به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۰۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶

آمار بالای پنالتی‌های هدر رفته در لیگ هفدهم

آمار بالای پنالتی‌های هدر رفته در لیگ هفدهم

خوزستان اسپورت- از هر سه ضربه پنالتی که داوران در فصل جاری لیگ برتر اعلام کرده‌اند، یک ضربه تبدیل به گل نشده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، آمار هدر دادن پنالتی‌های اعلام شده در هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران بالا بوده و یک-سوم پنالتی‌های اعلام شده با ضربه مستقیم زننده پنالتی وارد دروازه حریفان نشده‌اند.

در 78 بازی سپری شده از لیگ هفدهم، داوران 33 ضربه پنالتی اعلام کرده‌اند که 22 ضربه پنالتی مستقیماً تبدیل به گل شده و 11 بار هم بازیکنانی که پشت توپ ایستاده‌اند، در گل کردن ضربات پنالتی ناکام عمل کرده‌اند.

تیم سایپا تهران موفق‌ترین تیم در استفاده از پنالتی‌ها بوده و هر 3 ضربه پنالتی به‌دست آمده را گل کرده است، اما پارس جنوبی جم که با کسب 6 ضربه پنالتی دارای بیشترین تعداد پنالتی در این فصل بوده، فقط 2 بار ضربه پنالتی را به گل تبدیل کرده، 2 بار هم از برگشت ضربه پنالتی به گل رسیده و 2 بار نیز به‌طور کامل توپ را هدر داده است.

در عین حال، امید سینگ بازیکن تیم پارس جنوبی جم، با گل نکردن 2 ضربه پنالتی برابر سپاهان و ذوب‌آهن، تنها بازیکن لیگ هفدهم محسوب می‌شود که بیش از یک‌بار در گل کردن ضربه پنالتی موفق نبوده است.

از 11 ضربه پنالتی که بازیکنان زننده پنالتی موفق به گل کردن آن به صورت مستقیم نشدند، 3 گل در ریباند به ثمر رسیده و 8 بار هم بدون حاصل بوده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم‌های خوزستانی در لیگ هفدهم صاحب 5 ضربه پنالتی شده‌اند. فولاد خوزستان یک پنالتی به‌دست آورده و آن را گل کرده، نفت آبادان 4 پنالتی گرفته، 2 ضربه را تبدیل به گل کرده 2 ضربه را هدر داده و استقلال خوزستان نیز تاکنون موفق به کسب ضربه پنالتی نشده است.
 
پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها