به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۰۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

مکوندی: نصاری و ریکانی در اختیار باشگاه هستند

مکوندی: نصاری و ریکانی در اختیار باشگاه هستند

خوزستان اسپورت- مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: اگرچه شرایط‌مان اصلا خوب نیست و در رده‌‌های پایین جدول هستیم ولی مقابل پرسپولیس اصلا ناامید نیستیم و به پیروزی در این دیدار فکر می‌کنیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، بهروز مکوندی در خصوص آمادگی این تیم پیش از مصاف با پرسپولیس، اظهارکرد: در تعطیلات لیگ تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و با توحه به زمان خوبی که در اختیار داشتیم، تلاش کردیم استفاده لازم را ببریم. پرسپولیس تیم بسیار خوبی و در شرایط خوبی قرار دارد، در حالی‌که ما اصلا شرایط خوبی نداریم و وضعیت جدولی‌مان اصلا مناسب نیست و نیاز داریم که در این بازی به سه امتیاز آن دست پیدا کنیم.

وی بیان کرد: پیروزی در این دیدار می‌تواند ما را از شرایط خاصی که داریم، خارج کند. قطعا این بازی سخت خواهد بود، چرا که پرسپولیس یکی از بهترین تیم‌های ایران است و قرار گرفتن آن جزو چهار تیم برتر آسیا نشان‌دهنده توانایی فنی این باشگاه است. این تیم بازیکنان بسیار خوبی دارد که بیشتر آن‌ها جزو ملی‌پوشان خوب ما هستند و همین‌ موارد بازی را بسیار برای ما سخت می‌کند.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان افزود: بازی مقابل تیم‌های مطرح کشور برای بازیکنان جوان، انگیزه خاصی را به وجود می‌آورد و امیدوارم این انگیزه خاص در جوانان ما نیز به وجود بیاید و بتوانیم از آن استفاده مثبت داشته باشیم و با ارائه یک بازی خوب، نتیجه خوبی را هم کسب کنیم. اگرچه شرایط‌مان اصلا خوب نیست و در رده‌‌های پایین جدول هستیم ولی اصلا ناامید نیستیم و به پیروزی در این دیدار فکر می‌کنیم تا وضعیت‌مان را سر و سامان دهیم.

وی در پاسخ به ای سوال که آیا شرایط مالی باشگاه بهتر شده است؟ خاطرنشان‌ کرد: در حال حاضر تغییر خاصی انجام نشده است ولی آقای جمال‌پور و هیات‌مدیره قول دادند که مشکلات تا پیش از بازی با تیم پرسپولیس برطرف شود و وضعیت مالی سر و سامان پیدا کند. ما هم امیدواریم این مشکلات هر چه سریعتر برطرف شود تا از تاثیر بدی که روی تیم گذاشته است، کاسته شود، چرا که بهتر شدن وضعیت مالی در روند حرکتی تیم نیز تاثیر مثبت می‌گذارد.

مکوندی درباره نگرانی مردم از جایگاه تیم نیز گفت: قطعا وقتی به وضعیت باشگاه استقلال از نظر مالی و شرایط جدولی نگاه می‌کنیم، این نگرانی برای مردم، کادر فنی و مدیریت به وجود می‌آید ولی امیدواریم با برطرف شدن مشکلات و همچنین کار و تلاش بیشتر، بتوانیم مشکلات را برطرف کنیم و جایگاه جدولی‌مان را تغییر دهیم تا از نگرانی خودمان و مردم کاسته شود.

وی در پاسخ به سوال دیگر که آیا وحید شیخ‌ویسی به بازی با پرسپولیس می‌رسد؟ عنوان کرد: منتظر نظر نهایی پزشک تیم هستیم. در حال حاضر به جز چند مصدومیت‌ جزیی، مشکل خاصی وجود ندارد.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که تکلیف طالب ریکانی و حکیم نصاری چه شد و آیا جلسه انضباطی باشگاه برای این دو بازیکن تشکیل شد؟ گفت: آقای ویسی با سایر اعضای کادر فنی و برخی نفرات باشگاه صحبت داشت و قرار شد نظر نهایی‌شان را به باشگاه ابلاغ کنند و باشگاه نیز نظر قطعی خود را در خصوص این دو بازیکنان اعلام کند ولی هنوز تصمیم و نظری از سوی باشگاه به این دو بازیکن ابلاغ نشده است. ریکانی و نصاری با تیم تمرین نمی‌کنند و فعلا در اختیار باشگاه هستند.

خبرهای مرتبط
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۷
1
2
اگه باشگاه یه مسئول درست و حسابی داشت زود یه جلسه میذاشت مشکل این دو بازیکن با کادر فنی حل میکرد که برگردن سر تمرین و بازی
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۷
1
2
مشکل اصلی اسم این دو نفر هستش
مگر جنایت کرده اند. .؟؟؟بازیکن ملی پوش خارج کشور با اون وضعیت دیده میشه هیچ محرومیت در نظر نمیگیرند
مورد عفو قرار میدهند

حالا این دو عصبانی بودند بحثی پیش اومد
imn
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۷
1
1
بهرحال برای توجیه شکست سنگین استقلال خوزستان باید مشکلات مالی بهانه بشه یا اینکه تمام کاسه کوزه ها سر یکی خراب بشه ...این دوتا هم قربانی بی تجربه گی خودشون شدن که تو این شرایط ناراحتی خودشون بروز دادن و الا لقب استقلال خوزستان شده بود و خواهد ماند ....ندارهای با غیرت
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها