به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۰۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

برانکو: بازی در اهواز همیشه سخت است

برانکو: بازی در اهواز همیشه سخت است

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز خوشحالی از پیروزی مقابل استقلال خوزستان گفت: بازی در اهواز همیشه سخت است و از پیروزی مقابل استقلال خوزستان خوشحال و راضی هستم.

به گزارش خوزستان اسپورت، برانکو ایوانکوویچ بعدازظهر امروز در حاشیه تمرین پرسپولیس با خبرنگاران رسانه‌های گروهی به صحبت پرداخت و در خصوص پیروزی مقابل استقلال خوزستان و دیدار بعدی تیمش برابر الهلال توضیحاتی داد.

برانکو ایوانکوویچ در رابطه با پیروزی تیمش برابر استقلال خوزستان به خبرنگاران گفت: از این پیروزی خوشحالم و راضی هستم چون در جو خاصی بازی را بردیم. بازی در اهواز همیشه سخت است، آن هم مقابل تیمی که کم‌کم به ثبات می‌رسد و مانند سایر تیم‌هایی که مقابل ما حاضر می‌شوند دو برابر توان می‌گذارد.

برانکو ادامه داد: بازی با استقلال خوزستان را بدون حضور پنج بازیکن اصلی بردیم و خوشحالم نفراتی که بازی کردند لیاقت بازی در پرسپولیس را دارند. این برد در آستانه بازی با الهلال به خاطر بازگشت اعتماد‌ به نفس مهم بود و خوشحالم که سیدجلال حسینی، وحید امیری و علیرضا بیرانوند در تیم ملی هم بازی کردند و قبل از بازی با الهلال شرایط‌شان را حفظ کردند.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال شما در بازی مقابل استقلال خوزستان 3 گل به ثمر رساندید، فکر می‌کنید این موضوع در بازی با الهلال هم تکرار شود، تصریح کرد: هنوز 90 دقیقه باقی مانده است. این بازی نیمه‌نهایی است و آسان نیست اما تا جایی که امید هست تا ثانیه آخر دنبال صعود هستیم. ما برای این بازی 3 هدف داریم، هدف اول کسب نتیجه خوب برای صعود است، اگر نشد حداقل بُرد به دست آوریم و اگر این موضوع هم به دست نیامد حداقل با افتخار حذف شویم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
سید شهربار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
0
2
با عرضه سلام و خسته نباشید خدمت پرسنله سایته محبوب و مردمی خوزستان اسپورت ای استقلال ۷۰ ساله اهواز کجایی لنگو ۴ تایی کنی؟؟؟؟؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها