به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۰۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳

میداودی: هدف تیم نفت صعود به لیگ برتر است

میداودی:هدف تیم نفت صعود به لیگ برتر است

خوزستان اسپورت- مهاجم تیم نفت مسجدسلیمان گفت: تمام هدف نفت امسال این است که این تیم به لیگ برتر صعود کند.

به گزارش خوزستان اسپورت، میلاد میداودی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، درخصوص نتایج نفت مسجدسلیمان در هفته‌های اخیر اظهار داشت: خوشبختانه شرایط تیم ما خوب است می‌بینید که در صدر جدول حضور داریم.

وی افزود: تمام بازیکنان، کادر فنی و مسئولان باشگاه به این فکر هستند که نفت مسجدسلیمان امسال به لیگ برتر صعود کند. در این راه خوشبختانه همه یکدل هستند و امیدواریم شرایط به شکلی پیش برود که در ادامه راه هم بتوانیم نتایج خوبی بگیریم و دل مردم مسجدسلیمان را شاد کنیم.

مهاجم سابق استقلال درخصوص دیدار استقلال و پرسپولیس گفت: طبیعتا من دوست دارم استقلال برنده بازی شود ولی همه می‌دانند که شرایط این مسابقه با بازی‌های دیگر کاملا متفاوت است. استقلال سال گذشته دربی را برد و ان‌شاءالله  امسال هم دربی را می‌برد.

وی در خصوص اینکه چه توصیه‌ای به بازیکنان جوان استقلال که اولین‌بار دربی را تجربه می‌کنند دارد، گفت: دربی جو خاصی دارد و تماشاگران زیادی برای تماشای آن از ساعت‌ها قبل به ورزشگاه می‌آیند. من توصیه‌ام به بازیکنان جوان این است که تحت تاثیر جو استادیوم قرار نگیرند و به فکر این باشند که تیمشان برنده از زمین خارج شود. برای بر و بچه‌های تیم استقلال در بازی روز پنج‌شنبه آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم سه امتیاز از آن این تیم باشد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها