به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۰۶۷۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰
تعداد نظرات: ۲۶ نظر
اگر استقلال‌ خوزستان حمایت نشود، سقوط می‌کند

بختیاری‌زاده: نفت‌ و فولاد سهمیه آسیایی نمی‌گیرند

بختیاری‌زاده: نفت‌ و فولاد با این شیوه سهمیه نمی‌گیرند

خوزستان اسپورت- پیشکسوت فوتبال خوزستان عملکرد تیم‌‌های استقلال خوزستان، فولاد و نفت آبادان در 10 هفته سپری شده از لیگ برتر کشور را ارزیابی کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، سیاوش بختیاری‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از عملکرد 10 هفته‌ای سه تیم لیگ برتری خوزستان، آبی‌پوشان را در صورت عدم حمایت یکی از گزینه‌های سقوط به لیگ یک می داند و معتقد است که نفت آبادان و فولاد نیز با این شیوه بازی نمی‌توانند سهمیه آسیایی را کسب کنند.

استقلال خوزستان حمایت نشود، فصل بعد در لیگ یک است
وی در ابتدا در ارزیابی از عملکرد تیم فوتبال استقلال خوزستان، اظهار کرد: یکی از معدود نفراتی که اکنون می‌تواند سیاوش بختیاری‌زاده دو سال پیش را که همراه با استقلال اهواز در لیگ برتر بود، درک کند، عبدالله ویسی است؛ مربی که اکنون با شرایطی نامناسب با تیم‌هایی که کاملا مسلح هستند، رقابت می‌کند. استقلال خوزستان از داشتن کمترین امکانات محروم است و همین نیز کار را برای ویسی در لیگ حرفه‌ای ایران سخت می‌کند.

این کارشناس فوتبال ادامه داد: مسایل حاشیه‌ای و نداشتن حامی در هفته‌های سپری شده از مسابقات، خود را نشان داده است و همین باعث تاخیر و تزلزل در مسایل فنی تیم شده است. تیمی که حامی ندارد، کار کردن با آن بسیار سخت است و امروز عبدالله ویسی با تمام وجود این مشکلات را در استقلال خوزستان تجربه می‌کند. به هر حال با توجه به این موضوع نمی‌توان به صورت واقعی به کارشناسی مسائل فنی این تیم پرداخت، چرا که نبود امکانات و حامی، دخالت مستقیمی در عملکرد فنی استقلال خوزستان داشته‌اند.

وی در ارزیابی از دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال خوزستان نیز گفت: من به شخصه اعتقادم این بود که آقای شیخ‌ویسی می‌تواند یکی از گلرهای ایران در جام‌جهانی باشد. اگرچه استقلال خوزستان سال گذشته نیز با کمبود امکانات توانست در لیگ برتر و باشگاه‌های آسیا آبرومندانه بازی کند ولی دلیلش این بود که شیخ‌ویسی آمادگی بسیار بالایی داشت، در حالی‌که او امسال به یکباره مقابل ذوب آهن، شش گل را دریافت می‌کند و شاید او در دریافت شش گل مقصر نبود ولی در یکی دو گل به دلیل نداشتن تمرکز، نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد. شیخ‌ویسی بیشتر از هر کسی دوست دارد، پیراهن تیم‌ملی را به تن کند ولی چرا باید چنین وضعیتی برای او پیش بیاید و شش گل در یک بازی، آن هم مقابل ذوب آهنی که امسال تحلیل رفته است، دریافت کند؟

بختیاری‌زاده درخصوص خط دفاعی استقلال خوزستان نیز عنوان کرد: دست خط دفاعی این تیم برابر پرسپولیس در 20 دقیقه، باز شد؛ ضعف و کُندی بیش از حد موسی کولیبالی در قلب خط دفاع و همچنین عدم هماهنگی دیگر بازیکنانی که در این بخش او را همراهی می‌کنند، باعث شد که خط دفاع استقلال خوزستان بیش از حد آسیب‌پذیر باشد. وقتی استقلال خوزستان بسته و نزدیک به دروازه‌اش بازی می‌کند، کولیبالی یکی از بهترین بازیکنان تیم است، چرا که نیازی نیست که از فعالیت‌های سرعتی استفاده کند. نمونه آن را می‌توان در بازی با استقلال تهران دید؛ شاگردان ویسی در این بازی عقب و بسته بازی کردند و همین باعث شد استقلال تهران بازی مستقیمی را انجام دهد و موسی کولیبالی نیز با فیزیک بدنی بسیار قوی، توپ‌های حریف را دفع می‌‌کرد.

وی ه افزود: اگر استقلال خوزستان به اشتباه به صورت باز بازی کند، به دلیل کُند بودن موسی کولیبالی و مدافعی که نزدیک او بازی می‌کند، این موضوع پاشنه آشیل استقلال خوزستان و گل خوردن تیم می‌شود؛ این اشتباهی است که عبدالله ویسی در پنج هفته دوم مسابقات داشت و البته دلیل هم دارد، چرا که ویسی و تیمش در حال حاضر تحت فشار هستند و می‌خواهند از انتهای جدول جدا شوند و به همین دلیل نیاز دارند که حمله کنند و گل بزنند. من فکر می‌کنم ویسی برخلاف میل خودش مجبور است که به صورت باز بازی کند. او دلش می‌خواهد به پیروزی برسد و تیمی که چنین هدفی را دارد، باید میل به حمله‌اش بیشتر باشد و همین یعنی باید از دروازه‌اش دور شوند و این دور شدن نیز پاشنه آشیل استقلال خوزستان را نمایان می‌کند. باتوجه به چنین شراطی نیز تیم‌هایی مانند پرسپولیس، خیلی زیرکانه تله‌گذاری می‌کنند و اجازه می‌دهند که استقلال خوزستان از دروازه‌اش دور شوند و بعد با بازی سریع و خطرناک، خیلی راحت به دروازه استقلال خوزستان حمله می‌کند.

این پیشکسوت فوتبال خوزستان خاطرنشان‌ کرد: مشکل دیگر این است که میثم دورقی، کاپیتان استقلال خوزستان به تنهایی تمام فشار دفاعی در میانه میدان را بر دوش دارد. همچنین آن چند امتیازی هم که استقلال خوزستان به واسطه گلزنی دورقی به دست آورد، نشان می‌دهد که بار گلزنی این تیم بر دوش این بازیکن است و مگر یک فوتبالیست و کاپیتان چقدر توان دارد؟ استقلال خوزستان متاسفانه در میانه میدان هم بسیار مشکل دارد و در این بخش نتوانست یارگیری مناسبی داشته باشد و به همین دلیل در بخش هافبک از هماهنگی لازم برخوردار نیست.

 او ادامه داد: در خط حمله نیز تمام امید استقلال خوزستان به یک بازیکن جوان خوزستانی به نامِ یونس دلفی است که هنوز تجربه آن‌چنانی ندارد و البته به واسطه این‌که ویسی به او بازی  داد، شناخته شد و در جام جهانی نوجوانان نیز بازی کرد ولی آیا مدافعان قدر تیم‌های استقلال تهران، پرسپولیس و سپاهان چند بار اجازه خواهند داد که دلفی به دروازه آن‌ها نزدیک شود و آیا تمام بخش حمله‌ای استقلال خوزستان باید در یونس دلفی خلاصه شود؟

بختیاری‌زاده گفت: استقلال خوزستان در بخش حمله نیاز به بازیکنانی مثل بیت‌سعید، زهیوی و زبیدی دارد؛ یعنی بازیکنانی که هم سرعت و هم تکنیک بالا داشته باشند. فکر فنی ویسی این است که بسته بازی کند و بعد با بازی مستقیم و در ضدحملات با استفاده از مهاجمین سرعتی و قدرتی، به دروازه حریفان نزدیک شود، در حالی‌که امسال اصلا چنین مهاجمانی را در اختیار ندارد و به همین دلیل کار برای ویسی بسیار سخت است. اکنون تمام علاقه‌مندان استقلال خوزستان امیدوارند که با توجه به این موارد، در نیم‌فصل تغییرات خوبی در بخش بازیکن شاهد باشند.

وی عنوان کرد: اگر استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و دیگر مسوولان خوزستانی و همچنین مالک جدید این باشگاه برای استقلال خوزستان هزینه نکنند و تلاشی نداشته باشند، سال آینده تیمی به اسم استقلال خوزستان در لیگ برتر نخواهیم داشت. اگر این تیم به لیگ یک سقوط کرد، راهی را خواهد رفت که شاهین اهواز و جنوب اهواز رفتند و دیگر کسی تمایل به تیم‌داری نخواهد داشت و در نهایت استقلال خوزستان نابود خواهد شد.

فولاد با این شکل بازی، نگاهش به سهمیه آسیا نیست
وی در ادامه در ارزیابی از تیم فولادخوزستان نیز گفت: نظر من در خصوص فولاد و نفت آبادان تقریبا یکسان است. این دو تیم ما را یاد باران‌های بهاری می‌اندازند؛ یک روز پر سر و صدا و یک روز بی‌حال و بی‌خبر هستند. فولاد در مشهد یک بازی خوب ارائه می‌دهد و نتیجه می‌گیرد ولی بعد در اهواز یک بازی سرد و بی‌روح را انجام می‌دهد. این تیم روند رو به رشد داشته و اکنون هم جایگاهش در جدول بسیار خوب است و به عنوان مدعی در بالای جدول قرار گرفته است ولی شکل بازی این تیم، تماشاگرپسند و کارشناسانه‌ پسند نیست. ما آن فوتبال شناور و هجومی که بتواند صحنه‌های گل را روی دروازه‌های حریفان ایجاد کند، از فولاد شاهد نیستیم و این تیم روی اتفاقات عجیب و غریب به گل می‌رسد.

سرمربی سابق استقلال اهواز ادامه داد: آقای پورموسوی سال‌ها است که در لیگ برتر و لیگ یک فوتبال حضور داشته و با بودن در کنار مربیانی چون ویسی و باقری‌نیا، مسایل فنی بسیاری را  آموخته است و سال گذشته نیز در راس کادر فنی استقلال خوزستان، هم لیگ ایران و هم باشگاه‌های آسیا را تجربه کرد و باتوجه به این تجارب، باید شکل فوتبال تیمی که اکنون سرمربی آن است، خیلی جذاب‌تر و تماشاگرپسندتر از آن چیزی باشد که اکنون شاهد هستیم.

وی افزود: فولاد در بازی‌هایی که دارد، کار را برای خودش سخت می‌کند و برخی بازیکنان نتوانسته‌اند انتظاراتی که آن‌ها می‌رفت را برآورده کنند. شاید پورموسوی دوست داشته باشد با سه مهاجم به دروازه حریفان حمله کند ولی در بیشتر مواقع شاهد هستیم که فولاد تعداد نفرات لازم را مقابل دروازه حریفان ندارد. همچنین در بازی اخیر این تیم دیدیم که قلب دفاع فولاد با مشکل مواجه بود و این موضوع نیز نشان می‌دهد فولاد آن هافبک دفاعی قدرتمندی که بتواند کارایی لازم را داشته باشد، ندارد و همین موضوع برای خط دفاع و دروازه فولاد خطرناک است.

بختیاری‌زاده درخصوص عملکرد دروازه‌بانان فولاد هم خاطرنشان‌کرد: حامد لک اکنون گلر تیم‌ملی است و عملکرد خوبی داشته است و در کنار او نیز جوانی به اسم احسان مرادیان قرار دارد که نه تنها از حامد لک چیزی کم ندارد، بلکه از نظر فیزیک بدنی و جسارت خروج از دروازه، یکی از بهترین‌های فوتبال ایران است. پورموسوی باید به این جوان هم اعتماد کند و اگر از اول فصل تاکنون به او اعتماد کرده بود، به جرات می‌توانم بگویم که اکنون مرادیان یکی از دروازه‌بانان ما در جام جهانی می‌بود. او یک سرمایه است و حیف است که پشت خط بماند. پورموسوی در یک بازی حساس برابر نفت آبادان به مرادیان فرصت داد که عملکرد خوبی داشت و خیلی قوی و مقتدر ظاهر شد.

وی بیان کرد: در حال حاضر جایگاه فولاد خوب است ولی با نوع فوتبالی که بازی می‌کند، به نظرم اصلا نگاه این تیم به کسب سهیمه آسیایی نیست؛ اگر امروز فولاد در این جایگاه است، به این دلیل می‌باشد که سپاهان و ذوب آهن فعلی، آن تیم‌های همیشگی نیستند و تراکتورسازی نیز در پنجره نقل و انتقالات نتوانست بازیکنان لازم را جذب کند.

همه انتظار داشتند نفت آبادان اکنون جزو چهار تیم باشد
این پیشکسوت فوتبال در ادامه درباره تیم نفت آبادان نیز گفت: نفت آبادان بیشتر مواقع در لیگ برتر حضور داشته و با توجه به این‌که عملکرد لازم را نداشت، به لیگ یک برمی‌گشت ولی امسال مسوولان نفت آبادان با دعوت از فراز کمالوند برای هدایت تیم، هدف دیگری را دنبال می‌کنند. کمالوند یکی از قدیمی‌ترین مربیان لیگ برتر است و همیشه در لیگ حرفه‌ای ایران بوده است و همچنین همیشه نیز تیم‌هایش در رده‌های هشتم تا دهم قرار گرفته‌اند. در واقع مسوولان نفت آبادان با سپردن هدایت تیم به کمالوند تصمیم دارند که جهشی در نفت آبادان ایجاد کنند. کمالوند هم پس از آمدن در تیم، تمام ارکان نفت‌آبادان را تغییر داد و یک تیم جدید را با بازیکنان ایرانی و خارجی جدید، آن هم با هزینه‌های بسیار و همچنین اردوهای پرهزینه آماده کرد و باتوجه به این موضوع سطح توقع مردم خوزستان و آبادان را بالا برده است.

وی خاطرنشان‌ کرد: در پنج هفته ابتدایی لیگ، استادیوم نفت آبادان جای سوزن انداختن هم نداشت ولی در هفته‌های اخیر شاهد حضور تعداد تماشاگران بسیار کمتری هستم و این ترس را به ما وارد می‌کند که نکند آن‌چه بر سر استقلال خوزستان و فولاد آمده است، بر سر نفت آبادان هم بیاید. نیامدن تماشاگر، یعنی آن‌ها از عملکرد تیم راضی نیستند. به هر حال با توجه به این همه هزینه در بخش‌های مختلف، همه انتظار داشتند نفت آبادان اکنون بین چهار تیم بالای جدول باشد و اگر قرار است مثل سال‌های قبل در یکی از رده‌های هشتم تا دهم قرار بگیرد، می‌توانستند کار را به یک مربی بومی بسپارند.

بختیاری‌زاده افزود: سال‌ها با کمالوند کار کرده‌ام و او دوست من است ولی اگر بخواهد به همین شکل کار کند، نه تنها اتفاق خاصی برای فوتبال آبادان و خوزستان نمی‌افتد، بلکه خیلی از سرمایه‌های بومی که می‌توانستند سال‌های بسیاری کمک‌ حال فوتبال استان باشند، از دست خواهند رفت. وقتی خوزستانی‌ها و آبادانی‌ها شعار می‌دهند، "آبادان برزیلته"، یعنی میل به فوتبال هجومی و همراه با گل دارند ولی متاسفانه بازیکنان آبادانی و خوزستانی فقط در بخش دفاع بازی می‌کنند و تنها بر اثر یک اتفاق، هفته گذشته حسین ساکی که پیش از آن در بخش دفاعی کار می‌کرد، به خط حمله فرستاده شد.

وی بیان کرد: تمام بازیکنان بخش هافبک و حمله نفت آبادان، بازیکنان غیربومی هستند و این اصلا برای فوتبال خوزستان خوب نیست. با توجه به این‌که آقای کمالوند هر ساله تیم‌هایش را برای سرمربیگری تغییر می‌دهد، اگر پس از پایان این لیگ نیز از نفت آبادان برود، سرمایه‌های استان هم از بین خواهند رفت. در کل اکنون آن فوتبالی که باید از نفت آبادان شاهد باشیم را ندیده‌ایم.

این کارشناس فوتبال در پایان بیان کرد: همان پیش‌بینی که برای فولاد داشتم، برای نفت آبادان نیز دارم و به نظرم نفت هم با این شیوه فوتبال، نمی‌تواند جزو تیم‌هایی باشد که سهمیه آسیایی کسب می‌کنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲۶
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۲
0
5
درود به اقای بختیاری زاده تحلیل خوبی از شیوه بازی فولاد داشتید این بازیهای دفاعی و وقت کشی حامد لک و متلک هایی که از تماشاگرای تیمای حریف میشنویم مورد تایید ما نیست فولاد باید فوتبالی شجاعانه و تهاجمی بازی کنه. با دفاع مطلق نمیشه سهمیه گرفت نهایتش رتبه 6 تا 9 جدول میشیم دقیقا همون جیزی که اژدری دنبالش هست یعنی تیم متوسط و معمولی نه سقوط کنه نه جزو تیمهای برتر باشه
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۲
0
3
ما برای جناب بختیاری احترام قائل هستیم ولی باید به ایشون یادآوری کنم که آقای کمالوند و باشگاه صنعت نفت همون موقع که تیم رو بستن اعلام کردند که هدف باشگاه چیه و تیم رو برای سهمیه گرفتن نبستن ، انشالله هیچ تیمی هم از خوزستان سقوط نمی کنه و در آخر فصل جشن صعود نفت مسجد سلیمان رو میگیریم.
ارسلان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۲
3
1
نفت تهران هم کلا ۱۵ تا بازیکن داره ولی الان آسیاست
اینا فقط در حد نظره ما به تلاشمون ادامه می‌دیم و انشالله صنعت نفت آسیایی میشه
بدر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۲
0
5
ممنون سياوش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۲
0
5
خدایی نظر خوبی داد و این روندی که تیم های خوزستانی دارند خوب نیست مثلا فولاد دفاع میکند پس ضده حملس کجاست اگر تماشاگر هم وقتی تیمش خوب بازی نکند به ورزشگاه نمیرود خدایی فولاد امتیاز مفتی به سایپا داد سایپایی که معلوم نیست مال کرجه البرزه یا تهران
حبیب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۲
3
1
آقای بختیاری زاده نظر شما راجب استقلال و فولاد تا حدود زیادی درسته اما با تمام احترامی که برایتان قائلم راجب تیم صنعت کاملا در اشتباهی احتمالا چون آقای کمالوند مربی بومی نیست وشاید شما جای خودتون خالی می‌بینید هرچند کمالوند یکی از ریشه هاش آبادانی البته امیدوار بودم بازیهای صنعت میدید که تیم نفت آبادان تمام بازیهاش زیبا وهجومی بازی کرد واتفاقا همه باختهای تیم صنعت از بدشانسی محض بود در ضمن فوتبال حرفه ای شده و دیگه بحث بومی گرایی معنایی نداره بازیکن آبادانی هم باید تلاش خودش بکنه تا خودشون به هر تیمی تحمیل کنن، اتفاقا صنعت توی هیچ دوره ای به این خوبی زیبایی بازی نکرده ودراخر آقای کمالوند از ابتدا هم رتبه تیمش گفته نیمه بالای جدول پس لطفا انتقاد بیمورد نکنید وتیم صنعت به حاشیه نبرید
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۲
1
2
آقای بختیاری زاده شاید راجب فولاد استقلال درست گفته باشید ولی راجب نفت آبادان با نظرتون موافق نیستم اتفاقا تیم صنعت اکثر مسابقاتش زیبا وتهاجمی بازی کرده واگر گل خورده یا باخته بخاطر بدشانسی نفت وخوش شانسی حریفش بوده در ضمن آقای کمالوند مربی متعصبی وتعصب خاصی به آبادان وتیمهای تحت حمایتش داره البته آقای کمالوند تاحدودی آبادانی هرچند بومی بودن و نبودن ملاک نیست ...
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۲
0
5
اقای بختیاری زاده هم با اشاره به سطح پایین فنی بازیکنان جذب شده نظرات هواداران را تایید کردند تا بعضی افراد برای حفظ منافع بازیکنان لیست مازاد مثل زهیوی و زلیکانی و گلزاری و والی و اون دوتا بوشهری لیگ یکی تلاش بیهوده نکنند.
فولاد در نیم فصل حداقل 6 و حداکثر 8 بازیکن را باید در لیست خروج قرار دهد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۲
0
5
خدایش حرفاش منطقی بود ولی ای کاش میگفت که فولاد میتونه با جذب چند بازیکن خوب سهمیه بگیره بنظرم بزرگ ترین مشکل فولاد اول سبک بازیشه که خیلی دفاعی و ضدفوتبال دوم نداشتن مهاجم شش دانگ بعدشم درگیری مکرر بازیکنان فولاد با داوران که باعـث اخراجی و محرومیت میشه باید همه اینارو برطرف کنن
mohammad27
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۲
0
4
درود بر سیاوش بختیاری زاده به شدت باتون موافقم
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۲
1
2
وقتی مسئولین بازی لنگیها رو تو استادیوم اختصاصی نفت پخش میکنن اونوقت هوادار هم میره خونه میگیره میخوابه
نعیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۲
1
2
آقای بختیاری درمورد نفت آبادان کاملا در اشتباهی در چند سال اخیر نفت آبادان به این شکل تهاجمی و قدرتمند در مسابقات نبوده به نظر من تیم کمال بهترین تیم چند دوره اخیر بوده و ما با این تیم و بازیهایش لذت می‌بریم دنیا صنعت
مجتبا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۲
3
0
بعضیا فقط غر می زنن. فولاد پنجمه. اختلافش با صدر هم شش امتیازه.
مصاحبه محمود فکری تو همین سایت یه کامنت نداره. حالا اگر نتیجه نگرفته بود کامنتای نژادپرستانه که تو خوزستانی نیستی و این حرفا زیاد بود.
پاسخ ها
amin
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۳
نفت مسجدسلیمان رو نمیشه با فولاد مقایسه کرد اکثرا هوادار فولادن اینجا. ضمنا فکری من مصاحبشو دیدم چیز خاصی که آدم بخاد نظری بده نداشت. معمولا وقتی مربی حرفی خلاف واقع میزنه باید جوابشو داد. فکری تیمش 90 دقیقه حمله کرده بازیو هم برده اومده گفته خوب بودیم بردیم. ولی بعضی مربیا هم هستن تاکتیک و دانش فنی ندارن فقط دنبال زیر توپ زدن و یه مساوی شانسی هستن بعد میان با حرفاشون آدم رو تحریک میکنن که جواب بوده.
فولادی با تعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۳
3
0
اقای بختیاری زاده کسی میاد کارشناسی میکنه ک خودش خدای مربیگری باشه با نظراتت بشدت مخالفم البته استقلال خوزستان رو موافقم ولی در مورد نفت وفولاد خیر.. فولاد با همین نوع بازیشم با گرفتن بیت سعید ویک هافبک دفاعی مستحکم جز بالانشینا میشه درضمن اقای پورموسوی اول فصل گفت ک بفکر قهرمانی وسهمیه نیست با این بودجه وبازیکنای بی تجربه سال دیگه از فولاد پورموسوی باید انتظار قهرمانی وسهمیه داشت ن الان اس خوزستان هم تو سه فصل قهرمان شد با ثابت نگه داشتن چند بازیکن مثل طیبی خنیفر دورقی و کولیبالی فولاد هم باید چندبازیکن شاخصش این فصل نگه داشته بشه مثل جعفری وعاشوری و شیرزادی وبدرقه ولک تا سال دیگه با اضافه شدن چند بازیکن شاخص امید ب سهمیه داشته باشه فقط مشکل تیم فولاد کادرفنی نیست مدیریت هم هست
پاسخ ها
بهداروند
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۳
به همین خیال باش
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۳
0
3
بچه دو ساله هم میفهمه که فولاد هیچ تاکتیکی نداره و بغیر از برد خوبش روبروی صنعت نفت هیچ تیم خوبی رو نبرده. (بدترین سپاهان تاریخ. گسترش فولاد افتضاح ته جدولی و سیاه جامگان زنگ تفریح رو بردیم) فقط برد روبرو نفت آبادان ارزش داشت. بقیه بردها روبرو تیمای تضعیف شده بودن و چند بازی هم یا شکست یا مساوی با دفاع وزیر توپ زدن .
جام حذفی هم خیلی زود روبرو تیم ته جدول لیگ یک اوت شدیم اقلا نیومدیم دو سه مرحله بالاتر که شاید مدعی رفتن به فینال هم باشیم.
در مجموع با این تیم تا آسیا که هیچی تا جام ولایت هم نمیشه رفت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۳
0
1
آقای بختیاری زاده میشه بفرمایی کدام مسعولی از صنعت نفت گفته که ما دنبال سهمیه هستیم هرچند که برای رسیدن به اون تلاش میکنن و دور از دسترس نیس ولی با این حرفا دنبال ازبین بردن تمرکز تیمهای صنعت و فولاد نباشید .
فولادشهراهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۳
0
1
هواداران دلسوز! هدف فولاد قرارگرفتن در رده 12 تا 8جدول هستش. واین مساله اول فصل به پورموسوی گفته شده وایشون هم پذیرفتن. بعضیا یا واقع نمیدونن ویا میدونن وماموریت دارن بیان اینجا کامنت حمایت از کادرفنی بگذارند. لطفا یک سو ومتحد خواستار برکناری پورموسوی شوید. اگر الان هم صحبت ازبیت سعیدکردن صرفاهدف،فرونشاندن اعتراضات به کادرفنی هست . درثانی گیریم بیت سعیدبیاد مگه ایشون کی هستن ؟مگه همین الان نیمکت نشین استقلال نیستن؟ فوقش یه لول خیلی کم بهتراز زهیوی و... . آقای پورموسوی لطفا استعفادهید وشرتون رو ازفولاد کم کنید.
فولادشهراهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۳
0
2
آقای فولادیه با تعصب! چشم عمو پورموسوی رو مادام العمر سرمربی افتخاری فولاد میکنیم! میخوای مجسمه ش رو بسازیم بزاریم روبرو ورزشگاه اختصاصی وسرپوشیده فولاد؟ به اون کسانیکه ازشون خط و.... میگیری یادآوری کن که هواداران از بازی زشت وتدافعی متنفر هستن و در ورزشگاه هم انتقاد میکنن. کاری باهاش میکنیم که بدون پول ازفولاد فرار کنه. اگر باهاشون ارتباط دارید بهشون بگید هواداران بعداز 3سال ناکامی ودروغ شنیدن وبهانه آوردن از اسکوی ... وسعداوی دیگه حوصله حرفهای بی ربط گفتن در مصاحبتون رو ندارن. مطمئن باش شماها تا نیم فصل کله پا خواهیدشد به امیدخدا و دست یاری حق !!!!!!
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۳
0
1
آقای amin عزیز روبه روی نفت آبادان هم یه گل زد روی اشتباه مدافع و دروازبان نفت و بعد از اون هم دفاع چند لایه تا پایان بازی . کدام برد خوب ؟!!!!!
فولادی با تعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۳
2
0
دوستان هوادار تخریب خیلی سادست ولی ساختن خیلی سخته ...
فولاد این دو سه سال تخریب شده باید ساختش با ی روز دو روز نمیشه دست بردارید از تخریب افراد دلسوز فولاد من ب عنوان ی هوادار دارم بهتون میگم ک فولاد خط قرمز منه وامثال منه این فولاد درسته بی برنامست درسته زور گل زدن نداره ولی این فولاد بزور گل میخوره این نکته حسنشه بدرقه از یک مهاجم داره تبدیل یک مدافع مستحکم تبدیل میشه جعفری کی میشناختش امسال یکی از خوباست دروازه بان هم ک درسته وقت کشی میکنه ولی تو چند بازی اخیر عالی بوده مشکل تیم فولاد فقط یک مهاجم شش دونگه ک باید خارجی باشه ولی مدیریت یک سیاست غلط در پیش گرفته شما فقط پورموسوی رو میکوبید واون رو هم رده مدیریت مقصر این اتفاقات می دونید ک اشتباه محضه ویک نوع خود زنیه بجای این اعتراضات ک توی سایت خوب خوز اسپرت می گذارین برین تو پیجای اینستاگرامتون مطالبه بازیکن خارجی برای پست های هافبک دفاعی ومهاجم خارجی بکنید
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۳
2
0
نظرات آقایان حبیب و سینا نظر منم هست
صحبت های بختیاری زاده در مورد نفت و فولاد رو قبول ندارم
درسته فولاد داره دفاعی بازی میکنه ولی با رسیدن به نیم فصل و حفظ همیت روند میتونه با یارگیری بهتر نتایج بهتری هم کسب کنه و چه بسا جزو سه تیم بالا باشه
همینطور نفت آبادان که واقعا داره شناور و زیبا بازی میکنه و این تیم با کمالوند شخصیت تیمی بهتری پیدا کرده که قطعا تو نیم فصل دوم با هماهنگ شدن میتونه نتایج بهتری هم بگیره
درضمن هدف نفت ابادان قبل از شروع فصل تعیین شده و امسال دنبال تک رقمی شدن و سال بعد دنبال سهمیه هستیم هر چند احتمال قهرمانی تو جام حذفی برا برزیل ایران وجود داره
من به شخصه از بازی نفت آبادان و بازیکناش لذت میبرم
ضمنا بازیکنای بومی یا تعلیم دیده در تیم های پایه که تاثیر گزار هستن مجدمی, عبداله زاده,ساکی,حمیدی,بغلانی,غبیشاوی هستن که قطعا این تعداد بازیکن بومی که همگی دارن بازی میکنن کم نیست ضمنا بازیکنایی مثل نیک نفس با اینکه سنندجی هست ولی از سرمایه های نفت آبادانه و از پایه در این تیم بوده
تماشاگرا هم بر خلاف نظر شما همیشه پشت تیم بودن و تیم و ورزشگاه رو تنها نزاشتن
خواهش میکنم تو نظراتتون درمورد نفت آبادان دنبال تفرقه نباشین آقای بختیاری زاده چرا که آبادانیا از همیشه با هم متحد ترن
Ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۳
1
0
آقای بختیاری زاده صحبت های شما در مورد نفت همه اشتباه است لطفا در مورد تیم ما و هوادارا این نوع صحبت رو تغییر دهید چون اصلا اینجور که شما میگوید نیست اطلاعات دقیقی از نفت ندارید
دنیااااااااا و نفت دنیااااااااا و هوادارای بزرگ نفت
مازیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
1
0
بچه های ابادان در بدترین شرایط تیمشون رو حمایت کردن چه برسه به الان که تیممون فوتبال به این زیبایی رو دنبال میکنه آقای محترم لطفا به فکر خودتون باشید ما تیممون و مربیمون رو به این حرفا نمیفروشیم ما فوتبال را میشناسیم و پیشرفت تیممون رو هم حس کردیم ازش هم راضییم زنده باد فراز آبادانی
صنعت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
1
0
اقای بختیاری زاده شما از بازیکنان قدیمی مورد علاقه و احترام من هستید اما در مورد تیم های لیگ برتر قبول کنیم که هیچ تیمی چه در خانه و چه بیرون خانه از قبل بازنده نیست به این جهت که قوتبال توسعه پیدا کرده و باشگاههای دیگر هم بازیکن غیر بومی گرفته و سرمایه گزاری می کنند و این فقط خاص صنعت نیست . طی سالهای گذشته هواداران نفت هم به این مقوله پی برده اند و کسی انتظار ندارد صنعت مثل دهه پنجاه 4-2-4 هجومی بازی کند . فراز و چند بازیکن خوب را اوردیم که دیگر از ابتدا برای فرار از سقوط پرپر نزنیم و نگاهی هم به سهمیه داشته باشیم که انشاالله با درایت مسعولان و کادر فنی و همت بازیکنان و حمایت هواداران دور از دسترس نیست ...
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها