به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۰۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

بهترین عملکرد آبی‌های خوزستان در تاریخ جام حذفی

بهترین عملکرد استقلال در تاریخ جام حذفی

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال استقلال خوزستان برای نخستین بار به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، آبی‌پوشان استقلال خوزستان که در رقابت‌های این فصل از لیگ برتر نتایج مطلوبی کسب نکرده‌اند، برای اولین بار در تاریخ برگزاری مسابقات جام حذفی، به مرحله یک‌چهارم نهایی راه یافتند.

استقلال خوزستان از سال 1390 که کارش را در لیگ دسته اول شروع کرد، همزمان در جام حذفی نیز حضور یافت، اما در مرحله یک‌شانزدهم نهایی از بازی برابر مس کرمان انصراف داد. استقلالی‌ها سال بعد از آن هم موفقیتی در جام حذفی نداشتند و سال 92 در اولین دوره حضورشان در لیگ برتر به قید قرعه با تیم الوند همدان در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی روبرو شدند و در ضربات پنالتی به این تیم باختند.

آبی‌پوشان سال 93 تا مرحله یک‌هشتم نهایی پیش رفتند و در این مرحله مغلوب ذوب‌آهن اصفهان شدند که در آن سال قهرمان جام حذفی شد. استقلال خوزستان سال 94 نیز در مرحله یک‌هشتم نهایی با یک گل به تیم لیگ برتری راه‌آهن تهران باخت و از گردونه مسابقات کنار رفت.

استقلالی‌ها سال 95 هم خیلی زود و در مرحله یک سی‌ودوم نهایی با شکست در بازی خانگی مقابل تیم نفت‌وگاز گچساران حذف شدند، اما در مسابقات امسال برای نخستین بار شاهد صعود استقلال خوزستان به مرحله یک‌چهارم نهایی بودیم و این اتفاق بعد از حذف تیم‌های میلاد مغان اردبیل و ملوان انزلی محقق شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، شاگردان عبدالله ویسی تنها تیمی بودند که در دور یک‌هشتم نهایی، در خارج از خانه، به پیروزی رسیدند. این موضوع سبب می‌شود که شانس استقلالی‌ها برای میزبان شدن در مرحله یک‌چهارم نهایی بسیار زیاد باشد و هر تیمی غیر از پرسپولیس تهران در مرحله بعدی حریف استقلال خوزستان شود، بازی در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می‌شود. در صورت رویارویی احتمالی استقلال خوزستان و پرسپولیس تهران هم میزبان این مسابقه به قید قرعه مشخص خواهد شد.

بهترین عملکرد استقلال در تاریخ جام حذفی

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
امیرعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
0
6
فولادم که تو آفسایده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
0
1
انشاءالله امسال با قهرماني در فينال جام حذفي در خرمشهر شگفي سازي ديگر در جام حذفي توسط اين تيم رقم به خورد .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها