به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۰۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

نفت 2 – ملوان 2؛ بازگشت نفت با گل‌های میداودی

نفت 2 – ملوان 2؛ بازگشت نفت با گل‌های میداودی

یوسف خدامرادی
خوزستان اسپورت
هفته هشتم لیگ یک – استادیوم شهید بهنام محمدی
سه شنبه 18 مهرماه 96 – ساعت 17:15
نفت مسجدسلیمان 2 – ملوان انزلی 2
گل‌ها: میلاد میداودی (84 و 86) برای نفت - پژمان نوری (12) حسین قنبری (44) برای ملوان
داور: سید رضا مهدوی
کمک داوران: امیررضا آشورماهانی و احد سلطانی
اخراج: عرفان پورافراز (57- ملوان)
اخطار: محمد خان‌احمدی، علی گودرزی (نفت) – بابک مرادی (ملوان)
تماشاگر: پنج هزار نفر

نفت مسجدسلیمان: یوسف بهزادی، محمد خان‌احمدی (71- احمد داودی)، مجید ایوبی، علی گودرزی، میلاد خدایی، سعید غلامعلی بیگی، حمید نعمتی (46- صادق صادقی)، حسین دوستدار (59- اکبر آفاقی)، میلاد میداودی، پیمان میری و محمد علی‌نژاد
سرمربی: محمود فکری

ملوان انزلی: حجت صدقی، مهیار زحمتکش، مهدی کربلایی، صادق صادقی، وحید حیدریه، امین جهان‌کهن، پژمان نوری، حسین قنبری (75- محمدرضا نقدی‌پور)، عرفان پورافراز، بابک مرادی (85- علی عابدی) و حسین شنانی (61- سینا دست‌نشان)
سرمربی: نادر دست نشان

خلاصه بازی
تیم نفت مسجدسلیمان بازی 2 بر صفر باخته مقابل ملوان انزلی را با تساوی 2 بر 2 عوض کرد.

شاگردان محمود فکری پس از خروج از گردونه مسابقات جام حذفی به مصاف ملوان انزلی رفتند تا با پیروزی در این مسابقه خانگی در صدر جدول لیگ یک باقی بمانند، اما شانس با تیم میزبان یار نبود و در روزی که 4 بار تیرهای دروازه‌ی ملوان به لرزه در آمد، این بازی با تساوی 2 بر 2 خاتمه یافت.

پس از اینکه پیمان میری یک موقعیت تک‌به‌تک را در دقیقه 7 از دست داد، این تیم ملوان بود که در دقیقه 12 با ضربه پژمان نوری به گل رسید و از میزبان پیش افتاد. بازیکنان نفت برای جبران گل خورده سراسر حمله شدند و سه بار تا آستانه فتح دروازه ملوان پیش رفتند. در دقیقه 18 ضربه سر محکم حمید نعمتی به تیر دروازه ملوان برخورد کرد و در دقیقه 37 نیز ضربه ایستگاهی دیدنی میلاد میداودی تیر دروازه‌ی ملوانی‌ها را لرزاند. در دقیقه 40 بازی هم شوت محکم پیمان میری با فاصله‌ی بسیار اندکی به خارج رفت و سرانجام این تیم ملوان بود که در اوج حملات تیم نفت در دقیقه 44 با شلیک زیبای حسین قنبری به گل دوم رسید.

نفت مسجدسلیمان در ابتدای نیمه دوم نیز بازی تهاجمی را در دستور کار داشت اما برای سومین بار تیر دروازه به داد ملوانان رسید و ضربه زمینی پیمان میری در دقیقه 53 به تیر عمودی دروازه ملوان برخورد کرد تا آه از نهاد نفتی‌ها بلند شود. با اخراج پورافراز و 10 نفره شدن تیم ملوان انزلی فشار تیم نفت روی دروازه میهمان افزایش پیدا کرد ولی این بار ضربه میلاد خدایی‌‌ در دقیقه 73 پس از اصابت به تیر دروازه به بیرون رفت.

نفتی‌ها که نمی‌خواستند در خانه شکست دیگری را متحمل شوند، تا آخرین دقایق برای فتح دروازه ملوانی‌ها تلاش می‌کردند و 2 بار در دقایق 84 و 86 با ضربات میلاد میداودی به گل رسیدند تا بازی باخته را با تساوی عوض کنند.

شرح گل‌ها
0-1 (ملوان): یک خطای هند مشکوک به سود ملوان انزلی اعلام شد و پژمان نوری بازیکن باتجربه تیم ملوان به زیبایی توپ را درون دروازه نفت جا داد.

0-2 (ملوان): حسین قنبری در پشت محوطه جریمه تیم نفت مسجدسلیمان صاحب توپ شد و با شوتی سنگین و تماشایی گل دوم ملوان را به ثمر رساند.

1-2 (نفت): سرانجام قفل دروازه ملوان گشوده شد و میلاد میداودی با ضربه‌ای از درون محوطه جریمه گل اول نفت را به ثمر رساند.

2-2 (نفت): میلاد میداودی یک بار دیگر از تجربه بالایش استفاده کرد و از درون محوطه جریمه ملوان انزلی گل تساوی را زد تا نفت در این بازی خانگی بازنده نباشد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
0
7
واویلا واویلا میلاد میداوودی!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
0
6
خدا رو شکر مساوی کردیم حالم خیلی گرفته بود وقتی بازی ۲ بر صفر به نفع ملوان بود
سروش اهواز
یوسفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
0
6
میلادجان خسته نباشی خیلی گلی دوست داریم تاپای جون تمام بچهای mis
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها