به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۰۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۰
تعداد نظرات: ۱۲ نظر

نعمتی‌نژاد: شاید بیت‌ سعید را نیم‌فصل جذب کنیم

نعمتی‌نژاد: شاید بیت‌سعید را نیم‌فصل جذب کنیم

خوزستان اسپورت- مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: فردا مقابل تیمی بازی داریم که شایستگی‌های زیادی دارد اما این تیم را به خوبی آنالیز کرده‌ایم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، سیروس نعمتی‌نژاد در غیاب پورموسوی سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با حضور در نشست خبری پیش از بازی فولاد و سایپا گفت: فردا مقابل تیمی بازی داریم که شایستگی‌های زیادی دارد و در رأس این تیم آقای دایی است. دایی در هر تیمی که بوده، تیم خود را به بهترین شکل هدایت کرده است.

وی اضافه کرد: بازی فردا حکم فینال را دارد. شرایط بازیکنان خیلی خوب است و در این هفته به گونه‌ای تمرین کردند که برای کسب سه امتیاز به زمین بروند و ما می‌توانیم به این مهم دست یابیم. بچه‌ها از لحاظ روحی و روانی تقویت شده‌اند و کسب یک امتیاز از خانه استقلال در روحیه آنها تأثیر زیادی داشت. در هفته گذشته خوب و بانشاط  تمرین کردند و امیدوارم فردا بازی خوبی ارائه کنند. برای کسب سه امتیاز به زمین می‌رویم تا به صدر جدول برسیم و به راه خود ادامه دهیم.

مربی فولاد با بیان اینکه تیمش زهیوی را به علت مصدومیت و عبدالله کرمی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد، تصریح کرد: آرزو داریم در بازی فردا بهترین باشیم و با کسب سه امتیاز، حقانیت فوتبال خود را به اثبات برسانیم.

نعمتی‌نژاد در پاسخ به پرسشی درخصوص احتمال حضور حسن بیت‌سعید در فولاد در نیم‌فصل دوم خاطرنشان کرد: بیت‌سعید بازیکن خوب خوزستانی است و انتخابش برای رفتن به استقلال، انتخاب بدی نبود، اما شرایط آنجا برایش خوب نبود. صحبت‌هایی شده و شاید در نیم‌فصل او را جذب کنیم. ما به چنین بازیکنی نیاز داریم که بتواند با سرعت خوب خود، بتواند گره بازی را بگشاید.

وی در پاسخ به پرسشی در این مورد که چه تدبیری برای مقابله با خط آتش سایپا به خصوص مهدی ترابی اندیشیده‌اید، تصریح کرد: ترابی سه کارته شده و در این بازی حضور نخواهد داشت. متأسفانه رباط شماره 10 سایپا (ایوب کلانتری) هم پاره شده و نمی‌تواند در این مسابقه به میدان برود. نمی‌خواهم بگویم خدا را شکر که این اتفاق افتاد، اما این دو بازیکن برای سایپا قدرتی بودند و وجود آنها برای حریف نعمتی محسوب می‌شد. در طول هفته به بهترین شکل تمرین کردیم، سایپا را به خوبی آنالیز کرده‌ایم و نقاط ضعف و قوت حریف را می‌شناسیم.

نعمتی‌نژاد در این خصوص که با توجه به تساوی این تیم مقابل استقلال فولاد باید متفاوت از دیدار قبلی و با نشاط‌تر از آن به مصاف سایپا برود، خاطرنشان کرد: برنامه ما این بود که در تمام بازی‌های داخل خانه به پیروزی برسیم. متأسفانه در دو دیدار خانگی به تساوی دست یافتیم اما 3 بازی خارج از خانه را بردیم و به نوعی جایگزین آن تساوی‌ها شد. هم و غم ما این است که امتیازات خانگی را جمع و دل تماشاگران را شاد کنیم. آنها وقت می‌گذارند و به ورزشگاه می‌آیند تا ما را حمایت کنند و امیدوارم فردا به بهترین شکل پیروزی را کسب کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
2
3
آقای نعمتی نژاد لطفا آقای بیت سعید را نگیرید این جور بازیکنان دنبال پول هستند استقلال براش بهتره پول میلیاری میده -کسی که دنبال پول باشه به فکر پیشرفت فوتبالش نیست.
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
1
4
بیت سعید اگر بیاد عاااالی میشه. از تمام مهاجمای فعلی فولاد بهتره. مشکل اصلی فولاد الان خط حمله ضعیفشه که جون نداره
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
1
3
خدا کنه این حرف برای سرگرم کردن هواداران نباشه و خبرش واقعیت داشته باشه.
من از اژدری چشمم آب نمیخوره که همچین عرضه ای داشته باشه.
اول فصل محمد طیبی داخل باشگاه فولاد رفت ولی اژدری باش قرارداد نزد.
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
0
5
اقای نعمتی سلام الان وقت نقل وانتقالات نیست تمرکز کنید رو بازیها با این مصاحبه ها تمرکز بازیکنای فولادو بهم نزنید بازیکن فکر میکنه میخاید نیم فصل بجاش بازیکن بیارید نمیتونه تمرکزکنه رو بازی
Havadar
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
0
4
شما اگه همین بازیکنای جوان با انگیزه رو بازی بدین نیازی به جذب بیت سعید نیست.
فولادشهراهواز
|
Germany
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
0
4
شماها اگر لطف نمایید چشمان مبارکتون رو باز کنید و دست از رفیق بازی بردارید متوجه خواهیدشد که همین الان فولاد معدن بهترین بازیکنان جوان در کل کشور هستش. بجای نظر دادن درمورد بازیکن باشگاه دیگر که 3ماه نیست فولاد رو به تیم پایتخت فروخت، جوانان وامید رو به کار بگیرید که یا رونیمکت و لیست 28نفره هستن ویا در جام جهانی نوجوانان دارند افتخار کسب میکنن. خدایا مارو ازشر یک مشت بی سواد راحت کن. آخه مردحسابی هادی حبیبی و نجاریان و کی شمس و هدایتیان و حردانی و ... در دوستانه ها و امید وجوانان دارند یکه تازی میکنن و شماها و اون آقای سرمربی چسبیدید به یه مشت بازیکنانی که توزمین راه میرن بعد باز میخوای بیت سعید رو بگیری. پس این همه جوووووون چه میشن؟ کجا برن؟ شما دارید به این جوانان ظلم میکنید. شما انگیزه رو ازاین جوانان گرفتید. شما باعث فرار تمام جوانان از باشگاه خواهید شد. شما همون کاری رو کردید که اسکو با فولادنوینیها کرد. دست بردارید و با گرفتن پولتون فولاد رو رها کنید.
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
1
3
در عوض زهیوی و زلیکانی و مبعلی و گلزاری و ... در لیست مازاد قرار دهید اشتباهات پورموسوی باید اصلاح شود
نسیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
0
0
بازیکنانی مانند بیت سعید و زبیدی و ساسان انصاری و... فقط منافع مالی را در نظر میگیرند موفقیتی در فوتبال نصیبشان نمی شود.
الان بعد از گذشت 8 هفته از لیگ میبینیم هیچکدام از آنها در تیم هاشون موفق به گلزنی نشدن و کم کم افت پیدا میکنند چرا که انتخاب آنها اشتباه است. آقای ساسان انصاری هنوز از رفتن به پرسپولیس درس عبرت نگرفت که اینبار عازم سپاهان شد و تا الان در گلزنی موفق نشد بازیکنی که در برنامه 90 قسم خورد اگر بارسلون هم بهش پیشنهاد بده فولاد را ترک نخواهد کرد اما میبینیم بازهم اشتباه کرد.
بیت سعید هم زمانی که در استقلال خوزستان بود تا هفته هفتم حداقل 7 گل را زده بود اما الان چند گل برای استقلال تهران زده؟
در تاریخ فوتبال خوزستان فقط یک بازیکن است که تعصب و شرافیت فوتبالش را به پول نفروخت و اونهم کسی نیست جز فرزاد آهک پور
فواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
0
0
فولادنیازی به بازیکن سرخورده نداردفولادهمان تیمی است که هربازیکنی بایدپوشیدن پیراهنش برای وی افتخارباشد وباعشق به آن بپیونددتجربه تلخ برخی بازکنان رادرهمان اوایل زمزمه پیوستن بیت سعیدبه استقلال به ایشان گوشتزدشدولی حال وهوای پایتخت وپیشرفت کاذب درذهن داشت وبه ندای قلبی اکثریت هواداران فولادبی توجهی کردبنابراین باتمام احترامی که برای ایشان وفوتبال ایشان دارم ولی فولادبازیکن عاشق می خواهد و لاغیر...
فواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
0
0
درضمن بازیکنان خوزستانی بایدبه این باوربرسندکه پر پروازورسیدن به موفقیت وتیم ملی صرفاحضوردر باشگاه های مصرف کننده پایتخت نشین نیست چه بسافی العکس نقطه زوال فوتبال آنان خواهدشد.ومن الله التوفیق
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
0
0
بله دیگه رفت کیسه ... حالا که بدبختش کردن بیارش فولاد مثل افشین که بازیکن معمولی شده.
علی بهرامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
0
0
اون آقایی که فرمودند فرزاد آهک پور واقعا گل گفتند با وفا و با معرفت
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها