به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۰۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۵
تعداد نظرات: ۱۲ نظر

درخشان: نگذاریم جهانیان مثل شفیعی‌زاده دور شود

درخشان: نگذاریم جهانیان مثل شفیعی‌زاده دور شود

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت تهران می‌گوید نباید بگذاریم که جهانیان مثل هدایتی و شفیعی‌زاده از باشگاه‌داری دور شوند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، حمید درخشان در نشست خبری پس از دیدار نفت تهران و استقلال خوزستان گفت: استرسی که ما در این دیدار داشتیم باعث شد که نتوانیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. ما بازیکنان‌مان را ۵۰ درصد از لحاظ روحی و ۵۰ درصد از لحاظ فنی ترمیم می‌کنیم. امیدوارم مشکلات بیرونی ما حل شود. به ویسی هم خسته نباشید می‌گویم و می‌دانم چه شرایط سختی دارد. ما در این دیدار یک بازی شش امتیازی را پیروز شدیم و وضعیت خودمان را بهتر کردیم.

سرمربی نفت درباره وضعیت مالکیت این باشگاه گفت: ما فعلا جهانیان را به عنوان مالک می‌دانیم. امیدوارم اتفاقی بیفتد که او به کارش ادامه دهد. مساله‌ای که ما را اذیت می‌کند این است که هر روز می‌گویند سهمیه نفت را به تیم دیگری می‌خواهند بدهند. اول بگذارید اگر تکلیف این تیم مشخص نشد و منحل کنید و سهمیه آن را به تیم دیگری بدهید. قصاص قبل از جنایت نکنید. این تیم هم مال همین مملکت است. هر روز یک نفر مالک نفت است. این جور مسائل را در فوتبال داشتیم؟ این برای فوتبال ما خوب نیست. این تیم متعلق به این کشور است و از آفریقا نیامده و باید به آن کمک کنیم. این تیم را به طور کامل انتقال دهید تا وضعیت مشخص شود.

او افزود: بازیکنان ما چه گناهی کرده‌اند که هر روز یک نفر مالک باشگاه است. اگر قرار بود به این آدم ندهید از همان روز اول واگذار نمی‌کردید.

درخشان گفت: درحال حاضر اصلا شرایط حضور در لیگ قهرمانان آسیا را نداریم. اگر مالک مشخص شود، ما تکلیف خودمان را می‌دانیم. مگر گوشت قربانی است که از این فرد می‌گیرید و به یک فرد دیگر می‌دهید؟ درست است که مشکلات داریم ولی با وجود این وضعیت بدی نداریم. درست است که ما مشکل مالک داریم ولی باید همه این‌ها را درست کنیم. اگر قرار است که ما نماینده ایران باشیم به این شکل نمی‌توانیم حضور پیدا کنیم و باید تقویت شویم.

او افزود: من به تنهایی نمی‌توانم باشگاه را برای لیگ قهرمانان آسیا آماده کنم. باشگاه باید شرایط را برای من فراهم کند. ما در حال حاضر جایگاهی داریم که از تیم‌هایی که میلیاردی خرج کرده‌اند بهتر نتیجه می‌گیریم.

سرمربی نفت درباره رفتن و سپس آمدش به جای علی کریمی گفت: در فوتبال تعویض مربی نمی‌شود؟ با احترامی که به کریمی می‌گذارم این تصمیمی است که مدیر باشگاه گرفته و حق طبیعی مالک باشگاه است.  سه روز دنبال من بودند که برگردم. واقعا نمی‌خواستم برگردم و گفتند که تیم را شما بستید، به شما بدهکاریم و ... من هم چون قرارداد داشتم برگشتم. اگر قراردادم فسخ شده بود به ولای علی بر نمی‌گشتم.

او افزود: خیلی از مدیران ما فوتبالی نیستند و خسارت میلیاردی برای باشگاه‌ها گذاشته‌اند. تبعات آن را می‌کشیم. اگر فوتبالی باشند به خدا خیلی کمک می‌کنند. امیدوارم یک روزی بشود که ما از این مشکلات فارغ شویم.

درخشان در واکنش به حذف نماینده‌های عربستان و امارات گفت: آن‌ها هم همین مشکل مدیریت را دارند. وقتی مشکل پیش بیاید نگاه نمی‌کنند که العین، الهلال، پرسپولیس یا استقلال هستید. این قانون خوبی است چون باعث می‌شود باشگاه‌ها دیگر ولخرجی نکنند.

او افزود: به جای این که جهانیان را برداریم یک مدیر فوتبالی خوب کنار او بگذاریم. نگذاریم مثل هدایتی و شفیعی‌زاده از فوتبال دور شوند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۲
عدنان عبادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
1
3
امشب متاسفانه یک بار دیگر و در برنامه فوتبال برتر از شبکه سه فرشاد پیوس با گفتن جمله (دوست دارم همیشه عربها رو مغلوب بکنیم)نفرت ونژاد پرستی خودشو در معرض دید همگان قرار داد. اونها ازادن هرجور که دوست دارن صحبت بکنند ولی ما اگه حرفی میزنیم متهم میشیم به خیانت ونژاد پرستی. زنده باد الهلال که خوب حال لنگیها رو گرفت
پروانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
1
2
متاسفانه ما ایرانیها از همه جای دنیا نژاد پرست تریم حتی مجری‌های برنامه های ورزشی هم با جملات نه چندان درست نژادپرستی خودشون رو به نحوی نشون میدن بخصوص در مورد با کشور های عربی
فولادی با تعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
0
0
چیزی ک مشهوده مجربان تهرانی صداوسیما از همه نژاد پرست تر هستن یعنی اگر جای الهلال پاختاکور بود مشکلی نداشت؟بنظرم این مجریان نژادپرست باید از خدا بترسن
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
0
0
وسیعلم الذین ضلمو بای منقلب ینقلبون
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
0
0
چند سال پیش مربی معروف با بازیکن سیاه پوست دست نداد گفت اینها آدمخوار هستند در حالی که بهترین نژاد انسانیت هست وانسانها برابر

بازیکن الاهلی عربستان بعد از برد پرسپولیس به آنها تبریک گفت جالبه بازیکنان پرسپولیس به تمسخر میگفتند ((این بازیکن خوبیه پیشرفت میکنه !!!!))
در برنامه نود پخش شد

اینها اگر میبرند چه حرفهایی میزدند

دلیران....

شیران....

البته خلایق هرچی لایق
فقط فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
0
0
یه جمله واسمون کافیه که خدای تبارک تعالی میفرمایند (ان اکرمکم عند الله اتقاکم) .
حالا فرقی نداره عرب باشه یا فارس یا انگلیسی یا هر چی دیگه ...
تو هر قومی خوب داریم بد هم داریم .همین عربستان سعودی که همشون رو به چشم وهابی نگاه میکنیم .نه اقا یه انسانهایی داره مثل شیخ نمر و....ک بهتر ما که خیلی ادعامون میشه هستن.
سه تانکته :1- اینکه نباید هر قومی رو به یه چشم نگاه کرد
2- باید قبل اینکه حرفی بزنیم عواقبشو نگاه کنیم .(مثل کلام اون سرمربی استقلال که برکنارش کردن)
3- نباید بخاطر یک تیم عربی به تمام مردم عرب (از جمله مردم عرب خوزستان) توهین کرد چرا که باعث نفرت انها میشود .ودرکل فوتبال رو باید جدا از سیاست نگاه کرد
.اینو هم بدونید که مظلومتر و ساده تر از مردم خوزستان بویژه جنوب خوزستان پیدا نمیکنید چرا که در سخت ترین شرایط زندگی میکنن و محروم از ساده ترین امکانات هستن
کرم رضا روشنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
0
0
دل خوزستان خنک شد این اقای خردبین دروغ گو که گفته بود دربازی با نفت مسجدسلیمان هوادارای این تیم تیراهن بطرف بازیکنهای پرسپولیس پرتاب شده بهتر روحیشون خراب بشه تا نفت ابادان دربازی عقب افتاده پیروزی پرگلی داشته باشه
پرسپولیس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
0
0
اگر کسی بگوید دوست دارد ایرانی ها را مغلوب کند ایا توهین است؟ توهین یعنی اینکه تو قومی را به صفت ناپسندی اطلاق کنند. بعضی ها هم خوب بلدند فضا رامتشنج کنند واز اب گل الود ماهی بگیرند.در ضمن عبادان نه ابادان.و نژاد پرستی ان است که بخاطر همقومیت بود. به نفع تیمی را بگیری.همین دوستان چقد داشتند می گفتند که اینجا ایران نیست که بنفع پرسپولیس بگیرند دیدیم که در اسیا چه خبر است!!
پرسپولیس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
0
0
اقای کرم روشنی خودت فهمیدی چی گفتی.واقعا؟خوزستان ورزشگاه غدیر اهواز بود که شده بود ورزشگاه خانگی پرسپولیس.ورزشگاه ابادان پیشکش خودتون.درضمن پرسپولیس چند تیم عربی وعربستانی حذف کرد بالاخره فوتبال برد و باخت داره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
0
0
لطفالنگی پیام نده تو خوزستان اسپورت
کرم رضا روشنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
0
0
پرسپولیس ایا یادت رفته سرپرست تیم شما چه گفت وقتی خوزستان دشمن خودشون میدونندالبته پرسپولیسی های پایتخت منظورمه چطور دربازیهای اسیایی حمایت کنیم ازپرسپولیس تهرانیها هم دوست ندارند خوزستان موفق باشه
عدنان عبادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
0
0
باید به این پرسپولیس بگم اگه ما از حرفهای پیوس واز این قبیل اشخاص ایراد میگیریم وناراحت میشیم برای اینه که این اقایون رو خیلی خوب میشناسیم ومیدونیم که در باره خوزستان وخوزستانی چه جوری فکر میکنند.ادرباره نام عبادان هم باید بگم مگه شما قبول میکنید کسی به پرسپولیس بگه پیروزی.شهرخودمونه بومی این شهر هستیم وبهتر از هر کسی میدونیم اسم اصلیش چیه با کسی هم دشمنی نداریم مگر اینکه کسی با ما دشمنی داشته باشه .تحیاتی للجمیع
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها