به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۰۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

فولادنوین اهواز مغلوب داماش گیلان شد

فولادنوین اهواز مغلوب داماش گیلان شد

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال فولادنوین اهواز در مقابل داماش گیلان با نتیجه دو بر یک مغلوب شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم‌های فولادنوین اهواز و داماش گیلان در پنجمین هفته از مسابقات لیگ دسته دوم به دیدار هم رفتند و در شرایطی که فولادنوین در جریان مسابقه حاکم بر توپ و میدان بود، با نتیجه دو بر یک مغلوب داماش شد.

محمد سواری در دقایق ابتدایی این مسابقه برای فولادنوین اهواز گلزنی کرد و تیم داماش گیلان توسط سعید باقرپسند (25) و سعید طالبی (85) دروازه سرخ‌پوشان را گشود.

مقداد مالکی، محمد مدملیسی، محمد بختیاری، محمد سواری، دانیال شیرالی، ولید مشایی‌زاده، حسن معاوی، محمدامین سعیداوی، بهروز بارانی، باقر هاشمی و علی آل‌کثیر بازیکنان ترکیب اولیه فولادنوین را تشکیل می‌دادند.

ترکیب داماشی‌ها نیز از مسلم حق‌شناس، محمد مختاری، کنعان طاهرنژاد، محمد همرنگ، آرمين منفرد دوست، میلاد پورمحسن، میثم پسندیده، محمد طالبی، میلاد پورصف شکن، سعید مرتضوی و سعید باقرپسند تشکیل شده بود.

مسلم حق‌شناس دروازه بان تیم داماش گیلان ستاره این بازی بود و چند موقعیت گلزنی را از بازیکنان فولادنوین اهواز گرفت و داور میدان هم در نیمه دوم برخورد توپ به دست مدافع داماش گیلان که داخل محوطه جریمه این تیم رخ داده بود را خطای هند پشت محوطه جریمه اعلام کرد تا بازیکنان فولادنوین و هواداران حاضر در مجموعه ورزشی صنایع فولاد نسبت به این تصمیم داور شدیداً معترض شوند.

تیم داماش گیلان با این پیروزی ارزشمند 10 امتیازی شد و فولادنوین اهواز 5 امتیازی باقی ماند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
نفت مسجدسلیمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۲
0
1
لطفا پیگیری کنید چرا نفت مسجدسلیمان بازیش پخش نمیشه جام حذفی باگسترش الان ۲۰دقیقش گذشته
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها