به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۰۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

عکس/برگ برنده کمالوند برای شکست سیاه‌جامگان

عکس/برگ برنده کمالوند برای پیروزی در مشهد

خوزستان اسپورت- برگ برنده‌ی فراز کمالوند برای مغلوب کردن سیاه‌جامگان مشهد، بازیکن شماره 14 تیم صنعت‌نفت آبادان بود.

به گزارش خوزستان اسپورت، پس از اینکه کرار جاسم هافبک میانی نفت آبادان در نیمه دوم بازی مقابل سیاه‌جامگان مشهد احساس مصدومیت کرد، فراز کمالوند علاوه بر تعویض این هافبک باتکنیک عراقی، دست به تغییر در آرایش نفرات بخش تهاجمی صنعت‌نفت زد و حسین ساکی که به‌جای کرار جاسم به میدان رفته بود را در گوش چپ به کار گرفت.

حسین ساکی که در این فصل به‌عنوان مدافع چپ در صنعت‌نفت به میدان می‌رفت، این بار در بخش تهاجمی زردپوشان بازی کرد و در 30 دقیقه حضورش در میدان تبدیل به مؤثرترین بازیکن این مسابقه شد.

این بازیکن جوان خوزستانی ابتدا در دقیقه 76 با یک فرار سریع به قلب دفاع سیاه‌جامگان برای تیمش یک ضربه ایستگاهی گرفت و منجر به اخراج مصطفی احمدی مدافع تیم میزبان و 10 نفره شدن مشهدی‌ها شد. فرار بعدی حسین ساکی در دقیقه 81 نیز منجر به خطای پنالتی محمدمهدی عسکری مدافع سیاه‌جامگان و گل سه امتیازی لوسیانو پریرا شد.

دیدار تیم‌های سیاه‌جامگان مشهد و نفت آبادان با نتیجه یک بر صفر به‌سود طلایی‌پوشان خاتمه یافت.

عکس/برگ برنده کمالوند برای پیروزی در مشهد

نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
رضا
|
Australia
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۹
0
2
ادیمن جان من در ورزشگاه بودم خیلی هواداران نفت قسمت میهمانان را پرکردن حتی جایگاه تماشاگان نفت که پرشد درب جایگاه را بستن و طرفداران نفت که نیمه دوم رسیدن مجبورشن کردم به جایگاه سایه جامگان بروند > خواهشا عکس های ارسالی از جایگاه توی سایت بذارید ممنون
اروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۹
0
1
شجاع وخوب بازی کرد جوونهای تیم خیلی میتونن کمک کنن