به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۰۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰

عکس/سقوط آزاد تیم دسته اولی در 5 ماه

خوزستان اسپورت- سازمان لیگ فوتبال رسماً تیم وحدت (فولاد) یزد را از مسابقات لیگ دسته دوم کنار گذاشت.

به گزارش خوزستان اسپورت، در پی عدم حضور تیم وحدت (فولاد) یزد در 2 مسابقه رسمی، سازمان لیگ فوتبال این تیم را طبق قانون از ادامه مسابقات منع کرده و نماینده فوتبال یزد به 2 رده پایین‌تر سقوط خواهد کرد.

بدین ترتیب، نتایج بازی‌های قبلی تیم وحدت به قوت خود باقی مانده و سایر دیدارهای این تیم تا پایان دور رفت از جمله دو بازی مقابل فولادنوین اهواز و کارون اروند خرمشهر با نتیجه 3 بر صفر به‌سود حریفان اعلام می‌گردد اما در دور برگشت نتیجه‌ای برای نماینده فوتبال یزد در جدول منظور نخواهد شد.

تیم وحدت (فولاد) یزد تا اردیبهشت ماه امسال در لیگ دسته اول فوتبال ایران بازی می‌کرد و همراه با تیم‌های خیبر خرم‌آباد و استقلال اهواز به دسته دوم نزول یافت. نماینده فوتبال یزد علیرغم تغییر مالکیت باشگاه نتوانست رقابت‌های فصل جاری لیگ دسته دوم را به اتمام برساند و حالا طبق قانون محکوم به سقوط به 2 دسته پایین‌تر شده است تا در عرض 5 ماه 3 دسته پایین‌تر رفته و آینده‌ای نامشخص فراروی این تیم باشد.

این موضوع می‌تواند زنگ خطری برای برخی از تیم‌های حاضر در لیگ دسته دوم باشد که طی روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر احتمال سقوط اجباری آن‌ها به دسته‌های پایین‌تر ایجاد شده است.

عکس/سقوط آزاد تیم دسته اولی در 5 ماه

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها