به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۰۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶
تعداد نظرات: ۲ نظر

عاشوری: تساوی فولاد با پدیده عادلانه بود

عاشوری: تساوی فولاد با پدیده عادلانه بود

خوزستان اسپورت- هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان تأکید کرد که تساوی برابر پدیده مشهد نتیجه عادلانه‌ای برای دو تیم بوده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، علی‌اصغر عاشوری در گفت‌وگو با تسنیم در مورد بازی پدیده برابر فولاد خوزستان در هفته یازدهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوبی بود و آنهایی که این مسابقه را تماشا کردند واقعاً لذت بردند. هر دو تیم فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشتند و تقابل ما چهار گل داشت. فکر می‌کنم در مجموع شاهد یک بازی هیجان‌انگیز بودیم.

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد انجام این بازی در ورزشگاه تازه تأسیس امام رضا (ع) مشهد گفت: این ورزشگاه یک استادیوم مدرن است، ولی چمن آن بسیار لغزنده است که این موضوع در کیفیت بازی تأثیر گذاشته بود. شما دیدید که در چند صحنه بازیکنان دو تیم روی زمین لیز خوردند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تساوی در دیدار پدیده - فولاد خوزستان عادلانه بوده است، تصریح کرد: من معتقدم تساوی نتیجه‌ای عادلانه بود. پدیده جزو تیم‌های خوب لیگ برتر است و ما در زمین حریف بازی می‌کردیم. به‌هرحال هر دو تیم شانس‌هایی داشتند که می‌توانستند از آنها استفاده کنند. من  معتقدم اگر کمی باهوش بودیم می‌توانستیم در این مسابقه برنده از زمین بیرون بیاییم. متأسفانه در چند دقیقه تمرکز خودمان را از دست دادیم و دو گل از پدیده دریافت کردیم.

این بازیکن همچنین تأکید کرد که پنالتی اعلام شده به سود تیم فولاد خوزستان در دیدار مقابل پدیده درست بوده است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
0
1
خیلی پاس اشتباه می دی پاسات اکثرأ بی دقتن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
0
0
به خدا نزدیک ده ضده حمله از فولاد خراب کرد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها