به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۰۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶
تعداد نظرات: ۲ نظر

انتقاد ملی‌پوش خوزستانی از مسئولان ورزش

انتقاد ملی‌پوش خوزستانی از مسئولان ورزش

خوزستان اسپورت- ملی‌پوش خوزستانی فوتسال بانوان ایران با اشاره به تلاش بسیار تیم‌ملی برای رسیدن به عنوان قهرمانی بازی‌های داخل سالن آسیا، گفت: در این مسابقات همه کار کردیم که قهرمان شویم ولی عواملی از جمله داوری ضعیف در برخی مسابقات مانع از رسیدن ما به مقام قهرمانی شد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، طاهره مهدی‌پور در خصوص عنوان سومی تیم‌ملی در بازی‌های داخل سالن آسیا، اظهارکرد: مسابقات سطح بالایی داشت و این‌که چین جزو چهار تیم برتر آسیا قرار گرفت و تایلند نیز برای اولین‌بار به عنوان قهرمانی رسید، نشان از سطح بالای مسابقات است. تیم‌های ایران، ژاپن و تایلند، سه قدرت آسیا هستند که هر سال این تیم‌ها تلاش کرده‌اند که روی سکوهای برتر قرار بگیرند.

همه کار کردیم که قهرمان شویم ولی نشد
وی عنوان کرد: ما در این مسابقات همه کار کردیم که قهرمان شویم ولی عواملی از جمله داوری ضعیف در برخی مسابقات مانع از رسیدن ما به مقام قهرمانی شد. در بازی اول با تایلند، داور ژاپنی متاسفانه به سود حریف پنالتی یک را اعلام کرد، در حالی که اصلا به این صورت نبود و در ادامه نیز باوجود این‌که صاحب توپ و میدان بودیم، توپ‌های‌مان وارد دروازه تایلند نشدند و بازی را واگذار کردیم.

عملکرد خوبی در آسیا داشتیم
 وی گفت: تیم‌ملی در این رقابت‌ها عملکرد بسیار خوبی داشت و از همه نظر نیز تیم کاملی بودیم. پیش از خانم مظفر، خانم سلیمانی سرمربی تیم‌ملی بودند که زحمات بسیار کشیدند و بعد هم که هدایت تیم به خانم مظفر سپرده شد و توانستیم به عنوان سومی بازی‌های آسیایی برسیم. در ادامه نیز جام ملت‌های آسیا را پیش‌رو داریم که برای قهرمانی تلاش می کنیم.

این دروازه‌بان بیان کرد: تمام تلاشم را می‌کنم که به زودی سنگربان شماره یک تیم‌ملی شوم.

برای قهرمانی حفاری در لیگ برتر قول نمی‌دهیم
وی در خصوص آمادگی تیم‌ ملی‌حفاری برای حضور در لیگ برتر کشور نیز گفت: ‌تیم‌ به تازگی بسته شده است ولی شرایط خوبی داریم. سال گذشته باشگاه حفاری باتوجه به این‌که مبلغ قراردادهای ما کم بود، مبلغی را به آن اضافه کرد ولی امسال به این صورت نیست، در حالی که تمام تیم‌ها قراردادهای مالی خوبی دارند و در طول فصل نیز پاداش دریافت می‌کنند. شرایط تمام تیم‌ها نسبت به ما خیلی بهتر است. با توجه به این شرایط قول قهرمانی را نمی‌دهیم ولی امیدوارم به این عنوان دست پیدا کنیم. مدتی پیش نیز مراسم تجلیل از برترین‌های فوتسال ایران برگزار شد و باوجود این‌که سال گذشته قهرمان لیگ شدیم ولی حفاری جزو تیم‌های برتر نبود و امسال ثابت خواهیم کرد که حق‌مان نبود که این‌گونه با ما رفتار شود.

چرا مسوولان ورزش خوزستان به استقبال بانوان نیامدند؟
مهدی‌پور در ادامه با گله‌مندی از عدم استقبال مسوولان ورزش استان از ملی‌پوشان خوزستانی فوتسال، عنوان کرد: زمانی که در سال 2015 قهرمان آسیا شدیم، هیچ یک از مسوولان اداره‌کل ورزش و جوانان استان و هیات فوتبال به استقبال ما نیامدند. امسال هم که در بازی‌های داخل سالن آسیا سوم شدیم، در حالی که مسوولان ورزش استان به استقبال همه رفته بودند و با تهیه گل، شیرینی و بنر از آن‌‌ها استقبال داشتند، توجهی به ما نشد و برای من سوال است که چرا کسی به استقبال ما نیامد؟

همیشه در حق بانوان ظلم شده است
وی افزود: مسوولان ما خیلی کم لطفی می‌کنند و واقعا نمی‌دانم باید چه بگویم. زمانی که مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در فرودگاه به استقبال ورزشکاران دیگری آمده بود و من را با لباس تیم‌ملی دید، از من پرسید که شما ورزشکار هستید؟ من هم گفتم بله، من ورزشکارم و مقام سوم آسیا را کسب کردم ولی هیچ کسی به استقبال ما نیامده است که او با نایب‌رییس بانوان هیات فوتبال تماس گرفت که چرا به ما خبر نداده‌اید. به هر حال ما به کم هم قانع‌ایم و اگر یک تبریک هم می‌گفتند، دلگرم می‌شدیم. همیشه در حق بانوان ظلم شده است

خبرهای مرتبط
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
کرم رضا روشنی
|
United States of America
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۱
0
0
درود به شرف بانوان ورزش کار خوزستانی مقامات ورزش خوزستان خجالت بکشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۲
0
0
قابل توجه این بانوی محترم و ورزشکار باید عرض کنم که ما داریم میریم جای عربستان و عربستان داره میاد جای ایران چرا که از این به بعد بانوان عربستانی میتوانند در ورزشگاهها حضور پیدا کنن بانوان عربستانی میتوانند حتی حکم شرعی صادر کنن که میتواند نقطه عطفی در احقاق حقشان باشد و قبلا هم که مجوز رانندگی کردن را گرفته اند میشه حالا یکی بگه بانوان ما در محرومیتن یا بانوان عربستانی . اونوقت انتظار دارید در موفقیتهای ورزشی بین حمایت و استقبال از بانوان ورزشکار و ورزشکاران مرد تبعیض قائل نشن . اگر همین امروز هم مسعولان کشوری تصمیم به حضور بانوان در ورزشگاهها را بگیرن قطعا عربستانیها در این کار پیشگام خواهند بود .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها