به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۰۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

اردوی استقلال خوزستان در انتظار پول

اردوی استقلال خوزستان در انتظار پول

خوزستان اسپورت- در فاصله‌ی 2 روز مانده به بازی مقابل پرسپولیس، اعضای تیم استقلال خوزستان منتظر تحقق وعده‌های مسئولان در راستای حل مشکلات مالی تیم‌شان هستند.

به گزارش خوزستان اسپورت، در شرایطی که برخی از مسئولان ریز و درشت باشگاه استقلال خوزستان طی روزهای گذشته مدعی شده بودند که این باشگاه مشکل مالی ندارد، عبدالله ویسی این قبیل ادعاها را تکذیب کرد و دوشنبه شب در گفت‌وگوی تلفنی با تلویزیون مرکز خوزستان به صراحت عنوان داشت که تیمش به‌دلیل مشکلات مالی در شرایط خطرناکی به سر می‌برد.

عدم پرداخت مطالبات مربوط به سال قبل، باعث نارضایتی شدید بازیکنان قدیمی‌تر استقلال خوزستان از بدقولی‌های مکرر مسئولان شده، تا جایی که طی روزهای گذشته بحث‌هایی مبنی بر تعطیلی تمرینات آبی‌پوشان جنوبی را به همراه داشته است.

در عین حال، با وجودی که مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان حدود یک هفته پیش خبری مبنی بر انتصاب اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل جدید باشگاه استقلال خوزستان را در اختیار رسانه‌ها قرار داده بود، دیروز خبر رسید که هیچ حکمی برای این اشخاص صادر نشده است و آن‌ها هیچ گونه سمتی در باشگاه استقلال ندارند!

استقلال خوزستان، تیمی که در بهار سال 95 جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر برد و انتظار پرسپولیس برای قهرمانی را یک سال بیشتر کرد، در حالی مهیای بازی روز پنجشنبه مقابل پرسپولیس می‌شود که اسکلت‌بندی تیم قهرمان لیگ پانزدهم به‌دلیل مشکلات مالی دچار دگرگونی اساسی شده و نزول استقلال خوزستان به منطقه خطر جدول لیگ را به دنبال داشته است.

آخرین خبرهای دریافتی باشگاه استقلال حاکیست که با پیگیری استاندار خوزستان و سرپرست باشگاه استقلال خوزستان قرار است طی امروز و فردا مبلغی برای پرداخت به استقلالی‌ها تأمین شود تا در آستانه دیدار با پرسپولیس آرامش در اردوی آبی‌پوشان حاکم شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
0
2
با سلام، از مسئولان استان انتظار کمک در این شرایط بحرانی میرود ولی متأسفانه نه مسؤولین باشگاه و نه مسؤولین استان اصلا بفکر نيستند
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها