به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۰۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

بغلانی: میزان مصدومیتم مشخص نشده است

بغلانی: میزان مصدومیتم مشخص نشده است

خوزستان اسپورت- مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: بازی با گسترش فولاد تبریز به هیچ عنوان بازی آسانی نخواهد بود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از باشگاه نفت آبادان، حسین بغلانی درباره پیروزی نفت آبادان برابر داماش گیلان اظهار کرد: بازی مقابل داماش بازی سختی بود به این خاطر که تیم‌های دسته پایین‌تر با انگیزه مضاعفی مقابل حریفان لیگ برتری وارد میدان می‌شوند و با تمام توان برای پیروزی می جنگند و داماش نیز از این قاعده مستثنی نبود.

وی در همین خصوص بیان کرد: داماشی‌ها به صورت واقعی با تمام توانشان تلاش کردند هر چند که ما مسلط به بازی بودیم و فرصت‌های گلزنی زیادی را از دست دادیم و خوشبختانه 2 بار به گل رسیدیم و به دور یک هشتم جام حذفی صعود کنیم.

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به این مهم که گل تساوی داماش در وقت‌های اضافه شرایط بازی را پیچیده کرد، افزود: حریف گیلانی قصد داشت که با تاکتیک‌های دفاعی فشرده بازی را به ضربات پنالتی بکشاند که با تمرکز لازم و تشویق‌های پرشور هواداران به هدفمان که کسب نتیجه در بازی بود رسیدیم.

وی از 3 پیروزی متوالی تیمش گفت و خاطرنشان کرد: قطعا این پیروزی‌ها به ما انگیزه زیادی می‌دهد و باعث می‌شود که به لحاظ تاکتیکی نیز به هماهنگی بیشتری برسیم.

بغلانی تصریح کرد: گسترش فولاد در چند بازی اخیر تیم یکدست و قابل احترامی شده است و بازی آسانی نخواهیم داشت ولی ما هم صنعت نفت آبادان هستیم و با حمایت هواداران به دنبال آن هستیم که در خانه امتیازی را از دست ندهیم.

وی در پایان به مصدومیتش اشاره کرد و گفت: هنوز وضعیتم در این خصوص مشخص نیست و در یک یا 2 روز آینده شدت این مصدومیت مشخص می‌شود.

خبرهای مرتبط
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
صنعت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
0
0
انشاالله سلامتی شما برقرار باد.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها