به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۶
تعداد نظرات: ۷ نظر

سردار کمالی: سروش رفیعی خودش را معرفی کرد

معاون اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت:‌ کسانی که کارت‌شان باطل شده حق بازی ندارند و مسئولان امید هم نمی‌توانند از عبدالله‌زاده استفاده کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت، سردار موسی کمالی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص اینکه مسئولان تیم فوتبال امید امیدوارند از احمد عبدالله‌زاده که کارت معافیتش توسط نظام وظیفه باطل شده است استفاده کنند، عنوان کرد: بار دیگر تکرار می‌کنیم کسانی که کارت‌شان باطل شده به هیچ وجه نمی‌توانند نه در تیم باشگاهی و نه در تیم‌های ملی به میدان بروند.

وی ادامه داد:‌ موافقت با حضور دو بازیکن در جام ملت‌های آسیا تنها موردی بود که موافقت صورت گرفت و پس از آن دیگر این اتفاق نه در باشگاه و نه در تیم ملی نخواهد افتاد. مسئولان تیم فوتبال امید هم دیگر امیدوار نباشند.

معاون اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح عنوان کرد: بازیکنانی که کارت معافیت‌شان باطل شده تا پایان لیگ برتر نمی‌توانند به میدان بروند و پس از آن تصمیم جدیدی خواهیم گرفت و موضوع آنها بررسی خواهد شد.

سردار کمالی با اشاره به اینکه حدود 28 نفر از 68 نفری که کارت‌شان باطل شده هنوز خودشان را معرفی نکرده‌اند عنوان کرد: این افراد تنها جرائم خود را زیاد می‌کنند چون باید بلافاصله بعد از باطل شدن کارت‌شان خودشان را به نظام وظیفه معرفی می‌کردند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در خصوص این افراد تصمیمی گرفته می‌شود یا خیر، گفت: به هر حال هر چقدر زمان بیشتری برای عدم معرفی آنها طی شود نظام وظیفه در این خصوص تصمیم خواهد گرفت.

معاون اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح عنوان کرد: این 68 بازیکن تیم‌هایشان مشخص است و پس از گذراندن دوره آموزشی باید در آن تیم‌ها حضور پیدا کنند. سروش رفیعی هم که در جام ملت‌ها حضور پیدا کرده بود خودش را معرفی کرده و برگه اعزام به خدمت دریافت کرده است.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
توفیق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
0
4
خودشو معرفی کرده اومیدوارم سروش فولادوهوادارشو
ببخشه بااتیشی که برایه مادرست کردن اونم سوخت
ولی من ازمسولای فولاد گله دارم چرابه این مسالی سربازی
بازیکنامون وقتی ۱۸ساله بودن رسیدگی نکردن حالاماباید
چندسال صبر کنیم تاچندتا بازیکن مس سروش احمد مشاعی
درست کنیم واقعا ناامیدکنن دس.
هواداران فولاد
|
Switzerland
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
0
3
کمالی و کاشانی پرسپولیسی هستند که هدفشان ضربه زدن به فولاد است چون ۴ بار پیاپی شکست خوردند. به هیج عنوان نباید بازیکن به تیم امید بدهیم . فولاد باید همه اکادمی خود را تعطیل کرده ؛ از لیگ و اسیا کنار رفته و به فیفا شکایت کند . تیم تعطیل بشه شرافتمندانه تر از این است که زیر بار ظلم بریم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
0
4
آره بخدا حاضر نیستم بازیهای فولاد و نگا کنم و ببینم تیمم رو اذیت میکنن:(
ولی باز هم براش آرزو میکنم به لطف خدا بتونه از زیر بار این مشکلات سربلند بیاد بیرون.
محمد اصل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
0
5
آفرین سردر کمالی خوب جواب مردم شهید پرور خوزستان رو دادید.همه چیزمون رو بردید آب، نفت، گاز و حالا بچه هامون. اگه مقاومتمون تو هشت سال براتون هیچ ارزشی نداره پس لااقل حکم جانبازی رو باید برا مردم خوزستان صادر کنید به خاطر معضل گردوخاک
ندا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
0
4
جناب آقای سردار کمالی
با سلام و احترام
میشه لطف کنید این همه آبرو ریزی که از بازیکنان کردید یه مقداریش هم ایراد به زیرمجموعه خودتون بگیرید.به هرحال کارتها از جای معتبر و نیز اصل صادر شده.مگه میشه زیرمجموعه شما از این موضوع خبر نداشته باشه.لطفا اشتباهات خود را با تهمت فراری زدن به دیگران لاپوشانی نکنید
خوزستانی
|
United States of America
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
0
5
حیف، حیف که این پسر بااستعداد و خوش اخلاق رو خراب کردن. به جرم اینکه برای فولاد بازی میکرد و به گواه اکثر سایت ها و کارشناس ها بهترین بازیکن نیم فصل بود. جرمش همینه که برای فولاد و خوزستان موثر بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
0
2
آقایون مسول
گوشاتون با من باشه........
با این کارتون فقط مردم خوزستانو از خودتون متنفر میکنید...
اینجا مهد فوتباله ایرانه...
هر کاری هم که بکنید نمیتونید فوتبال خوزستانو بزنید زمین و از بینیش ببرید...
هنوز اینقد بازیکن خوب و با استعداد تو خوزستان هست که تیم فولاد که هیچ کل تیمای ایرانو میتونن تامین کنن...
فقط چشم دیدن باید داشته باشید.....
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها