به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ March 2024 19
کد خبر: ۲۰۷۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲
تعداد نظرات: ۲۵ نظر

پدیده 2 – فولاد 2؛ تساوی همسایه‌های جدول لیگ

پدیده 2 – فولاد 2؛ تساوی همسایه‌های جدول لیگ

خوزستان اسپورت
هفته یازدهم لیگ برتر – استادیوم امام رضا (ع)
سه‌شنبه 9 آبان 96 – ساعت 14:50
پدیده مشهد 2 – فولاد خوزستان 2
گل‌ها: امین قاسمی‌نژاد (45) محمدرضا خلعتبری (50) برای پدیده - سینا مریدی (1) علی‌اصغر عاشوری (78) برای فولاد
داور: جواد رحیم‌زاده
کمک داوران: هادی طوسی و امیرمحمد داود زاده
اخطار: امین قاسمی‌نژاد (پدیده) - یوسف وکیا، عبدالله ناصری (فولاد)
تماشاگر: هشت هزار نفر

پدیده مشهد: سعید جلالی‌راد، مرتضی منصوری، عبدالله حسینی، محمدرضا ناصحی، اکبر صادقی، اکبر ایمانی، معین عباسیان، محمدمهدی مهدی‌خانی (69- میلاد کمندانی و 88- رضا صدری)، امین قاسمی‌نژاد (2+90- محمد آقاجان‌پور)، محمدرضا خلعتبری و محمد قاضی
سرمربی: رضا مهاجری

فولاد خوزستان: احسان مرادیان، یوسف وکیا، ایوب والی، عبدالله کرمی، فرزاد جعفری، سینا مریدی، احمد عبدالله‌زاده (60- ایمان مبعلی)، علی‌اصغر عاشوری (87- هادی حبیبی‌نژاد)، عبدالله ناصری، امیر زلیکانی (60- آرش افشین) و فرشاد جانفزا
سرمربی: سیروس پورموسوی

خلاصه بازی
اولین بازی از هفته یازدهم لیگ برتر با تساوی 2 بر 2 تیم‌های پدیده مشهد و فولاد خوزستان به پایان رسید.

فولاد خوزستان در غیاب حامد لک، رحیم زهیوی و پیمان شیرزادی مقابل پدیده مشهد به میدان رفت تا با شکست دادن پدیده جای این تیم را در رده چهارم جدول بگیرد. بازگشت یوسف وکیا به ترکیب اصلی و قرار گرفتن امیر زلیکانی در خط حمله‌ی فولادی‌ها از جمله تغییرات ترکیب این تیم بود و احسان مرادیان هم جایگزین حامد لک مصدوم شد.

تیم میزبان هم در غیاب حسین مهربان و سه مدافع میانی‌اش به اسامی محمدحسین مرادمند، محمدرضا خانزاده و فریبرز گرامی به میدان آمده و در صدد بود که نوار پیروز نشدن در هفته‌های اخیر را قطع کند و با کسب امتیازات کامل این دیدار خانگی در جمع بالانشینان جدول باقی بماند.

فولادمردان جنوبی قبل از تمام شدن دقیقه اول این دیدار به تیم میزبان شوک وارد کردند و اولین کرنر کسب شده در ثانیه‌های ابتدایی را سینا مریدی در پی پاس ایوب والی وارد دروازه میزبان کرد تا بازی از دقیقه اول با یک گل به‌سود فولاد خوزستان دنبال شود.

بازیکنان فولاد خوزستان که با این گل روحیه بالایی یافته بودند، با دوندگی زیاد در میانه میدان سعی در قطع ارتباط هافبک‌های پدیده با مهاجمین این تیم داشتند و بازیکنان میزبان که راه‌های نفوذ در عمق دفاع فولاد را بسته می‌دیدند، روی به شوت‌های از راه دور و ارسال‌های از جناحین آوردند تا شاید از این طریق راهی به دروازه مرادیان پیدا کنند.

شوت‌های دقیقه 12 امین قاسمی‌نژاد و دقیقه 17 محمد قاضی را احسان مرادیان به آغوش کشید و در دقیقه 38 تیم فولاد خوزستان روی ضدحمله صاحب یک موقعیت تک‌به‌تک شد، اما ضربه فرشاد جانفزا با واکنش عالی سعید جلالی‌راد به کرنر رفت. شوت اکبر ایمانی در دقیقه 40 خطر بعدی تیم پدیده بود که توسط مدافعان فولاد دفع شد و سرانجام در دقیقه 45 امین قاسمی‌نژاد روی ارسال مرتضی منصوری دروازه‌‌ی مرادیان را گشود تا دوتیم با تساوی راهی رختکن شوند.

آغاز نیمه دوم حکایتی متفاوت با آغاز نیمه اول داشت و این بار تیم میزبان بود که به گل رسید و محمدرضا خلعت‌بری در پنجمین دقیقه از این نیمه گل دوم پدیده مشهد را به ثمر رساند تا در این نیمه شاهد تلاش بازیکنان فولاد برای زدن گل تساوی و بازیکنان پدیده برای حفظ برتری باشیم.

پس از اینکه چند صحنه روی دروازه‌های دوتیم خلق شد، فولادی‌ها روی حرکت تکنیکی ایوب والی و خطای هند اکبر صادقی به یک ضربه پنالتی رسیدند که ضربه پنالتی مبعلی در برگشت توسط علی‌اصغر عاشوری به گل تبدیل شد تا در دقیقه 78 نتیجه باز هم مساوی شود.

فولادی‌ها در دقیقه 80 روی ضدحمله می‌توانستند صاحب گل سوم شوند، اما ضربه آرش افشین به تیر عمودی دروازه‌ی مشهدی‌ها برخورد کرد و در دقایق باقی مانده هم توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا بازی با نتیجه مساوی 2 بر 2 خاتمه پیدا کند.

تیم فولاد خوزستان با کسب چهارمین تساوی متوالی 17 امتیازی شد و در رده پنجم باقی ماند. تیم پدیده مشهد هم چهارمین بازی بدون پیروزی را سپری کرد و با 17 امتیاز جایگاه چهارم جدول را حفظ کرد.

شرح گل‌ها
0-1 (فولاد): ایوب والی در پی ارسال کرنر توسط علی‌اصغر عاشوری با ضربه سر توپ را در تیر دوم به سینا مریدی رساند و مریدی با ضربه‌ بغل پا تور دروازه پدیده مشهد را به لرزه در آورد تا فولاد خوزستان قبل از کامل شدن دقیقه نخست مسابقه به گل برسد.

1-1 (پدیده): ارسال مرتضی منصوری مدافع راست پدیده با پرش و ضربه سر امین قاسمی‌نژاد همراه شد تا گل تساوی پدیده در آخرین دقیقه از نیمه اول ثبت شود.

2-1 (پدیده): مهدی‌خانی توپ را از بین عبدالله کرمی و احمد عبدالله‌زاده قاپید و به محمدرضا خلعت‌بری رساند و شوت محکم خلعت‌بری بعد از برخورد به پای فرزاد جعفری درون دروازه فولاد خوزستان قرار گرفت.

2-2 (فولاد): در پی حرکت تکنیکی ایوب والی و برخورد توپ به دست اکبر صادقی بازیکن پدیده یک ضربه پنالتی نصیب فولاد شد. ضربه زمینی ایمان مبعلی از روی نقطه پنالتی را سعید جلالی‌راد دروازه‌بان پدیده برگشت داد اما علی‌اصغر عاشوری با حضوری به‌موقع توپ برگشتی را وارد دروازه‌ی مشهدی‌ها کرد.

در حاشیه
* در حالی که قرار بود این مسابقه از ساعت 14:45 آغاز شود، سوت آغاز بازی با پنج دقیقه تأخیر به صدا در آمد.
* پس از اینکه در اولین بازی رسمی ورزشگاه امام رضا (ع)، تیم صنعت نفت آبادان مقابل سیاه‌جامگان به میدان رفت، در دومین بازی رسمی این ورزشگاه هم یک تیم خوزستانی به دیدار یک تیم مشهدی رفت.
* گروهی از تماشاگران خوزستانی با حضور در ورزشگاه به تشویق فولادمردان جنوبی پرداختند.
* پیش از بازی مهاجری و پورموسوی سرمربیان هر دو تیم با یکدیگر خوش و بش کردند.
* دوربین‌های برنامه‌های مختلف تلویزیونی اجازه حضور در ورزشگاه را نداشتند و تنها دوربین‌های پخش زنده در استادیوم حضور دارند.
* بازی پدیده و فولاد با هشت دوربین تصویربرداری شد تا بینندگان تلویزیونی از زوایای مختلف شاهد اتفاقات این دیدار باشند.
* در دقیقه 44 در حالی که قرار بود میلاد کمندانی وارد زمین شود، با زدن گل تساوی این تعویض انجام نشد. کمندانی در دقیقه 69 جانشین مهدی‌خانی شد.
* تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه از سوی بلندگوی استادیوم 8100 نفر اعلام شد.
* محمدرضا مهاجری سرمربی تیم پدیده مشهد به‌دلیل اعتراض به قضاوت داور مسابقه در دقیقه 78 از روی نیمکت اخراج شد و به جایگاه رفت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲۵
Ashil
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۹
0
4
متاسفم برای گزارشگر که بیشتر داشت کارشناسی میکرد تا گزارشگری..بیسواد ترین آدم هم میدونه که خط محوطه جریمه جزیی از محوطه حساب میشه..و متاسفم واسه ایشون که عقده داشت چون تابحال توان شکست فولاد رو نداشتن
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۹
1
3
بچه ها خسته نباشید. حیف شد باید میبردیم پدیده زور نداشت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۹
1
3
پدیده فوتبال خوبی بازی میکنه و ما را یاد اس خوزستانی که قهرمان شد میاندازه.
فولاد هم مثل همیشه عاجز از دادن 4 تا پاس ساده به هم و بر اساس اتفاقات غیر قابل پیشبینی یک مساوی گرفت تا ببینیم چی میشه فعلا...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۹
1
3
افتضاح فوق الافتضاح داره باشانس نتيجه میگيره هيج برنامه تاكتيكي نداره هيج برنامه اي نداره ابرومون رفت بقران همش تدافعي بازي ميكنه اخه اين چه تيمي بايد گفت حيف اين همه امكانات حيف نون سيد خودت با اژدري بايد اخراج باشين وسلام. موسوي شادگان
فولادشهراهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۹
3
2
قسم میخورم فولاد درحال حاضر حتی از بعضی ازتیمهای لیگ1هم ضعیفتره. تیمی بدون برنامه،هدف وتاکتیک .تعداد پاسهای بازیکنان به چندپاس درهیچ شرایطی نمیرسه.بسیار ترسو که هدف پایانیشون جز تساوی چیزدیگه ای نیست. این تیم نیم فصل دوم حتی میتونه جزو گزینه های سقوط باشه چون بردن و پیروزی در هیچ شرایطی جز با کمک شانس حاصل نمیشه. ((همه با هم در غدیر استعفای پورموسوی و اژدری ملعون رو فریاد بزنیم))
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۹
1
4
گزارشگر بازی بسیار گستاخانه داشت عقده هاش رو خالی میکرد.
ای کاش شکایتی از سوی فولاد بر عیله او تنظیم شود... تا مجبور شود از ملت عزیز خوزستان عذرخواهی کند.
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۹
0
4
4 تا مساوی پشت سرهم 4 امتیاز گرفتیم
ترجیح میدادم 2 باخت و 2 برد میوردیم بهتر بود 6 امتیاز میشد
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۹
2
2
فولاد بد بازی میکنه...یعنی بازی رو که داشتم نگاه میکردم فولاد هیچی نداشت... کاملا شانسی وبرخلاف جریان بازی مساوی شد... دعا به جون داور...باید ی فکری به حال فولاد کرد... خداییی خیلی خیلی شانسی مساوی شد
فؤاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۹
1
3
باسلام! به مانند روال مسبوق که ناشی ازنهایت درایت وحد تفکر کادرفنی است نه فوتبال تهاجمی از فولاد دیدیم ونه برنامه وهدف مشخص، گفتنی ها سابقا مکررا ومؤكدا گفته شد با این مدیریت وکادر فنی فولاد ره به جایی نخواهد برد واز این حیث خطابی به کلیت مجموعه دارم که کناره گیری کنید تا مردان اهل فن زمامدار وسکاندار هدایت مدیریت وکادر فنی تیم را داشته باشند ومسؤلين ومدیریت کلان باشگاه باید به خواسته مردم وهواداران واقعی تیم ادای احترام واجابت لازم را که حق مسلم آنان است انجام دهند. تکلیف برخی هواداران هم بنا به برخی موارد مشهود که صرفا جنبه مصلحت دنیوی وتعلقات شخصی است محرز ونمایان است اما سکوت هواداران واقعی ودلسوز تیم وپیشکسوتان درقبال این همه ضعف وکارشکنی گسترده که بلای جان باشگاه فولاد همیشه محبوب شده است معنایی جز خیانت به تیم وخواسته های به حق ومسلم مردم وهواداران نخواهدداشت. لذا برای احیای فولادبزرگ ومحبوب واعاده شکوه وهیبت آن همدل باشید وهمت کنید. ومن الله التوفیق..
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۹
0
3
واقعا مبعلی پول گرفته و سربار بزرگ فولاد شده است
جانفرسا نه جانفزا !!!
باز هم بخت و اقبال و یک پنالتی عجیب فولاد را از باخت رهاند
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۹
0
4
یاد گزارشگری نری موسا افتادم هه هه هه
گزارشگر آخرش نا نداشت خداحافظی کنه مثل خیابانی وقتی پیروزی به تیم های عربی ببازه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۹
0
4
تا قبل از گل دوم پدیده فولاد تحت تاثیر بازی حریف بود بازیکنامون استوپ وپاس دادن بلد نیستن .عاشوری هم خوش شانس ترین بازیکن فولاده تمام حملاتمون تو نیمه اول با پاسای اشتباهش خراب کرد البته همه بازیا همینجوریه وبعد گل می زنه
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۹
2
2
سیروس خان تو بعضیا رسانها گفته 6تا مصدوم بازی قبل این بازی 8تا تیمت که داره 6و8 میزنه 4تا مساوی گرفتیم با 6&8 زدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۹
1
4
فولاد زیبا بازی نکرد ولی دو تا فرصت صدرصدو خراب کردن در حالی که پدیده همش به فکر توپای بلند بود زمین چمنم که خیلی لیز بود نمیشد راه رفت گل دوم پدیده هم که کاملا شانسی بود بنظرم با اینکه زیبا بازی نکردیم ولی اگه یکی از اون دوتا تک به تکا رو گل میکردن ما برده بودیم
فقط فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۹
0
5
فولاد هیچی نداشت .خداروشکر پنالتی تکرار نشد .یه کار ترکیبی هم نداشتیم کل بازی رو دیدیم .فقط افشین یه تیر دروازه و جانفزا یه تک ب تک خراب کرد .
عاشوری .ناصری و والی ( البته تو کار هجومی) خوب بودن.
اخه زلیکانی در حد تیم دسته 3 هم نیس .بازم ترکیب ثابته .
Ramos
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۹
1
3
جعفری و جانفزا و عاشوری خوب بودن . ما به لحاظ بازیکن تیم خوبی هستیم ولی برای لحظات بازی برنامه نداریم . نه پورموسوی استعفا میده نه اژدری اخراجش میکنه ونه خود اژدری میره پس کادر فنی باید تقویت بشه باید از یه گروه مشاور کمک بگیرن
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۹
1
3
کجا جانفزا خوب بود !!!
همش دنبال توپ میگرده ببینه کجا گمش کرده اصلا خوب نبود
زلیکانی که فاجعه پارتی بازی اژدری زاده اس
فولادي باتعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۹
2
2
آقايون كه ضد فولاد هستيد خواهشن نظر نديد شما مثل مردم كوفه هستيد همش فقط بلديد غور بزنيد تيم داره خوب نتيجه ميگيره آقاي موسوي هم هيچ مشكلي نداره مشكل فولاد شما و آقاي اژدري اگه دست از سر فولاد برداريد فولاد حتي مي تونه سهميه بگيره
پاسخ ها
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
برادر عزیز اگر سید کوچکترین مشکلی با اژدری داشت حداقل یکبار علیهش مصاحبه میکرد. چیزی که ما از سید تاالان شنیدیم فقط تعریف و تمجید از اژدری بوده.
فقط فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
1
1
اقای با تعصب .من خودم با تعصب تر شمام .ولی باید حقیقتو گفت .اگه فولاد تا الان پنجمه جدوله با خوش شانسیه محضه و گرن هیچ برنامه خاصی برای لحظات بازی نداره. همین نفت تهران که ب استقلال باخت با برنامه تر هست و میتونه موقعیت ایجادکنه .نه مثله فولاد که ابرو نزاشته واسمون .بلاخره شانس و اقبال همیشه یار نیست .شاید یه بازی دوبازی یا پنج بازی شانس بیاری نتیجه هم بگیری ولی بدون برنامه هیچ تیمی ب جایی نمیرسه .
با قاطعیت میتونم بگم با این شرایط و کیفیت بازی فولاد تیمهایی مثل تراکتور .سپاهان .صنعت .استقلال .سپیدرود .ذوب اهن .سایپا بالاتر فولاد خواهند بود و این یعنی جنگ برای سقوط نکردن .الان از نطر کیفیت بازی .اس خ و گسترش و سیاه جامگان ضعیف هستن و گرنه بقیه تیما عالین .
فقط فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
1
2
ضمنا من سرخود نظر نمیدم .بازیا لیگو میبینم .امروز سپاهان عالی بود مقابل پیکان ولی باخت .ولی اینطوری بازی کنه اخر فصل جز مدعیاس .همین پدیده که امروز دیدین عالی بود تیمش .سپیدرود که شاید اسمی نداشته باشه ولی حداقل تو بازیا خانگی مثل ما ترسو نیستن و قلدرن و جنگدن .
به هرحال ان شاالله روزی برسه همه هوادارا فولاد متحد بشن و خاستار یه چیز باشن (برکناری باعث وبانی این شرایط .اژدری و باندش .)و کسانی ب کار بیان که واسه خشنودی دل مردم کار کنن مثل دهکردی .
مطمئنم تا بعضی هوادارای منفعت طلب باشن همین آشه و همین کاسه .
فؤاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
1
2
آقایی که نام کاربری خودت رو گذاشتی فولادی باتعصب! با توجه به سبق نظراتتان مشخص هست که شما اصلا تعصبی به فولاد ندارید صرفا ادای تعصب را درمی آورید شما چشم خود را تعمدانه به روی واقعیتهای موجود درتیم فولاد بسته اید وفقط نظراتی بین کاربران وهواداران صدیق فولاد اشاعه می دهید که فقط جنبه فرافکنی وفتنه جویی دارند. جدی به چه چیز این فولاد کنونی می نازید؟ فولاد از اساس مدیریتی تیم وفنی که به سرمربی برمی گردد مملو ازجهل، عدم کفایت و قصور است شما برچه اساس ومنطقی هواداران را به اهل کوفه تشبیه می کنید؟ یزیدیان زمان که در چهره ورزشی کمر همت برای نابودی تمام ارکان واصول وساختار باشگاه که به همت مردان دلسوز پایه گذاری شده وموجبات خرسندی وشادمانی مردم استان را فراهم نموده اند، بسته اند وشما گستاخانه اظهارنظر می کنید؟ واژه تعصب در قبال شما رنگ باخته است آقای درظاهر متعصب به فولاد! منفعت دنیوی شما در این است که اینگونه به حمایت چشم بسته از اشخاص (نه تیم فولاد) در بیایید و خود را به خواب بزنید...
فریدون قنبری
|
United States of America
|
۰۶:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
0
0
اسکوچیچ فولاد را دوازدهم کرد سعداوی مقام دهم را آورد واکنون پورموسوی قول سهمیه نمیدهد زیرا اژدری مدیرعامل نالایق در همه جلسات به آنها گفته است ...ما فقط دنبال مقام هشتم هستیم تا توقع مردم خوزستان بالا نرود... در حد مقام هشتم هزینه میکنیم ...و..و.. همه وهمه هواداران فولاد سه سال است که این قضیه رامیدانند ..سعداوی وپورموسوی به کرات اینرا به اشکال مختلف گفته اند...عزیزان .. هواداران واقعی مشکل هیئت مدیره ومدیرعامل یعنی شخص اژدری ست.. باعوض شدن سرمربی هیچ مشکلی حل نمیشود ..تخصص اژدری اینست که هواداران علیه سرمربی شوند ..به همین دلیل هواداران فهیم طرفدار سرمربی وعلیه اژدری شده اند ...به همین دلیل هواداران فهیم فولاد شعاربرکناری اژدری رامیدهند اژدری عمدا درخواست مکرر سرمربی را برای استخدام بازیکنان طراز اول انجام نمیدهد.. نگاه کنید ارزانترین تیم فولاد خوزستان است ...چرا؟؟؟!!! چرا؟؟؟!!! چرا؟؟؟!!! شعارما هواداران واقعی نه تعدادی سودجو که دنبال منافع شخصی میگردند منظور را همه میدانید.. برکناری اژدری وحمایت از سرمربی وتیم فولاد است... به امید یکی شدن باصدای بلند اژدری اخراج باید گردد
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۱
0
0
احسنت داش فری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۱
0
0
با تفکرات پور موسوی اگر فولاد نیوفته خیلیه