به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۰۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶

شریفی: تغییرات استقلال خوزستان مورد تأیید است

خوزستان اسپورت- عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال خوزستان، گفت: دیروز در جلسه نبودم اما اطلاعات را دریافت کردم، تغییرات هیأت مدیره و انتخاب مدیرعامل استقلال خوزستان مورد تائید است.

به گزارش خوزستان اسپورت، مانی شریفی در گفت‌وگو با فارس در مورد اینکه در جلسه روز گذشته هیأت مدیره باشگاه غیبت داشته و آیا این تغییرات مورد تائید او قرار دارد، عنوان کرد: با افشین حیدری و ابراهیم قنبری که به عنوان رئیس هیأت مدیره انتخاب شده صحبت کردم و خلاصه اطلاعات جلسه دیروز را گرفتم. کلیات ماجرا همان بوده که اعلام شده و این تغییرات مورد تائید است.

وی در مورد اینکه آیا گروه ملی تصمیم به تیم‌داری گرفته است، عنوان کرد: گروه ملی نمی‌تواند تیم‌داری کند، بانک ملی که صاحب گروه ملی است این موضوع را به تصویب رسانده که گروه ملی تیم‌داری نکند. بانک ملی خودش تیم بانکی ملی را در اختیار داشت و اگر می‌خواست تیم‌داری کند همان تیم را حمایت می‌کردند. مسئله واگذاری تائید شده و کارهایش باید پیگیری شود.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که آیا هیأت مدیره این باشگاه مورد تائید رئیس مجمع قرار دارد، تصریح کرد: قطعاً همینطور است و فکر می‌کنم کارهای ثبت مدرعامل و هیأت مدیره در حال انجام شدن است.

شریفی در پاسخ به این سوال که آیا موضوع واگذاری امتیاز به شرکت کشت و صنعت ۷ تپه منتفی شده است، عنوان کرد: در جریان این مسئله نیستم اما اگر باشگاه مشتری داشته باشد حتماً این مسئله پیگیری می‌شود. بحث واگذاری اولویت مان بلکه جزء الزاماتمان است اما قصد داریم حتماً تیم را در استان حفظ کنیم. هر خریداری که بتواند از عهده هزینه‌های تیم بر بیاید میتواند مالکیت آن را بر عهده بگیرد و چه بهتر که این اتفاق در مورد شرکت ۷ تپه بیوفتد که امسال اسپانسر تیم هم بوده است.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها