به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۲۰۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶
تعداد نظرات: ۱۵ نظر

پورموسوی: امیدوارم بازیکنان لیگ خط نخورند

پورموسوی: امیدوارم بازیکنان لیگ خط نخورند

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌گوید اگر از اردو‌های بعدی باز هم بازیکنان لیگ داخلی ایران به تیم ملی دعوت شوند، خوشحال‌ کننده است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایران ورزشی، در بازی تدارکاتی تیم ملی ایران مقابل توگو، 2 بازیکن فولاد یعنی حامد لک و احمد عبدالله‌زاده در ترکیب اصلی قرار گرفتند و نمایش خوبی هم داشتند. این بازیکنان آنقدر خوب کار کردند که حالا خودشان هم امیدوار به حضور در اردوهای بعدی تیم ملی شدند.

سیروس پورموسوی سرمربی فولاد که از عملکرد لک و عبدالله‌زاده کاملا رضایت دارد، درباره بازی آنها مقابل توگو، بازیکنانی که از تیمش استحقاق حضور در تیم ملی را دارند و ... توضیح می‌دهد.

در بازی دوستانه ایران مقابل توگو، 2 بازیکن تیم‌تان یعنی حامد لک و احمد عبدالله‌زاده حضور داشتند که عملکردشان هم خوب بود. در مورد بازی این بازیکنان فولاد در تیم ملی چه نظری دارید؟
 این عملکرد نشان می‌دهد در مجموع ما در این فصل یارگیری خوب و مثبتی داشتیم. بعد از گذشت 8 هفته فولاد هم از لحاظ نتیجه‌گیری خوب بوده و هم اینکه بعد از مدت‌ها 2 بازیکن از این تیم به تیم ملی دعوت شدند. این مساله امیدواری در بین بچه‌های تیم را بالا می‌برد و انگیزه آنها را افزایش می‌دهد. ما تا جام جهانی 8، 9  ماه زمان داریم که بازیکنان الان می‌دانند اگر عملکردشان به لحاظ فنی خوب باشد، کی‌روش به آنها نگاه می‌کند. البته امیدوارم این نگاه‌ها تداوم داشته باشد . بازیکنان با حداکثر توان کار خود را دنبال خواهند کرد.

از عملکرد لک و عبدالله‌زاده در بازی با توگو راضی هستید؟
 بله، عملکرد این 2 بازیکن خیلی خوب بود. آنها در این بازی دوستانه خوب درخشیدند و نشان دادیم در انتخاب‌های‌مان خوب دقت کردیم که بعد از چند سال بازیکنانی از فولاد خوزستان فرصت بازی در تیم ملی را پیدا کردند. لک و عبدالله‌زاده در بازی با توگو جواب اعتماد کی‌روش را به خوبی دادند. ما در هفته‌های اول و دوم به خاطر اینکه تیم هماهنگ نبود نتوانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم اما بعد از آن تیم خیلی خوب کار کرد و حامد لک به خوبی درخشید تا بین 3، 4 دروازه‌بان تیم ملی باشد. این نشان می‌دهد ما در کارمان خوب بودیم.

درست است که لک گل نخورد و خوب هم کار کرد اما به نظر می‌رسد کلا کار سختی مقابل توگو نداشت چون توپ زیادی روی دروازه‌اش نیامد.
 درست است اما وقتی یک دروازه‌بان درون دروازه است حتما نباید شیرجه داشته باشد که به چشم بیاید. همین‌که تسلط داشته باشی و همچنین سازماندهی، چیدمان و البته جاگیری خوبی داشته باشی کافی است. لک جزو دروازه‌بان‌هایی است که دید باز و مثبتی دارد. در ضربات ایستگاهی نشان می‌دهد همیشه می‌شود روی او حساب ویژه‌ای باز کرد و در تیم ملی هم با همین ویژگی‌ها خوب کار کرد.

عبدالله‌زاده هم که در بازی با توگو نشان داد علاقه خاصی به شوت زدن و گل زدن به این طریق دارد.
 عبدالله‌زاده علاقه خاصی به شوت زدن و حتی زدن ضربات ایستگاهی دارد اما من به‌عنوان مربی‌اش دوست ندارم به او این فرصت را بدهم.

اما او نشان داد استعداد خاصی در شوت زدن دارد.
 من اینطور فکر نمی‌کنم. من خودم استعدادیاب هستم و فکر می‌کنم عبدالله‌زاده روی دیگر بعدهای فنی‌اش کار کند بهتر است و موفق‌تر خواهد بود. به هر حال ما با داشتن بازیکنان شوتزن مثل مبعلی، شیرزادی و رحیم زهیوی، نمی‌توانیم به عبدالله‌زاده برای زدن ضربات ایستگاهی، پنالتی و شوت فرصت دهیم.

به نظرتان به جز عبدالله‌زاده و لک، چه بازیکنانی از فولاد می‌توانند به تیم ملی راه پیدا کنند؟ لطفا به این سوال، احساسی جواب ندهید.
 من هیچ‌وقت در مورد تیمم احساسی صحبت نکردم اما واقعا 2، 3 بازیکن دیگر از فولاد می‌توانند به تیم ملی راه پیدا کنند اما بهتر است نامی از آنها نبرم تا باعث کدورت نشود.

چقدر احتمال می‌دهید این بازیکنان به تیم ملی دعوت شوند؟
 من قبل از هر چیز بهتر است به یک نکته خیلی مهم اشاره کنم. بازیکنانی که مقابل توگو بازی کردند همه بازیکنان لیگ بودند. اینکه کی‌روش از این بازیکنان دعوت کرده جای خوشحالی دارد اما اینکه لیگ تعطیل شود و بعد از آن کی‌روش تمام بازیکنان لیگی را خط بزند و با همان بازیکنان قبلی و لژیونرها مقابل حریفان قرار بگیرد اتفاق بدی است چون بازیکنان به لحاظ روحی، روانی به هم می‌ریزند و لیگ از کیفیت خودش خارج می‌شود اما اگر از اردو‌های بعدی باز هم بازیکنان لیگی دعوت شوند، خوشحال‌ کننده است چراکه ما پارسال به خاطر این موضوع خیلی ضربه خوردیم. در مقطعی بازیکنانی مثل محمد طیبی، رحیم زهیوی و ... به تیم ملی دعوت شدند اما 2، 3 روز قبل از بازی‌مان مقابل تراکتور خط خوردند که همین مساله باعث شد به لحاظ روحی افت کنند و نتوانند مقابل تراکتور بازی خوبی ارائه دهند. کی‌روش کارش واقعا بیست است اما اگر روی این مساله هم دقت کند بهتر می‌شود. بالاخره مربیگری سلیقه‌ای است و نمی‌شود ایرادی گرفت اما این مساله می‌تواند روی لیگ تاثیر زیادی بگذارد که اگر روی آن دقت بیشتری شود کیفیت لیگ هم بهتر خواهد شد.  
 
خبرهای مرتبط
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۵
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۵
1
3
امید نداشته باش که همشون خط میخورن
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۵
2
3
اقای محترم جنابعالی در مورد انتخاب یا خط زدن نظر نده. شما زلیکانی و گلزاری و ... گرفتی که دوتا پاس رو نمیتونن رد و بدل کنن. شما سکوت کن. خدا رو شاکریم که دستیار خارجی ب داد فولاد رسید
مجتبا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۵
3
1
کامنت ها رو که می خونم احساس می کنم طرفدارای تیم های دیگه دارن در مورد فولاد نظر می دن. یه عده همیشه شاکی هستن فرق نداره وضعیت چیه
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۵
0
4
آقا مجتبی وضعیت فولاد 3 ساله جالب نیست فولاد همیشه باید مدعی قهرمانی باشه نه واسه پنجم و ششم شدن بجنگه. اگه الان تیم پنجم جدوله پارسال هم دور رفت پنجم جدول بود ولی بجای صعود کردن نزول کرد امسالم بااین وضعی که هست امیدی به قهرمانی نداریم فولاد واسه قهرمانی نیاز به بودجه کافی مدیرعامل قوی سرمربی بزرگ و چندتا مهره خوب داره
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۵
2
1
آقای پورموسوی لطف کن بی خیال تیم ملی باش و روی فولاد تمرکز کن ، اگر استعداد یاب بودی حاضر نمی شدی بازیکن درجه 3 از کرمان و بوشهر جذب کنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۵
0
3
کی روش نشون داده به لیگ ایران اهمیت نمی ده. شاید در بازیهای دوستانه به بازیکنهای لیگ میدان بده ولی در بازیهای رسمی به بازیکنهای لیگهای خارجی اعتماد می کنه
فریدون قنبری
|
United States of America
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۵
0
3
پورموسوی نشان داده استعدادیاب است بخدا فقط حمایت میخواهد او13 بازیکن خیلی جوان را انتخاب وپرورش میدهد شما شریفی 16 ساله تیم ملی نوجوانان رانگاه کنید سال گذشته دراستقلال خوزستان حتی در بازیهای آسیایی بازی کرد الان فیفا تنها روی این بازیکن درکل آسیا انگشت گذاشته است ...اکنون فولاد درلیگ ازبهترینهاست با وجود اینهمه مشدومیت نداشتن بازیکن خارجی ''اقتصادمقاومتی اژدری....خخخخ'' عزیزان منصف باشیم من حق را میگویم زمان سعداوی هم بارها نوشتم اژدری عمدا دست سعداوی خالی کرد تا هوادارا فکر کنن مقصر مربی ست ..غیرت وانصاف حکم میکند از مربی دلسوزمان وکاربلد مان حمایت کنیم پورموسوی جواب داده مگر ما چه میخواهیم باید حمایت کنیم واز مدیران بخواهیم بازیکن مورد نظر پورموسوی را بگیرند ..آنوقت نمی گویی ..آی لیگ یکی گرفت..یکصدا در همه جا مجزی.. استودبوم..رسانه..و..و.. ازمدیریت بخواهیم ...به امید تلاش عزیزان ... سربلندی خوزستان ... قهرمانی فولاد خوزستان
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۵
0
2
با حرف اقای قنبری موافقم. دوای درد فولاد اخراج اژدری بی لیاقت است
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۵
0
0
سلام جناب (فولاد) بیا تلگرام باهم بحث
فولادشهراهواز
|
Germany
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۵
1
0
دیدگاهتان درمورد عملکرد کی روش بزرگ درقبال بازیکنان لیگ بسیار خنده دار و آماتور هستش. خدایا گیر این اژدری دوم رو کی مجاب به استعفا میکنه؟
جمیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۵
0
1
فولاد قهرمان
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۵
0
1
چه بحثی ؟
کجا ی بازیکن پیر و مصدوم مثل مبعلی رو بجای بازیکن جا افتاده و جوون و با کارنامه خوب عوض میکنن؟
مبعلی تا تونست تو تیم ای دیگه به فولاد گل زد حالا عصا گرفته دست و رو نیمکت لم میده.دوران بازنشستگی تو باشگاه فولاد بهش ساخته حسابی!
گلزاری زلیکانی بازیکنان دسته یک چه هنری دارن؟
فؤاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۵
0
1
کاربر فولاد! در قبال نظرات فاقد واقعیت وتعصب یکطرفه برخی دوستان فقط به این جمله اکتفا کن وخودت رو بیش ازاین درگیر مطالب نکن: 《گر در نیابد حال پخته هیچ خام پس سخن کوتاه باید وسلام》
ومن الله التوفیق...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۶
0
0
بازیکن عصای سفید گرفته m6
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۶
0
0
متاسفانه.. پورموسوی تمام وقتش رو گذاشته برا احیا کردن بازیکنای تمام شده
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها