به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۰۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶
تعداد نظرات: ۳ نظر

پرسپولیس - صنعت نفت؛ شاید یک ماه دیگر

پرسپولیس - صنعت نفت؛ شاید یک ماه دیگر

خوزستان اسپورت- تیم‌های پرسپولیس و نفت آبادان تا حداقل یک ماه دیگر، یک بازی کمتر نسبت به سایر تیم‌های لیگ خواهند داشت.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از نود، حضور پرسپولیس در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا، باعث شد بازی این تیم با صنعت نفت آبادان عقب بیفتد. پرسپولیسی‌ها در حال حاضر با یک بازی کمتر، تیم سوم جدول لیگ هستند و در صورت بردن بازی عقب افتاده‌شان، می‌توانند به رده دوم و یک امتیازی صدر جدول برسند و نفت آبادان هم در صورت شکست دادن پرسپولیس می‌تواند در رده هشتم یا نهم قرار بگیرد. اتفاقی که به این زودی‌ها نخواهد افتاد و این دوتیم تا بیش از یک ماه دیگر فرصتی برای انجام بازی معوقه نخواهند داشت.

تیم ملی تا ۱۸ مهر، در اردوی تدارکاتی خواهد بود و ۲۰ مهر، پرسپولیس باید در هفته نهم لیگ برتر به میدان برود. ۲۵ مهر، آن‌ها بازی برگشت با الهلال را برگزار می‌کنند و ۲۹ یا ۳۰ مهر در جام حذفی باید روبروی نفت تهران قرار بگیرند. ۵ آبان هم دربی تهران با استقلال خواهد بود. پس از آن، پرسپولیسی‌ها ۹ آبان با پدیده بازی می‌کنند.

در این فاصله زمانی، هیچ فرصتی برای برگزاری بازی عقب افتاده پرسپولیس وجود ندارد و اولین فرصت، فاصله ۹ تا ۲۴ آبان و تعطیلی مسابقات لیگ خواهد بود. تعطیلات فیفا دی که هنوز تیم ملی، هیچ بازی رزرو نکرده و در صورتی که بازی تدارکاتی نداشته باشد، شاید کی‌روش مجوز دیرتر اضافه شدن پرسپولیسی‌ها را بدهد.

بدین ترتیب، حداقل تا یک ماه دیگر فرصتی برای انجام بازی معوقه پرسپولیس و صنعت نفت وجود نخواهد داشت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
هاشمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۰
0
3
پرسپولیس اگه الان با صنعت میخورد خیلی بهتر بود چون شرایط روحی خوبی نداشت اینم ار شانس صنعته بهرحال انشالله که صنعت دوباره بردهاش شروع بشه و بره نیمه ی بالای جدول
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۰
2
0
لنگیها توسازمان لیگ اونقدر نفوذ دارن که بازیها روتا زمانیکه مصدومانشون و محرومانشون برسه عقب میندازن تا شاید محرومیت طارمی هم لغو بشه لعنت به فوتبال مافیایی لعنت حتما توش خیریتی بوده
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۲
0
0
دوستان اگه تیم تیم باشه پرسپولیس با همه نفراتشم نمیتونه غلطی بکنه اتفاقا من دوست دارم زمانی به پرسپولیس بخوریم که در ایده آل ترین شرایطش باشد و ما اگه لیاقت داشته باشیم اونهارو ببریم مگه فصل قبل با تیم پکیدمون در همین آبادان اونهارو با همه قواشون نبردیم .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها