به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۰۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۱

شهرداری 0 – مس 0؛ تساوی خانگی ماهشهر

شهرداری 0 – مس 0؛ تساوی خانگی شهرداری ماهشهر

خوزستان اسپورت
هفته هفتم لیگ یک – استادیوم شهداء ماهشهر
چهارشنبه 12 مهرماه 96 – ساعت 16:30
شهرداری ماهشهر 0 – مس کرمان 0
داور: محمد ملکی
کمک داوران: محسن سلطانی و رحیم حاجیلو
بدون تماشاگر

شهرداری ماهشهر: وحيد مهدی‌خانی، كمال‌الدين نيك‌خوی، وحید همراز، ميلاد شيخ سليمانی، سروش سعيدی، مصطفی ماهی، حسين مالکی، رضا جباری، مهدی عبدی، فرشيد پاداش و بابا محمدی
سرمربی: کورش موسوی

مس کرمان: حمید عرفانی، فرهاد سالاری، نعمت بخشی‌پور، میلاد باقری‌، رضا ستاری، محمد علیزاده، مهدی تیکدری، یاسر فیضی، رامتین سلیمان‌زاده، شاهرخ غلامرضاپور، علیرضا قاسمی
سرمربی: احمد نخعی

خلاصه بازی
دیدار تیم‌های شهرداری ماهشهر و مس کرمان با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

در آخرین مسابقه‌ی عصر چهارشنبه‌ی لیگ دسته اول، تیم‌های شهرداری ماهشهر و مس کرمان در استادیوم بدون تماشاگر شهداء ماهشهر مقابل هم قرار گرفتند و در پایان 90 دقیقه به نتیجه مساوی بدون گل رضایت دادند.

محمد ملکی داور مسابقه در دقیقه 55 یک ضربه پنالتی برای تیم شهرداری ماهشهر اعلام کرد اما یاران شهرداری این ضربه را از دست دادند و حمید عرفانی دروازه‌بان مس موفق به دفع پنالتی یاران میزبان شد. در دقیقه 65 نیز بهترین موقعیت مس کرمان از هدر رفت و ضربه شاهرخ غلامرضاپور به تیر دروازه‌ی شهرداری برخورد کرد.

تیم شهرداری ماهشهر با این تساوی 11 امتیازی شد و به مکان هشتم جدول نزول پیدا کرد و مس کرمان هم 12 امتیازی شد و در رده ششم قرار گرفت.

هفته هفتم لیگ دسته اول با انجام بازی معوقه ملوان انزلی و مس رفسنجان که قرار است بعدازظهر فردا برگزار شود، به پایان خواهد رسید.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها