به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۰۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

موسوی: برابر نفت‌ مسجدسلیمان پا پس نمی‌کشیم

موسوی: برابر نفت‌ مسجدسلیمان پا پس نمی‌کشیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر با اشاره به مصدومان بسیار تیمش برای تقابل با نفت‌ مسجدسلیمان در لیگ یک کشور، گفت: با داشته‌ها‌ی فعلی تمرین می‌کنیم و پا پس نخواهیم کشید.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، سیدکوروش موسوی در خصوص دیدار این هفته تیمش در داربی استان برابر نفت‌ مسجدسلیمان، اظهار کرد: چند هفته‌ای است که مصدومیت گریبان‌گیر تیم ما شده است و برای بازی پیش‌رو نیز هشت بازیکن‌مان نمی‌رسد و وضعیت چهار نفر دیگر هم مشخص نیست.

وی با بیان این‌که هنوز مطالبات بازیکنان تیم پرداخت نشده است، عنوان کرد: با توجه به این موضوع و همچنین مصدومیت‌هایی که داریم، کمی کار سخت شده است ولی با داشته‌های فعلی، با تمام وجود تمرین می‌کنیم تا برای رقابت با نفت‌ مسجدسلیمان آماده شویم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر در ارزیابی از تیم نفت‌ مسجدسلیمان نیز گفت: نفت تیم خیلی خوبی است و اکنون در صدر جدول قرار دارد. این تیم شایسته و پرمهره است و ما کار سختی برابر آن داریم ولی با  پیروزی هفته گذشته برابر بادران تهران، شرایط روحی تیم بهتر شده است.

وی بیان کرد: با توجه به جایگاه فعلی دو تیم، هدف تنها رسیدن به پیروزی است، البته پیش‌بینی این‌‌که چه تیمی به موفقیت خواهد رسید، سخت است ولی امیدوارم شاهد بازی زیبایی از سوی دو تیم خوزستانی باشیم و در نهایت نیز هر تیمی که مستحق پیروزی است به این مهم دست پیدا کند.

موسوی تاکید کرد: به هر حال با توجه به وضعیتی که داریم، کارمان برابر تیم خوب و با کیفیت نفت‌مسجدسلیمان بسیار سخت است. به طور مثال ما برای این بازی مصطفی ماهی را که به تازگی به دوران اوج خود رسیده بود، متاسفانه به دلیل سه کارته بودن، در اختیار نداریم، ضمن این‌که پنج هفته است که دروازه‌بان اصلی‌مان را هم نداریم و تمام این مسائل باعث شده که شرایط سختی داشته باشیم ولی هرگز پا پس نخواهیم کشید.

وی افزود: قطعا این بازی نیز برای نفت‌مسجدسلیمان سخت خواهد بود، چرا که قرار است مقابل تماشاگران خوب ما بازی کند. ما تنها سه امتیاز این بازی را می‌خواهیم و امیدوارم هر دو نماینده خوزستان فارغ از هر نتیجه‌ای، شأن و شخصیت فوتبال خوزستان را به رخ فوتبال ایران بکشانند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر در پاسخ به این سوال که چرا برای هر بازی از نفرات مختلفی به عنوان کاپیتان‌ استفاده می‌کنید؟ گفت: این کار با توجه به نظر خودم صورت گرفته است؛ زمانی که به مسائل ورود کردم و دیدم که برخی بازیکنان نسبت به این‌که چه کسی به طور ثابت کاپیتان تیم باشد، حساسیت‌ دارند، من هم سعی کردم برای هر بازی، بازیکنانی را به عنوان کاپیتان انتخاب کنم که بتوانند در صورتی که مشکلی پیش آمد، تیم را مدیریت و بازی را کنترل کنند، چرا که این بازیکن در واقع نماینده من در زمین است.

وی افزود: من به همین دلیل از بازیکنان مختلفی در مسابقات به عنوان کاپیتان استفاده می‌کنم و این روند نیز تا پایان لیگ در تیم ما ادامه خواهد داشت و کاپیتان ثابتی نداریم. باتوجه به این اقدام، اکنون بازیکنان دیگر روی بازوبند کاپیتانی حساسیت نشان نمی‌دهند. من در گذشته نیز در تیم‌های مختلفی که بوده‌ام، این کار را انجام داده‌ام. حتی بازوبند کاپیتانی را به بازیکنان 17 ساله نیز داده‌ام و هدفم این است که بازیکنان باید بدانند که نباید خیلی روی کاپیتان بودن، حساسیت داشته باشند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۹
0
1
سيدجان انشالله موفق باشيد ولي چرا تيم اينقدر مصدوم داره؟ و چرا دقايق آخر بازي هميشه تيم كم مياره ؟خواهشا موضوع را پيگيري كنيد اگر بدنسازي مشكل دارد حل كنيد شما از نظر فني خيلي قابل هستيد و ثابت شده ايد.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها