به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۰۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵

عکس/بهترین پنالتی‌زن تاریخ فولاد پنالتی را نزد

عکس/بهترین پنالتی‌زن تاریخ فولاد پنالتی را نزد

خوزستان اسپورت- بهترین پنالتی‌زن تیم فولاد خوزستان در تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران موفق به گل کردن پنالتی‌اش در ورزشگاه امام رضا (ع) نشد.

به گزارش خوزستان اسپورت، فولادمردان جنوبی در دقیقه 78 بازی مقابل پدیده مشهد روی حرکت ایوب والی صاحب ضربه یک ضربه پنالتی شدند. ایمان مبعلی ضربه پنالتی را نواخت که توپ با واکنش سعید جلالی‌راد سنگربان جوان پدیده برگشت داده شد و توپ برگشتی را علی‌اصغر عاشوری به گل تبدیل کرد تا فولادی‌ها با یک امتیاز به اهواز بازگردند.

هافبک باتجربه‌ی فولادی‌ها در شرایطی موفق به گل کردن این ضربه پنالتی نشد که بهترین پنالتی‌زن تیم فولاد خوزستان در تاریخ لیگ برتر محسوب می‌شود و بارها امتیازات حساسی را با گل کردن ضربات پنالتی برای فولادی‌ها به ارمغان آورده بود.

ایمان مبعلی در 5 دوره ابتدایی لیگ برتر فوتبال ایران، پیش از آن‌که تیم فولاد خوزستان را به مقصد امارات ترک کند، 23 گل با لباس فولاد به ثمر رساند که 11 گل از این تعداد را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه‌ی حریفان کرد. آخرین گل مبعلی برای فولاد خوزستان نیز سال 84 و در بازی مقابل استقلال اهواز از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده بود.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم فولاد خوزستان طی 16 دوره حضورش در لیگ برتر فوتبال ایران 66 گل را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه حریفان کرده است که ایمان مبعلی با 11 گل، ساسان انصاری با 9 گل و مهدی نوری و سیامک سرلک هرکدام با 5 گل از ضربات پنالتی، بهترین پنالتی‌زنان فولاد خوزستان در تاریخ لیگ برتر بوده‌اند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها