به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۰۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶

شیخ‌ویسی: مصدومیت بد موقعی سراغم آمد

شیخ‌وسی: مصدومیت بد موقعی سراغم آمد

خوزستان اسپورت- دروازه‌بان استقلال خوزستان از شرایط تیمش پیش از دیدار با پرسپولیس می‌گوید.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایلنا، وحید شیخ‌ویسی در خصوص مصدومیت خود اظهار داشت: متاسفانه بدشانسی گریبان‌گیر من شد و در این شرایط حساس مصدوم شدم و متاسفانه نمی‌توانم کنار تیم باشم. در حال حاضر کارهای درمانی خودم را پیگیری می‌کنم و فکر می‌کنم تا 2-3 هفته دیگر بتوانم برگردم.

وی در مورد از دست دادن بازی با پرسپولیس عنوان کرد: انگیزه زیادی برای حضور در این دیدار داشتم ولی متاسفانه مصدومیت مانع حضورم در این دیدار است. خوشبختانه گودرز داوودی دروازه‌بان خوبی است و با بودن او جای نگرانی در دروازه‌مان نداریم و امیدوارم روز خوبی داشته باشد.

دروازه‌بان استقلال خوزستان در ادامه گفت: بازی سختی بار پرسپولیس داریم ولی نشان دادیم تیم روزهای بزرگ هستیم و می‌توانیم نتایجی رقم بزنیم که شاید انتظارش از ما نرود. با نتیجه‌گرفتن در این دیدار هم از لحاظ روحی شرایط خوبی پیدا می‌کنیم و هم جایگاه‌مان در جدول بهتر می‌شود که البته بستگی دارد مسئولان به قول‌شان عمل کنند یا نه.

شیخ‌ویسی در ادامه توضیح می‌دهد: هفته پیش که اعتصاب کردیم و در تمرینات حاضر نشدیم به ما قول دادند تا سه‌شنبه یعنی امروز پول به حساب‌مان واریز شود ولی تا این لحظه خبری نیست. امروز در تمرین حاضر می‌شویم و اگر پولی نرسد تصمیم‌گیری می‌کنیم. طبق قراری که از قبل بچه‌های تیم با آقای ویسی گذاشتند در صورتی که مطالبات ما پرداخت نشود در بازی با پرسپولیس حاضر نمی‌شویم.

وی افزود: علاوه بر مطالبات فصل گذشته که باقی مانده است، تا اینجای کار باید 30-40 درصد دریافت می‌کردیم ولی تنها 15 درصد به ما پرداخت کردند. واقعاً اگر پول نرسد یک تصمیم جدی می‌گیریم چرا که نمی‌شود مجانی بازی کرد.

دروازه‌بان استقلال خوزستان در پایان با اشاره به قرعه تیمش در جام حذفی عنوان کرد: ملوان تیم خوب و ریشه‌داری است و مقابل هوادارانش برابر ما بازی می‌کند و حریف دشواری است ولی ما حساب ویژه‌ای روی جام حذفی باز کرده‌ایم و اگر حمایت‌ها انجام شود قصد داریم از این جام میان‌بر بزنیم به بازی‌های آسیایی.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها