به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۲۰۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹
تعداد نظرات: ۷ نظر

بادران 1 - شهرداری 2؛ نوار ناکامی شهرداری قطع شد

بادران 1 – شهرداری 2؛ نوار ناکامی شهرداری قطع شد

خوزستان اسپورت
هفته دهم لیگ یک – استادیوم کارگران تهران
شنبه 29 مهرماه 96 – ساعت: 15
بادران تهران 1 – شهرداری ماهشهر 2
گل: عبدالکریم اسلامی (6+90) فرشید پاداش (13 و 53)
داور: اشکان خورشیدی
کمک داوران: علی اکبر عظیم‌پور و اسماعیل احمدی
اخطار: عبدالکریم اسلامی، امیر میربزرگی، مهدی اسلامی (بادران) - محمد باشی، مصطفی ماهی، میلاد شیخ‌سلیمانی، مهدی عبدی، حسین مالکی (شهرداری)
تماشاگر: پانصد نفر

بادران تهران: مهدی اسلامی، وحید فارق، محمود خمیسی (64- سعید واسعی)، امید نظامی‌پور، روح الله نعمتی، وحید علی‌آبادی، قائم اسلامی‌خواه، مسعود ریگی (73- مهدی ترکمان)، امیر میربزرگی، اکبر صغیری (64- مهرداد آوخ) و عبدالکریم اسلامی
سرمربی: محمد ربیعی

شهرداری ماهشهر: اصغر عبداللهی، میلاد شیخ‌سلیمانی، خیرالله ویسی آرا، سروش سعیدی، محمد باشی، هادی ایمانی، مصطفی ماهی (65- احمد نورنعیمی)، رضا جباری (72- کمال‌الدین نیک‌خوی)، حسین مالکی، مهدی عبدی و فرشید پاداش (79- حمیدرضا عبادی)
سرمربی: کورش موسوی

خلاصه بازی
تیم شهرداری ماهشهر با کسب پیروزی 2 بر یک مقابل بادران تهران، نوار پیروز نشدن در هفته‌های اخیر را قطع کرد.

بادران تهران و شهرداری ماهشهر در شرایطی به دیدار هم رفتند که تیم بادران در 3 بازی قبلی‌اش موفق به گلزنی نشده و تیم شهرداری نیز 6 مسابقه بدون پیروزی را سپری کرده بود. همین موضوع حساسیت مسابقه را افزایش داده و دوتیم در پی کسب پیروزی و کسب امتیازات کامل بازی بودند.

تیم شهرداری که از سوی هواداران خوزستانی حاضر در ورزشگاه کارگران تشویق می‌شد، در دقیقه 13 روی ضدحمله توسط فرشید پاداش به گل رسید تا از میزبان پیش بیفتد. تیم بادران با دریافت این گل سراپا حمله شد و طی نیمه اول صاحب چند موقعیت گلزنی توسط  اکبر صغیری، عبدالکریم اسلامی و امیر میربزرگی شد که هیچکدام سودی برای این تیم نداشت. در سمت مقابل نیز یاران شهرداری در دقیقه 34 روی ضدحمله صاحب یک فرصت گلزنی شدند که ضربه فرشید پاداش توسط مهدی اسلامی دروازه‌بان بادران برگشت داده شد.

با آغاز نیمه دوم، حملات تیم بادران تهران ادامه پیدا کرد، اما یک‌بار دیگر این تیم شهرداری ماهشهر بود که روی فرصت‌طلبی فرشید پاداش به گل رسید و در دقیقه 53 گل دوم را وارد دروازه بادران کرد.

تیم بادران تهران در ادامه این نیمه برای فرار از شکست خانگی دست به حمله می‌زد و یاران شهرداری ماهشهر در مقابل حملات حریف مقاومت می‌کردند. درخشش خیره کننده اصغر عبداللهی درون دروازه نیز باعث ناکامی بازیکنان بادران شد و دروازه‌بان شهرداری چند فرصت مسلم گلزنی را از حریف گرفت.

تیم بادران تهران در آخرین ثانیه‌های این بازی یک گل را به ثمر رساند، اما این گل برای جبران شکست کافی نبود و این دیدار در نهایت با نتیجه 2 بر یک به‌سود شهرداری خاتمه پیدا کرد.

تیم شهرداری ماهشهر پس از پشت سر گذاشتن 6 بازی بدون پیروزی، در هفتمین بازی طلسم را شکست و سه امتیاز شیرین مقابل تیم بادران تهران به دست آورد.

شرح گل‌ها
0-1 (شهرداری): فرشید پاداش در پی یک ضدحمله سریع از قلب خط دفاعی بادران تهران گریخت و با ضربه‌ای محکم گل اول بازی را به ثمر رساند.

0-2 (شهرداری): محمد باشی از منطقه سمت راست خط دفاعی تیم بادران تهران نفوذ کرد و توپ را به درون محوطه جریمه این فرستاد تا فرشید پاداش با ضربه سر دقیق توپ را تور دروازه بادران برساند و برای دومین شادی را به اردوی ماهشهری‌ها بیاورد.

1-2 (بادران): عبدالکریم اسلامی از ارسال توپ به دهانه دروازه شهرداری استفاده کرد و در آخرین صحنه بازی تک گل تیمش را زد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
mohammad27
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۹
0
4
مرحباااا بچه های ماهشهر ، نفتم دو هیچ جلو هست خوزستان مهد فوتبال ایران
رئیسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۹
0
4
تبریک. خداروشکر سه امتیازو گرفتیم. بازی شبکه ورزش نگاه کردم نود دقیقه استرس داشتم نزدیک ده تا موقعیت گل تیم بادران درست کرد. خدا کمک کرد ولی بازیای بعدی نبایست اینجوری دفاع کنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۹
0
1
با سلام خدمت همه دوستان به نظرم اگه تیم های لیگ برتر خوزستان هم این طور بودن خیلی خوب بود ولی بچه ها نیمه اول کارو تمام کردن نیمه دوم کار خوبی کردن دفاع کردن چند تا ضد حمله هم زدن
بیرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۹
0
1
ماشاالله بر نماینده ماهشهر با اینکه تجربه اولش در لیگ یک است با توجه به امکانات و تدارکات و تجربه ناچیز همه فکر میکردن برای بقا باید بجنگه ولی الان برای رفتن به لیگ برتر داره میجنگه واقعا مرحبا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
0
1
احسنت شباب معشور هله ابزودکم
صنعت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
0
1
ماشاالله به شهرداری ماهشهر . تا لیگ برتر راهی نمانده فقط یک یا علی دیگه...
حسين كاظمي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۲
0
0
تبريك ، اگر اصغر عبداللهي نبود تيم با اختلاف ميباخت دمت گرم هم تيمي قديمي افتخار بچه هاي دزفولي داداش
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها