به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۰۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰
تعداد نظرات: ۱۲ نظر

پورموسوی: برخی لیدرهای فولاد دنبال منافع هستند

پورموسوی: برخی لیدرهای فولاد دنبال منافع هستند

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به انتقاد از رفتارهای برخی از لیدرهای این تیم پرداخت و آن را برخلاف منافع سرخپوشان خوزستانی دانست.

سیداکبر پورموسوی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم درباره تساوی دو تیم پدیده و پیکان در هفته یازدهم لیگ برتر اظهار داشت: از قبل هم گفته بودیم که برای پیروزی به مشهد خواهیم رفت و گلی که در دقایق ابتدایی بازی به ثمر رساندیم، نشان می‌دهد که دنبال برد بوده‌ایم. تا قبل از اینکه گل تساوی را دریافت کنیم موقعیت‌های زیادی داشتیم که می‌توانستیم به گل تبدیل کنیم. بعد از بازی برخی از دوستان طوری وانمود کردند که ما اصلاً موقعیت نداشتیم, در صورتی که به نظرم پدیده موقعیت‌های گلزنی زیادی نداشت، آن‌هم در حالی که در خانه خودشان بازی می‌کردند.

وی ضمن قدردانی از حمایت مسئولان باشگاه و هواداران، درباره مشکلاتی که سرخپوشان خوزستان را به حاشیه برده بود، تصریح کرد: باید مشکلات تیم در روز‌های آینده بررسی شود. ما باید در تیم یکدل باشیم، اما سه چهار نفر روی سکو‌ها به دنبال منافع خودشان هستند که البته ما آنها را شناسایی کردیم و قرار شده است که باشگاه با‌ آنها برخورد کند. این آدم‌ها بعد از هر باخت یا تساوی اعصاب تیم را به‌هم می‌ریزند. الان شرایط تیم هم از لحاظ روحی و روانی و جدولی خوب است که ان‌شاءالله تلاش می‌کنیم از این مسیر به خوبی عبور کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان عنوان کرد: ما در حالی تا پایان هفته یازدهم رتبه پنجم جدول را در اختیار داریم که در هیچ‌کدام از بازی‌های‌مان تمام بازیکنان‌مان را اختیار نداشتیم، اما دیگر بازیکنان همیشه با همه وجود تلاش کرده‌اند. علاوه بر این تعطیلات زیاد لیگ هم باعث می‌شود که تیم‌ها از شرایط مسابقه خارج شوند و ممکن است در مسابقات تعداد تساوی‌ها بیشتر شود. این واقعیت‌های فوتبال است که هواداران‌مان آن‌را می‌دانند، اما عده‌ای از تساوی‌های ما هم سو‌ءاستفاده می‌کنند. سعی می‌کنیم که با این افراد که لیدر هستند، برخورد شود.

پورموسوی در ادامه تأکید کرد: لیدر‌ها بعد از بازی‌ها می‌نشینند و برای‌خودشان تفسیر می‌کنند در حالی که کار آنها روی سکو‌هاست و باید هواداران را سامان‌دهی کنند. به نظرم الان جایگاه‌ها در حال عوض شدن است. همه باید در چارچوب وظایف خودشان عمل کنند. در این صورت مطمئن باشید فولاد به روز‌هایی خوب‌تر از الان دست خواهد یافت. این فلسفه فوتبال است که کار برعهده مربیان است و آنها باید برای تیم تعیین تکلیف کنند.

وی تصریح کرد: اینکه ما می‌توانیم پدیده را متوقف کنیم و نتیجه 2 بر یک را 2-2 کنیم، آن‌هم در حضور هشت هزار هوادار پدیده، شوخی نیست. بنابراین هرکسی باید در مجموعه شرح وظایف و اختیاراتی که باشگاه به او داده است، عمل کند. اگر کسی می‌خواهد به عنوان بازیکن, مربی و لیدر در باشگاه حضور داشته باشد باید تابع قوانین باشد. اگر ما بد بازی می‌کنیم این در باشگاه بررسی می‌شود و دلیلی ندارد به سکو‌ها کشیده شود. همان‌طور که هواداران پدیده در بازی دیروز (سه‌شنبه) وقتی تیم‌شان عقب افتاد با حمایت به تیم‌شان انرژی دادند که موفق شدند حتی نتیجه را به نفع خودشان برگردانند.

وی در پاسخ به این سؤال که «آیا دلیل اینکه در تمرینات حاضر نشده بودید همین حواشی بوده است و آیا به همین دلیل قصد داشتید که به مشهد هم نروید؟»، بیان داشت: اصلاً این‌طور نبوده که سر تمرین نروم. من همیشه دو ساعت زودتر در تمرین حاضر می‌شوم و در دفتر کارم برنامه‌ها را بررسی می‌کنم. در این مورد مقداری پیاز داغش را زیاد کرده بودند! همچنین تصمیم گرفتم که به مشهد بروم، نه به دلیل اینکه با باشگاه قرارداد دارم بلکه به دلیل بازیکنان تیم و نام فولاد. هرچند که روز دوشنبه 11 پرواز به دلیل گردوخاک از اهواز کنسل شده بود و باعث شد من دیرتر به مشهد برسم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۲
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
1
2
اینهم جواب دوستایی که دو روز پیش با من بحث میکردند وقتی گفتم سید با مدیریت باشگاه درگیر نشده بعضیا الکی جوگیرشده بودن .
حرفهای سید خوب بخونید سید میگه از مسئولان باشگاه قدردانیم فقط سه چهار تا لیدرن که بعده بازی میشینن بازیو تفسیر میکنن اینا وظیفشون روی سکوهاس نه اینکه بازی رو تفسیر کنن .
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
0
2
به بچه ها دستور حمله بده تهاجمی بازی کنید اصلا نترسید بخدا امسال تیمای اسمی لیگ اکثرا تو افتن مثل استقلال سپاهان ذوب آهن تراکتورسازی همشون افت کردن راحت میشه جزو 3 تیم باشید هجومی بازی کنید نترسید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
0
3
(((اینکه ما می‌توانیم پدیده را متوقف کنیم و نتیجه 2 بر یک را 2-2 کنیم، آن‌هم در حضور هشت هزار هوادار پدیده، شوخی نیست.)))
آقای پورموسوی عزیز با این حرف شما موافق نیستم استقلال خوزستان با دست خالی با پدیده 2-2 مساوی کرد و 2-1 هم عقب بود . تیمای مثل سپیدرود و صنعت نفتم پدیده رو شکست دادن. پدیده پنج هفته اول لیگ عالی بود بعدش افت کرد چن هفتست یا میبازه یا مساوی میکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
0
1
فولاد نیاز به یه تمام کننده درجه یک داره ضمن اینکه دفاع فولاد پر اشتباه اونم باید باجذب بازیکن
ترمیم بشه و اینکه اقای پورموسوی به بازیکنان پایه باید توجه بیشتری کنه کی شمس رو یه بازی بهش فرصت داد یه گل زد در حالی که این همه به زهیوی و زلیکانی فرصت داد چیز خاصی ازشون ندیدیم بدبخت حبیبی نژاد یکی دو بازی که بازی بهش رسید واقعا عالی کار کرد ولی اونم نیمکت نشین شد.کاش حداقل مجید جلالی سرمربی فولاد بود هم زیبا بازی میکرد هم جوانارو بازی میداد هم جلو تیمای سرخابی ابرو داری میکرد
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
0
2
لیدرها دنبال منافعشون هستن شکی در این حرف نیس ولی کاش شهامت گفتن حقایق راجب مدیرعامل تحمیلی فولادو داشتی
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
0
1
لیدر ها از اژدری حقوق می گیرند، حاشیه ساز و مشکل اصلی فولاد همین داور درجه دو است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
0
1
روزی که همه بازیکنامونم داشتیم بی برنامه بودیم فولاد توان گردش توپ نداره پاسای اشتباه زیاد می دیم اقای موسوی پدیده خارج از خونه هم خیلی خوب با برنامه بازی می کنه ولی تیم شما تو خونه خارج خونه بد بازی می کنه این روش بازی جای دفاع نداره تیم باید از لحاظ فنی و کیفیت پیشرفت کنه تا جایگاهی که توی تیمای بالای جدول ما رو خوشحال کنه فولاد کلی ضعف فنی داره
فولادین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
0
1
بعضی ها اگه فولاد حتی قهر مان رشه هم انتقاد میکنن پس سید به اینجور ادما بی اعتنا باش ما از تیم حمایت میکنیم جایگاهشم نسبت به سال گذشته خیلی بهتره ..ولی متاسفانه مدیر عامل درست وحسابی نداریم
فؤاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
1
0
آقای پورموسوی! شاید منظور شما هواداران واقعی فولاد است که از نحوه بازی تیم انتقاد کردند و نه لیدرها! در این بازیها علی الخصوص بازیهائی که در اهواز برگزار کردید کدام لیدری علیه شما شعار داده است؟
الحمدلله لیدرهای تیم به جای اینکه منافع ومصالح وارتقای تیم مدنظر آنان باشد و راضی به این ضعفهای فاحش وکارشکنی های مغرضانه وبی برنامه گی تیم وغیره باشند چشم های خود را بسته وبا این همه مسائل شما را به نحو عجیبی توصیف وتشویق کردند.
هوادارانی هم که در شبکه های اجتماعی و سایتهای ورزشی درباره تیم محبوبشان چندین سال است تبادل نظر میکنند دنبال سربلندی فولاد محبوب هستند و از این جهت فارق از علایق شخصی و دنیوی ،تمام حرص خوردن آنان صرفا اعاده هیبت وشکوه ازدست رفته تیمشان است ومنتقد سلیم وصدیق هستند، بی آنکه توهین یا فحاشی کنند. بنابراین مراقب باشید قافیه اخلاق را به مانند مسائل فنی نبازید...
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
1
0
بله ضعف فنی فولاد بیداد میکنه
فولادشهراهواز
|
Germany
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
0
0
دوستان؛ هواداران دلسوز؛ یقین داشته باشید باتوجه به مصاحبه پی درپی آقایون منفعت طلب ، صدای شما وانتقاداتتان شنیده شده است. بیایید باهم عهد ببندیم بازی با پارس جنوبی ورزشگاه رو برای مدیران بی لیاقت جهنم کنیم. والله بالله دشمن فولاد وتمام خوزستانیهای مظلوم نه تهرانیها هستند ونه داوران و فدارسیون نشینان . بخدا اگر مدیرانمان خوب باشند ودلسوز و فداکار ،تهران که هیچ، afc رو هم از پادرمیاوریم. شما نگاه کنید به این مربی بومی که ما فکر میکردیم انسان ساده وخودی هستش . با اینکه اصلا رزومه ای درفوتبال نداره جزیک فصل برنیمکت اس صنعتی اهواز نشسته ولی دروغهای شاخدار و تغییر موضعش به سود اژدری ملعون ودشمن، اعصاب ما رو خراب کرده. میدانید چرا؟ چون تنهاجایی که ایشون بتونه باتوجه به کم سوادی وبی رزومگیش، پولی رو به جیب بزنه فقط فولاد بی دروپیکره که درحال حاضر مأوای این آقایان شده . مطمئن باشیدباتوجه به باندی که درفولاد خیمه زده، ایشون هرشب خواب قرارداد چندساله با فولاد میبینه اما با این فوتبال بی برنامه خوابش تعبیر نمیشه. از تمام منتقدین دلسوز خواهش میکنم از هرفرصتی برای رسوایی باندبازی در فولاد که مطمئنا در هیئت مدیره هم هستند استفاده کنید. خدا رو شکر اینقدر این منتقدین در گروههای مجازی و سایتهای مختلف زیاد هستند که برخی افراد وابسته به باند آقایون دیگه روی تهمت زدن به همه رو ندارند. و یک گله کنیم از تمامیه کسانی که با فولاد به همه چیز رسیدن ولی سیاست باز شده اند وروزه سکوت گرفتند. متاسفم براین عده که حتی نام پیشکسوت هم بر خودشان گذاشته اند ولی پیشکسوت فولاد کسی است که همراه هواداران دلسوز که هیچ منفعتی جز خون دل خوردن ندارند انتقاد کنند. متاسفم برای پیشکسوتان فولاد و اهواز. و درود برهوادران دلسوز فولاد که صاحبان اصلی این تیم مردمی هستند و بدون اهمیت به فشارهای باند حاکم بر فولاد به انتقاد فنی و گفتن حرف حساب می پردازند.
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۱
0
0
اگه فولاد الان پنجم قرار داره واسه این که تیم های تعقیب کننده و مدعی بدشانس بوده اند و پورموسوی باید بداند ممکن است هفته های بعد خبری از تساوی هم نباشد و دیگر با یک امتیاز نمیتوان پنجم جدول ماند. در هر صورت فولاد در یک سوم حریف فقط توپ لو میدهد و هیچ فعالیتی در ناحیه هجومی آن دیده نمی شود.
فقط خواستم بگم هواداران بآ تمام وجود برای بازی با پارس جنوبی حاضر شوند و تیم را تشویق کنند. اگر چه پورموسوی هیچ برنامه ای برای یک فوتبال منتج به برد ندارد و همه را به ستوه آورده مخصوصا وقتی زلیکانی و امثالش قرار برای فولاد گل بزنند !!! چه فاجعه ایی!!!
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها