به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۲۰۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰

فکری: می‌توانستیم بیش از 3 گل به شهرداری بزنیم

فکری: می‌توانستیم بیش از 3 گل به شهرداری بزنیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: خیلی ها از موفقیت تیم ما ناراحت هستند و دست به هر کاری می‌زنند که مانع از موفقیت ما شوند ولی ما دست از تلاش بر نمی‌داریم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، محمود فکری درخصوص پیروزی برابر شهرداری ماهشهر در داربی خوزستان، اظهار کرد: بازی بسیار خوبی را هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم از سوی دو تیم شاهد بودیم و در هر دو نیمه نیز موقعیت های بسیاری روی دروازه ی دو تیم به وجود آمد.

وی بیان کرد: ما در این بازی موفق شدیم سه گل به ثمر برسانیم و اگر بازیکنانم دقت بیشتری داشتند و همچنین ضعف داوری وجود نداشت، می‌توانستیم بیش از سه گل به حریف بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با اشاره به حضور خوب تماشاگران در این بازی و بدون حاشیه بدون این دیدار، گفت: تماشاگران دو تیم در این بازی عالی بودند؛ البته در بین دو نیمه خبرهایی در برخی رسانه‌ها کار شد که بین تماشاگران دو تیم در نیمه اول درگیری ایجاد شده است و من نمی دانم این خبرهای کذب از کجا می آید. هواداران دو تیم تنها تشویق می کردند و هیچ مشکلی هم نبود. به نظر من برخی از چنین فضای خوبی ناراحت بودند که این گونه گفتند.

وی درخصوص داوری این دیدار هم عنوان کرد: من در این دیدار از کنار زمین اخراج شدم. متاسفانه داور بازی را خراب کرد؛ ما مطمئنا شکایتی در این زمینه از تیم داوری و ناظر بازی تنظیم خواهیم کرد و به فدراسیون ارسال می‌کنیم و به صورت جدی نیز پیگیر شکایت خود خواهیم بود. امیدواریم که مسوولان مربوطه به آن توجه کنند، چرا که ما قبلا هم شکایتی از  باشگاه آلومینیوم اراک بابت آن فیلم کذایی داشتیم که هیچ اتفاقی نیفتاد. فکر می‌کنم که درخصوص شکایت فعلی نیز هیچ اتفاقی نخواهد افتاد ولی ما وظیفه‌مان را انجام می‌دهیم.

فکری در پایان عنوان کرد: خیلی‌ها از موفقیت نفت مسجدسلیمان ناراحت هستند و دست به هر کاری می‌زنند که مانع از موفقیت ما شوند ولی ما دست از تلاش بر نمی‌داریم و به صورت جدی کارمان را انجام می‌دهیم تا به آن چه می‌خواهیم برسیم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها