به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۲۰۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۷
تعداد نظرات: ۵ نظر

پیری: استقلال به پنج بازیکن جدید نیاز دارد

پیری: استقلال به پنج بازیکن جدید نیاز دارد

خوزستان اسپورت- سخنگوی باشگاه استقلال خوزستان از پیوستن چند بازیکن جدید به این تیم در نیم‌فصل مسابقات لیگ برتر خبر داد.

به گزارش خوزستان اسپورت، یعقوب پیری در گفت‌وگو با تسنیم درباره نتایج ضعیف تیم استقلال خوزستان در فصل جاری لیگ برتر و قرار گرفتن این تیم در قعر جدول رده‌بندی اظهار داشت: این نتایج اصلاً قابل دفاع نیست. تغییرات گسترده در مدیریت و عدم بودجه مشخص برای باشگاه باعث شده تا تیم ما مقداری حواشی داشته باشد. به‌هرحال سه بازی خانگی پیش رو داریم و در صورتی که از آنها استفاده کنیم می‌توانیم شرایط‌مان را در جدول بهبود ببخشیم. همه باید دست به دست هم دهیم و یک اتفاق خوب را از دیدارمان در جام حذفی آغاز کنیم.

وی در خصوص بدهی‌های باشگاه استقلال خوزستان نیز ادامه داد: بیشتر کسانی که از عدم پرداخت مطالبات‌شان ناراحت هستند، بازیکنانی هستند که از فصل پیش طلب دارند و ما امسال 20 تا 30 درصد قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده‌ایم. البته هنوز به کادر فنی چیزی پرداخت نشده است.

سخنگوی باشگاه استقلال خوزستان در خصوص عملکرد ویسی در این تیم اذعان داشت: ویسی کماکان مورد حمایت باشگاه است و سعی می‌کنیم در نیم‌فصل اگر بودجه به تیم تزریق شود، بتوانیم چند بازیکن را با نظر ویسی به ترکیب‌مان اضافه کنیم. هنوز 20 بازی و 60 امتیاز از لیگ مانده است. هرچند که عملکرد تیم ما قابل دفاع نیست، اما شرایط مسابقات به نحوی است که می‌توان به هفته‌های بعد امیدوار بود. همین تیم پیکان که الان در بالای جدول قرار دارد، در هفته‌های نخست دو امتیاز داشت و قعرنشین بود.

وی در خاتمه تأکید کرد: ویسی امتحانش را پس داده است و موفق شده تیم استقلال خوزستان را قهرمان لیگ کند. با توجه به کارنامه‌ای که ویسی دارد اگر به او فرصت داده و تیم ترمیم شود، مطمئناً شرایط‌مان بهتر می‌شود. ما قطعاً به سه تا پنج بازیکن جدید نیاز داریم که باید به تیم اضافه شوند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
محمد
|
United Arab Emirates
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۹
1
2
آقای پیری شما که گفتید تیم پیکان دو امتیاز داشت فعر نشین جدول بود الان که بالای جدول هست تمام بازیها رو پیروز شده چه در خانه چه بیرون از خانه. استقلال خوزستان حتی در اهواز یا مساوی یا باخت میاره
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۹
1
1
ببخشید ایشون چکاره هستن راجب مسایل فنی نظر میدن؟ 3 بازیکن و 5 بازیکن مگه سرمربی یا مدیر فنی یه؟ عرضه ندارید پول جور کنید به بازیکنها بدید فقط بلدین مصاحبه کنین. اینا چجوری میان تو این باشگاهها پست میگیرن؟ خراب بشه این ورزش که قانون نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۹
1
1
ازاستقلال اهوازبگيره بازيكن هاخوب وجواني داره ستاردراجي .ايمان شرف آبادي وسيناكناري
بهداروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۱
0
0
به نفع شما به دلیل خاص
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۱
0
0
من تو اين موندم كه باشگاه كه صاحب درست حسابي نداره و مسئول درست و حسابيم كه نداره پس ميشه بفرماييد بگيد كي داره ويسي مورد حمايت قرار ميده ؟
قهرمان شدن كاره تيمي بوده نه ويسي ، تازه بودم بودم ولش كن الان چي هستي ، چرا رو دوسال پيش زوم كردي چرا نميگي پارسال تو سپاهان با اون همه مهره نبم فصل برکنار شدید بابت نتايجاتون
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها