به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۰۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

ادامه بلاتکلیفی هافبک‌های استقلال خوزستان

ادامه بلاتکلیفی هافبک‌های استقلال خوزستان

خوزستان اسپورت- هافبک‌های مغضوب تیم فوتبال استقلال خوزستان کماکان در بلاتکلیفی به سر می‌برند.

به گزارش خوزستان اسپورت، با وجود سپری شدن چند هفته از بازی ذوب‌آهن اصفهان و استقلال خوزستان، وضعیت طالب ریکانی و حکم نصاری از سوی باشگاه استقلال خوزستان روشن نشده است و این دو بازیکن کماکان در تمرینات تیم‌شان غایب هستند.

ریکانی و نصاری پس از بازی ذوب‌آهن و استقلال خوزستان و در پی مشاجره با یکی از اعضای کادر فنی استقلال از حضور در تمرینات منع شدند اما تاکنون تصمیم قطعی در خصوص این دو بازیکن از سوی باشگاه اتخاذ نشده است.

آبی‌پوشان جنوبی روز پنجشنبه میزبان پرسپولیس تهران هستند و باید دید که تکلیف هافبک‌های مغضوب تیم استقلال خوزستان تا قبل از این مسابقه روشن خواهد شد یا خیر.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
علی برومند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۶
0
3
با سلام
ضمن تشکر خوزستان اسپورت
در صورت امکان یک رایزنی انجام دهید که این دو یازیکن خوب خوزستانی هرچه زودتر به تیم برگردن، واقعا تیم استقلال خوزستان به این دو بازیکن با تجریه نیاز دارد ( البته نظم و انضباط اولویت بر همه چیز دارد)
فرخزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۶
0
2
دوست برادر .نگراینتون قابل تحسینه.اما جمله اخرتون بر همه چیز ارجحیت داره
jafar
|
Switzerland
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۶
0
2
دیسیپلین و انظباط در یک تیم حرف اول را می زند و مرحوم دهداری در این خصوص زبانزد عام و خاص بود ولی با اینحال معتقدم بازیکن باید متنبه شده تا متوجه اشتباهش شود و نه اینکه آنقدر در تنبیه افراط کنیم و بازیکن را دور از میادین نگه داریم تا هم از فرم بدنی بیفته و یا خدای ناکرده با سرنوشتش بازی بشه ؛ به عنوان هوادار دوست ندارم در کار تیم دخالت کنم ولی وقتش رسیده مسئولین وساطت کرده و این دو بازیکن خوب هر چه سریعتر به تیم و تمرینات برگردند . ضمنا ناگفته نماند که اون نتیجه غیرعادی با ذوب آهن می توانست اعصاب هر کسی را بهم بریزه ؛ بنابر این گذشت داشته باشیم بهتره .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها