به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۰۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۲
تعداد نظرات: ۳۵ نظر

استقلال 1 – پرسپولیس 3؛ هشت دقیقه پرحادثه

استقلال 1 – پرسپولیس 3؛ هشت دقیقه پرحادثه

خوزستان اسپورت
هفته نهم لیگ برتر – استادیوم غدیر اهواز
پنجشنبه 20 مهرماه 96 – ساعت: 17
استقلال خوزستان 1 – پرسپولیس تهران 3
گل‌ها: رضا کرملاچعب (34) برای استقلال - علی علیپور (16 و 18) شجاع خلیل‌زاده (24) برای پرسپولیس
داور: محمدحسین زاهدی فرد
کمک داوران: آرمان اسعدی و محمد عطایی
اخراج: موسی کولیبالی (38- استقلال)
تماشاگر: 15 هزار نفر

استقلال خوزستان: گودرز داودی، علیرضا زندوی، ابوالفضل علایی، موسی کولیبالی، عقیل کعبی، میثم دورقی، سلمان بحرانی (56- سعید زارع)، حسین بهرامی، رضا کرملاچعب (72- ابوالفضل محمدحسنی)، فرید بهزادی کریمی و جونیور مارینی (63- سابا تاوادزه)
سرمربی: عبدالله ویسی

پرسپولیس تهران:  بوژیدار رادوشوویچ، حسین ماهینی، محمد انصاری، شجاع خلیل‌زاده، صادق محرمی، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، سیامک نعمتی (90- شایان مصلح)، گادوین منشا (65- بشار رسن) و علی علیپور
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

خلاصه بازی
استقلال خوزستان در یک دیدار خانگی با نتیجه 3 بر یک مغلوب پرسپولیس تهران شد.

پرسپولیس زخم خورده از بازی مقابل الهلال، از ابتدای دیدار با استقلال خوزستان پرانگیزه نشان می‌داد و در صدد بود تا با کسب سه امتیاز این مسابقه از کورس مدعیان قهرمانی لیگ خارج نشود. نمایش خوب پرسپولیسی‌ها در 30 دقیقه ابتدایی این بازی که با اشتباهات مدافعان و دروازه‌بان تیم میزبان همراه شده بود، موجب شد تا شاگردان برانکو ایوانکوویچ طی 8 دقیقه 3 بار متوالی توپ را درون دروازه آبی‌پوشان قرار دهند و شادی را به هوادرانشان هدیه کنند.

پس از فروکش کردن موج حملات پرسپولیس در 30 دقیقه ابتدایی، بازیکنان استقلال خوزستان رفته رفته در نیمه زمین تیم میهمان خودی نشان دادند و یکی از گل‌های خورده را توسط رضا کرملاچعب پاسخ دادند تا امید به سکوهای هواداران استقلال برگردد اما شوک بزرگ در دقیقه 38 به تیم میزبان وارد شد. گودرز داودی دروازه‌بان استقلال خوزستان اشتباه فاحشی در مهار یک توپ ساده داشت و پس از اینکه علی علیپور در موقعیت گلزنی قرار گرفت، داور مسابقه برخورد کولیبالی با علیپور را خطای پنالتی تشخیص داد و به موسی کولیبالی کارت قرمز نشان داد.

اعتراض نیمکت نشینان و بازیکنان استقلال خوزستان به تصمیم بحث‌برانگیز داور مسابقه سودی نداشت و در نهایت گادوین منشا برای نواختن ضربه پنالتی پشت توپ ایستاد که ضربه این بازیکن با واکنش خوب گودرز داودی دفع شد تا اختلاف گل‌ها بیشتر نشود.

استقلال خوزستان که با تصمیم سخت‌گرانه محمدحسین زاهدی فرد مسابقه را با یک بازیکن کمتر دنبال می‌کرد، در آخرین دقیقه از نیمه نخست با شوت محکم بهزادی کریمی و ریباند جونیور مارینی تا آستانه زدن گل دوم پیش رفت اما شوت اول را دروازه‌بان پرسپولیس به زیبایی دفع کرد و توپ بعدی فضای بالای دروازه را شکافت تا نیمه نخست با نتیجه 3 بر یک به‌سود پرسپولیس خاتمه پیدا کند.

استقلال 10 نفره نیمه دوم را تهاجمی آغاز کرد و با حرکات بازیکنان کناری‌اش از جناحین و ارسال‌های بلند به منطقه دفاعی پرسپولیس در جست‌وجوی روزنه‌ای برای زدن گل دوم بود. یاران پرسپولیس هم با تجمع در نیمه زمین خودی و مقابله با فشار تیم میزبان روی ضدحملات سریع برنامه‌ریزی کرده بودند و هرگاه که حملات استقلالی‌ها را قطع می‌کردند، ضدحملات خطرناکی را شکل می‌دادند.

شوت جونیور مارینی و ضربه سر عقیل کعبی فرصت‌های گلزنی استقلال خوزستان در دقایق ابتدایی این نیمه بود و در سمت مقابل هم تیم پرسپولیس روی دو ضدحمله دوبار صاحب موقعیت شد که ضربات سیامک نعمتی و محسن مسلمان به بیرون از چارچوب زده شد.

در ادامه این نیمه، شوت بهزادی کریمی در دقیقه 77 راهی به دروازه پرسپولیس پیدا نکرد و در دقیقه 80 شوت علی علیپور از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت. ضربه سر بشار رسن فرصت بعدی پرسپولیسی‌ها برای زدن گل چهارم بود که توپ بعد از برخورد به تیر افقی به زمین بازگشت تا در نیمه دوم توپی از خط دروازه‌ها عبور نکند.

این دیدار در نهایت با نتیجه 3 بر یک به‌سود پرسپولیس تهران به پایان رسید، پرسپولیس یک رده در جدول صعود کرد و استقلال خوزستان در رده پانزدهم باقی ماند.

شرح گل‌ها
0-1 (پرسپولیس): پس از اینکه گادوین منشا نتوانست توپ را از گودرز داودی دروازه‌بان استقلال خوزستان عبور دهد، توپ برگشتی به علی علیپور رسید و شوت محکم و زمینی این بازیکن از دروازه‌بان و دو مدافع استقلال که مقابل وی قرار داشتند، عبور کرد و دروازه میزبان را گشود.

0-2 (پرسپولیس): پاس بلند محسن مسلمان در پشت مدافعان استقلال خوزستان به علی علیپور رسید و این بازیکن با استفاده از خروج نامناسب داودی دروازه‌بان استقلال توپ را به زوایه مخالف فرستاد تا اختلاف دوگل شود.

0-3 (پرسپولیس): در پی ارسال بلند محسن مسلمان به محوطه جریمه استقلال خوزستان، حسین ماهینی توپ برای شجاع خلیل‌زاده ساخته و پرداخته کرد تا این بازیکن در تیر دوم به راحتی دروازه استقلال را باز کند.

1-3 (استقلال): پاس بلند عقیل کعبی در پشت مدافعان پرسپولیس به رضا کرملاچعب رسید و این بازیکن در حالت تک‌به‌تک توپ را از رادوشوویچ عبور داد تا قفل دروازه قرمزپوشان در این مسابقه گشوده شود.

در حاشیه
* تعداد هواداران پرسپولیس بیشتر از هواداران میزبان بود و پرسپولیسی‌ها زودتر از طرفداران استقلال خوزستان در ورزشگاه غدیر حاضر شدند.
* تعداد زیادی از طرفداران پرسپولیس از شهرها و استان‌های اطراف به ورزشگاه غدیر آمده بودند و به تشویق تیم محبوبشان پرداختند.
* گروهی از هواداران استقلال اهواز با در دست داشتن پلاکاردی خطاب به مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان از بدقولی وزیر ورزش در خصوص رفع مشکلات باشگاه استقلال اهواز گلایه کردند.
* عبدالله ویسی سرمربی استقلال خوزستان به همراه دستیارانش به سمت نیمکت پرسپولیس رفت و با برانکو خوش وبش کرد.
* احسان علوان‌زاده، حسین ماهینی و محسن ربیع‌خواه سه بازیکن پرسپولیس بودند که پیش از شروع بازی به سمت نیمکت استقلال خوزستان رفته با نیمکت نشینان این تیم خوش و بش کردند.
* یکی از هواداران پرسپولیس که قصد عبور از فنس‌ها برای رفتن به سمت دیگر ورزشگاه را داشت از بالای فنس سقوط کرد و از ناحیه گردن دچار آسیب‌دیدگی شد. این تماشاگر به بیمارستان انتقال یافت.
* پس از اخراج موسی کولیبالی بازیکن تیم استقلال خوزستان مربیان و نیمکت‌نشینان تیم در اعتراض به تصمیم داور به کنار زمین آمدند.
* موقع گرم کردن بازیکنان دو تیم کنار زمین افراد زیادی دیده می‌شدند که این مسئله با تعجب برانکو همراه شد. همه آنها از سرمربی پرسپولیس می‌خواستند که عکس یادگاری بگیرد که پندار خمارلو مدیر رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس با این مسئله مخالفت کرد و افراد غیرمسئول را از نزدیک برانکو دور کردند.
* رضل کرملاچعب زننده گل استقلال خوزستان به‌دلیل آسیب دیدگی در دقیقه 72 تعویض شد و ابوالفضل محمدحسنی جای وی را گرفت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳۵
بلوتوث کبیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۰
0
4
و امروز با پدیده ای آشنا شدیم به نام گودرز داودی

خسته نباشی استاااااد

خسته نباشی پهلوان
خرمشهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۰
0
6
فقط باید به نری موسی تبریک گفت آقای نری موسایی عجب رویی داری نان خوزستان را میخوری و برای پرسپولیس داشتی خودت را فدا میکردی واقعا سیمای خوزستان گزارشگر دیگری نداشت نود دقیقه فقط روی اعصاب مردم میرفتی واقعا حیا هم چیز خوبیه
پرسپولیس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۰
7
0
مهمتر از برد پرسپولیس. تسخیر سکوهای غدیر توسط هواداران با غیرت اهوازی و خوزستانی پرسپولیس بود
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۰
منظورت هوادارایین که از پشت کوههای کهکیلویه بویراحمد و خرم اباد اومده بودن اهواز!!!
اون مسعود نرموسای یاسوجی رو کم داشتن بجای گزارشگری باید میرفتی روی سکوها بین هم استانیاش بوق میزد واسه پرسپولیس
#گزارشگر لنگی یاسوجی حیا کن خوزستانو رها کن
گزارشگر پاچه خوار
|
United States of America
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۰
0
8
من موندم گزارشگر اهواز کارمند صدا وسیماسیاهوازه یا کارمند لنگیها گزارشگرها تو سایر شهرستانها دوتا از حریف تعریف کنه سه تا از تیم خودشون میگه کم مونده بود گزارشگر بگه کی ناهار خورده توتیم لنگ وکی ناهار نخورده اومده ورزشگاه ادم حالش از این گزارشگرهای پاچه خوار داره رو دل میکنه
Ashil
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۰
0
5
به جرات میگم اگه شیخ ویسی بودش میبردیم..داور و فدراسیون هرکاری کردن که قبل بازی با الهلال بتونن به پرسپولیس روحیه بدن..نمیدونم وقتی ویسی تیمش هجومی خوب کارمیکنه اول میذاره گل بخوره بعد حمله میکنه؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۰
0
5
داوری افتضاح بود استقلال نیمه اول بد بازی کرد ولی داور عزمش جزم بود به لنگیها روحیه بده که اون فاجعه 4 تای الهلال فراموش کنند . دوستانی که به گزارشگر اعتراض میکنن باشما موافقم این اقا که بناحق میکروفونو سالهاست بدست گرفته بخاطر اینکه لنگیها توی کانال شبکه سوم به گزارشش نمره خوب بدن داشت خودشیرینی میکرد متاسفم واسه مدیریت تلویزیون خوزستان با این گزارشگر ضد خوزستان
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۰
0
4
خدایش نیمه اول که استقلال افتضاح بود اما نیمه دوم بهتر بودن داور اگر به اشتباه موسی را اخراج نمی‌کرد شاید بازی مساوی میشد تیم استقلال خوزستان حیف اینقدر ضعیف شده چرا به این تیم کمک نمیکنن
نریموسی هم که فقط میگه جوانها خوزستانی توی تیم وهمش می‌گفت جسورانه بازی کنند بابا این حرفا کدومه گزارش گر که نباید طرف تیمی را بگیره فقط باید گزارش کنه
پرسپولیس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۰
7
0
اقای محمد هرکجایی بودند مهم این است که پرسپولیس در اهواز میزبان بود در ضمن مرتب خودتون فریب بدید که همه ده هزار نفر از جاهای دیگه اومده بودند
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۰
0
7
میگم یه آدم باعرضه گیر نمی آد تو اهواز یه حالی به این نریموسی بده؟ یعنی حالم بهم میخوره از ریختش.
فولادشهراهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۰
0
4
در وهله باختیم ولی شرافتمندانه باختیم. میخوام درود بفرستم به بازیکنان و کادرفنی بخصوص ویسی بزرگ که نشون داد فولاد چه گوهری رو ازدست داد. دوم اینکه : سرمربی فولاد که با قول دادن همکاری تام با اژدری روی نیمکت فولادبزرگ نشست حالا حالاها بایستی درمکتب ویسی درس پس بده. والسلام .
Ashil
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۰
0
5
چرا رو تیمامون لقب خوزستان میذاریم وقتی از شهرا شمالی خوزستان برا تشویق غریبه ها میان؟؟من بختیاریم ولی به جرات میگم شهرا شمالی از ایذه گرفته تا دزفول همه برا تشویق تهرانیا میان..تیمامون باید بشن فولاد اهواز و اس اهواز..لقب خوزستان نذاریم وقتی فقط اهوازیا میان واسه تشویق
حامد
|
United States of America
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۰
0
5
یه خسته نباشید جانانه بگیم به گزارشگر بازی که طرفدار تیمهای تهرانی هستش واز بخت بدش نمره ضعیف ازاکثر بیننده های تلویزیون صداوسیما گرفت . خسته نباشید دوم هم به آقایونی که از دهاتای اطراف خوزستان خودشونو رسوندن به ورزشگاه و نماینده تهران رو تشویق کردن . اگه یه فکری به حال استقلال خوزستان نشه به سرنوشت استقلال اهواز دچار میشه تیمی که باعث سرافرازی تیم ملی نوجوانان شد هم فولاد وهم استقلال خوزستان قطب های اصلی فوتبال این مملکت هستن چرا کسی به فکر این دوتیم نیست!
حبیب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۰
2
3
استقلال خوزستان با این شرایط به سقوط می‌کنه خدا لعنتشون کنه که چه بلایی سر این تیم قهرمان آوردن گزارش گر بیطرف بود اما چه دلیلی داره بخواد نظرش تحمیل کنه بگه جسورانه بازی کنه فوتبال که چاله میدون نیست باید با برنامه بازی کرد ضمنن توی اکثر گزارش ها میگه تیم کاملا از بازیکنان جوان خوزستانی در صورتی که میبینی سه بازیکن خارجی‌ها چندتا هم شهرستانی یعنی شهرستانی ها انسان نیستن
پرسپولیس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۰
8
0
اقای اشیل من بچه اهوازم و بختیاری.و افتخار می کنم که از پرسپولیس حمایت می کنیم.شما از طرف خودت صحبت کن
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۰
0
7
قبلا هم گفتم هواداران تو غدیر تعصب تشویق کوبنده ندارند
کلا اهواز هیچ وقت جهنم رقبا نبوده.
باعث تاسف ک مسول صدا سیما نریموسا رو گزارشگر بازی گذاشت که دقیقا میدونه باعث آزار ببیندگان است
شرم اوره
پرسپولیس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۰
6
1
سه تا خوردن و بازی تمرینی پرسپولیس با استقلال خوزستان و میزبان بودن پرسپولیس تو غدیر.بعضی ها رو خیلی عصبانی کرده
وحید جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۰
0
5
ی بار تماشاگران با تعصب اس اهواز ی حالی به این آقای بی حیا دادند ولی متاسفانه حالیش نیست
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۰
0
6
آقای پرسپولیسی ما عصبانی نمیشیم منم لرم وهمیشه طرفدارتیمای استانم هستم تهرانیا فقط ب فکر منافع خودشون هستن ما تنها دلخوشیمون تیمای استانمون هستن پس باید همیشه ازشون حمایت کنیم پرسپولیس تیمه بزرگیه هوادارهم زیاد داره ای کاش آبروی فوتبال کشورمون رو حفظ میکرد وچهارگل نمیخورد مقابل الهلال
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۰
4
2
درضمن شنیدم هواداری اس خوزستان الهلال رو هم تشویق میکردن اینا همون افراد حاشین راس میگن بقیه بازیای اس خوزستان برن تشویق کنن
کرم رضا روشنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۰
0
5
خدا راشکر که داورای غیرایرانی مثل داور امروز بی انصاف وطرفدار تیمهای بزرگ نیستن محرومیت پرسپولیس ابروی فدراسیون قرمز وابی برد خیلی پرو هستین اقای برانکو بعداز بازی با الهلال ببینم چی داری بگی بعداز خوردن 4تای دیگه
سید شهربار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
0
7
با عرضه سلام و خسته نباشید خدمت پرسنله سایته محبوب و مردمی خوزستان اسپورت خواستم عرض کنم که تنها تیمی که همیشه لنگو تو اهواز میبرد و.لنگی ها از اسمش هراس داشتن استقلال واقعی و ۷۰ ساله اهواز بود... ای تاجه اهواز کجایی که لنگو.۴ تایی کنی متاسفانه باید بگویم.که دو ساله اهواز شده بهشته لنگیا و هر وقت میان اهواز یا فولاد و یا صنعتی رو ۳ تایی میکنن و برمیگردن ،اقایان مسیولین استقلال اهواز هم تیمه همین استان هست تافته جدا بافته نیست به داد قدیمی ترین و محبوبترین تیمه استان خوزستان برسید امروز برای اولین بار متاسف شدم که متاسفانه استقلال صنعتی در اهواز غریبه بود و تمامه هواداراش از فولاد و استقلال اهواز امده بودن یک تیم باید ریشه و هویت داشته باشد که در دله مردم قرار بگیرد واقعا اگر امروز به جای صنعتی، استقلال واقعی و ۷۰ ساله اهواز با لنگ بازی داشت باید جو ورزشگاه اینطور بود؟؟؟ استقلال اهواز از فقر نمینالد از فرق مینالد اقای وزیر ورزش و اقای حیدری چی شد قول هایی که به هواداران دادید؟؟؟ چرا به این تیمه مظلوم و مردمی کمک نمیکنیدددددد؟؟؟ چچچرررا؟؟؟ خوزستان اسپورت خواهشا چاپ کن
فوتبال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
4
1
برد پرسپولیس تبریک آقا ویسی
برد داد به آنها تا در آسیا با روحیه برن
امیر فولادی
|
United States of America
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
0
2
بعضی شهرستانیها واقعا تو این بازی واس چرتپولیس سنگ تموم گذاشتن اینها همیشه از پشت به ملت خوزستان خنجر اول رو میزنن
حسن اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
0
2
باسلام
اول به آقای اشیل تبریک میگم که چقدر منصفه وراحت وبی تعصب حرفشو زد.دمت گرم داداش.
دوم به سیدشهریار خسته نباشید میگم،بنده خدا همیشه مظلومیت استقلال اهواز رو فریادمیزنه.
سوم گله دارم ازت آقای نریموسی،مضاف بر هرچه دوستان گفتن،یه جا توگزارشت اسم 4_5تیم رو آوردی که خوب بازی میکنن ولی اسمی از فولادنبردی.گزارش گزارشگرای شهرستانی رو ببین،چطور از تیمای میزبان طرفداری میکنن،خوب وغلطش رو کار ندارم فعلا.چه شد آقای نریموسی 20ساله گزارشهاتو میشنوم،چرا روز به روز بدتر میشی؟چرا لولت اینقدر پایینه؟از بی سوادیته؟دوره ای یا کلاسی یا آموزشی هم میبینی؟کی بازنشسته میشی اخوی؟صداوسیمای فوق العاده ضعیف استان که ظاهرا قابل اصلاح نیس،گزارشگرش هم از این بهتر نمیشه.آقایون عزیز بنده کارم شهرستان،دیروز بعدازظهر دیدم تو یکی از جاده های به سمت اهواز چه خبربود.البته بیان کاریشون نداریم فقط مودب باشن.چه اشکالی داره.
استقلال اهواز کجایی؟بخداقسم قبل بازی با لنگ بازی رو برده حساب میکردیم.اینقدر بردن لنگ برامون عادی شده بود.الان چی شده؟مسئولان نامسئول باید پاسخگو باشن که تومملکت ما معمولا نیستن.
به امید الله وآینده...
mohammad27
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
0
2
عمر خربین و دیگر هیچ ...
فولادی با تعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
0
2
خسته نباشید بچه های اس خوزستان با این تیم گمنام بنظرم نتیجه خوبی بود گلر جدید اس خوزستان نشون داد اینده داره مقصر اصلی دوگل مدافعان بودن فقط یک گل رو مقصر بود ک طبیعیه ان شاالله بهتر میشود
بیرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
0
4
استقلال خوزستان مایه افتخار خوزستان است و بد بازی نکرد و هیچ وقت اون غروری که دوسال پیش بهمون داد از یاد نمیبریم ان شالله که به روزهای اوج خودش برسه
الموج الازرق
|
United States of America
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
0
2
با سلام
استقلال اهواز قدیمی ترین و محبوب ترین تیم خوزستان کجایی که ورزشگاه و پر از هوادار کنی و لنگ مانند سابق 4 تا 4 تا بدرقه کنی؟؟؟استقلال اهواز یعنی حیثیت فوتبال خوزستان که همیشه هواداراش نشون میدادن که 90 درصد ورزشگاه مال ماس اما الان تیمهایی ظهور کردن که متاسفانه ...........
اهوازی
|
United States of America
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
0
2
هواداران لنگ از شهرها و استانهای مجاور
حق دارن چون تا الان فوتبال ندیدن...اینجا اهواز فقط یک استقلال داره و اون استقلال اهواز 70 ساله س و سلام
سید سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
0
2
یه زمانی لنگ از اسم استقلال اهواز از پیش باخته بود اونم چهارتا چهارتا میخورد
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
3
0
همه مثل خودم از اهواز به عشق پرسپولیس رفتیم ورزشگاه.دیگه کل ایران طرفدار تیم باکیفیت پرسپولیسن.اکثر اهوازیها کنار ما پرسپولیس وتشویق میکردن.تیمی که سقوط داره میکنه به چه درد ما میخوره که طرفدارش بشیم.
پاسخ ها
Ashil
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
یادمه سالی هم که اس خوزستان داشت قهرمان میشد و صدر جدول بود شما میگفتی این تیم قهرمان نمیشه و طرفداری پرسپولیس رو گرفتی..بهونه ها جالب میگیری دوست عزیز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
1
0
اقای اشیل شما هم هر وقت پرسپولیس اهواز میاد.میگید این دفعه دیگه نمی ذاریم تماشاگر پرسپولیس وارد الغدیر بشه.ولی ما پرسپولیس های اهواز و خوزستان بیشتر می اییم.دیروز بیشتر ازنتیجه بازی تمام شبکه های خبری نمای تماشاگران پرسپولیس در استادیوم نشان می دادند.وبرانکو هم‌در کنفرانس مطبوعاتی از حضور این همه پرسپولیس خوزستانی تقدیر کرد.این رو هم بدونم ۹۰درصد تماشاگرای پرسپولیس بختیاری بودند
پاسخ ها
mohammad27
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
اره دیگ 90 درصد چون تیمی از خودشون ندارن مجبور میشن برن سراغ تیم های تهرانیی خخخ
اینجا اهوازه عزیز، خداتون شکر کنید یه اهواز رو دارید وگرنه اگه اهواز دو تا تیم نداشت کجا میخواستید پرسپولیس تشویق کنید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها