستان اسپورت- سرمربی و بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز قبل از آغاز بازی مقابل نفت آبادان مورد تشویق تماشاگران آبادانی قرار گرفتند.

به گزارش خوزستان اسپورت، پس از ورود اعضای تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز به محوطه بازی ورزشگاه تختی آبادان، هواداران صنعت‌نفت اقدام به تشویق فیروز کریمی سرمربی و امید جهانبخش بازیکن تیم میهمان کردند.

کریمی و جهانبخش نیز با رفتن به سمت هواداران آبادانی برای آن‌ها دست بلند کردند. فیروز کریمی سال گذشته در نیم‌فصل دوم هدایت نفت آبادان را به عهده داشت و امید جهانبخش نیز در پنج هفته ابتدایی فصل جاری برای نفت آبادان بازی می‌کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
0
2
حرفی بزنیم و یا انتقادی هم بکنیم میشه تف سربالا . ولی طرف صحبتم با غیر فوتبالیان بنظر شما از ده بازی پنج شکست که دوتاش در خانه و روبروی تیمهای بحران زده بوده قابل پذیرشه و اینکه چرا باید با اینهمه هزینه سنگینی که برای جذب این بازیکنان که البته در تواناییشون شکی هم نیست باز هم صنعت و هوادارانش ناکام و نگران باشن . مگه پارس جنوبی چگونه است که از نظر بازیکن از صنعت ضعیفتر و از نظر امکانات سخت افزاری و نرم افزاری از باشگاه نفت بسیار ضعیفتر از نظر سابقه و قدمت و حضور در لیگ های مختلف کشور بسیار بسیار پایین تر و از نظر هوادارهم قابل مقایسه با هواداران صنعت نیست ولی اینگونه نتایج متحوران و شجاعانه میگیرد اونهم با یک مربی جوان که سابقه مربیگریش در لیگ برتر از همین کمالون ما خیلی پایین تره . مدتی در باد نتایج خوب صنعت داشتم احساس غرور میکردم ولی با این نتایج ضعیف و پرنوسان دارم به این باور میرسم که اگر بارسلونا را با همه نفراتش تحویل باشگاه صنعت نفت بدهند باز صنعت بارسلونا شده دوباره خوابگاهی جز پایین جدول برایش متصور نخواهیم بود در بین مسعولین آبادان و باشگاه نفت پراز خائن و نامرد و بی تعصب وجود داره و تا این خائنین هستن وضع همین خواهد بود . و البته جالبتر اینکه دیروز در بازی با گسترش برای اولین بار دیدم که لیدرها روش تشویق برزیلی را به ایسلندی تغییر داده اند بجای ضرب و تیمپوهای معروف آبادان از طبلهای پادگانی استفاده میکنن . اینها و نتایج صنعت نشان از خیانتهای بزرگیست که نتایج شومش در راهند .و مردم ابادان بیخیال و ریلکس شاهد ماجرا و نظاره گرند . .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها