به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۲۰۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴

امیدواری بانوان استقلال به موفقیت در لیگ برتر

امیدواری بانوان استقلال به موفقیت در فصل جدید

خوزستان اسپورت- بازیکن تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان با بیان این‌که امسال به دنبال جبران نتایج ضعیف فصل گذشته در لیگ برتر هستیم، گفت: امسال به موفقیت تیم بسیار امیدواریم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، معصومه رحیمی در خصوص آمادگی این تیم برای حضور درهفته اول  لیگ برتر فوتبال کشور، اظهار کرد: ‌برای حضور در لیگ برتر تمرینات‌مان را دیر آغاز کردیم ولی کادرفنی خوبی داریم که در راس آن خانم سلیمانی است و باتوجه به تمرینات منظی که داریم، وضعیت‌مان روز به روز در حال بهتر شدن است. اگر کمی آمادگی بدنی‌‌مان بیشتر شود، می‌توانیم عملکرد خوبی از خودمان نشان دهیم.

وی با اشاره به دیدار این هفته تیمش برابر شهرداری سیرجان در اهواز، گفت:‌ سیرجان سال گذشته در رده‌های بالای جدول قرار داشت و تیمی خوب و هماهنگ است. هشت بازیکن ملی‌‌پوش در ترکیب سیرجان است و از نظر بدنی نیز در سطح بالایی هستند. امیدوارم برابر این تیم نتیجه خوبی کسب کنیم. بازی خیلی سختی داریم ولی ناامید نیستیم.

بازیکن تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان با بیان این‌که امسال به دنبال جبران نتایج ضعیف فصل گذشته هستیم، عنوان کرد:‌ سال گذشته مدیریت باشگاه ضعیف بود و بودجه هم نداشتیم؛ سختی بسیاری کشیدیم و مشکلات بسیاری داشتیم ولی امسال مدیریت باشگاه بسیار خوب است و سرمربی تیم نیز در سطح بسیار خوبی است.

وی گفت:‌ شاید امسال در چند دیدار نخست لیگ نتایج مطلوبی کسب نکنیم ولی ان‌شاءالله باوجود خانم سلیمانی نتایج خوبی خواهیم گرفت. امسال به موفقیت تیم در لیگ برتر بسیار امیدواریم. از آقای شولی سرپرستی مدیرعاملی باشگاه و پیری مدیر اجرایی باشگاه بابت حمایت‌های خوب‌شان تشکر می‌کنم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها