به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۰۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

استارت خوزستانی‌ها برای دیدار با سرخابی‌ها

استارت خوزستانی‌ها برای دیدار با سرخابی‌ها

خوزستان اسپورت- تیم‌های فولاد و استقلال خوزستان طبق برنامه اعلام شده قبلی باید از امروز برای دیدار مقابل تیم‌های پرسپولیس و استقلال تهران آماده شوند.

به گزارش خوزستان اسپورت، تمرینات تیم‌های فولاد و استقلال خوزستان که طی سه روز گذشته به‌دلیل ایام سوگواری تعطیل شده بود، طبق برنامه قبلی باید از امروز (دوشنبه) آغاز شود تا این دوتیم برای دیدارهای هفته نهم لیگ برتر مقابل سرخابی‌های تهران آماده شوند.

استقلال خوزستان در تاریخ 20 مهرماه میزبان پرسپولیس تهران خواهد بود و فولاد خوزستان 21 مهرماه در استادیوم آزادی به دیدار استقلال تهران خواهد رفت. این در حالیست که استقلال خوزستان به‌دلیل وضعیت مبهم مالکیت این باشگاه با مشکلات زیادی مواجه شده و صحبت‌هایی هم مبنی بر احتمال اعتصاب بازیکنان به میان آمده است.

اما تیم صنعت‌نفت آبادان نیز در هفته نهم به مصاف تیمی از تهران می‌رود و در استادیوم تختی آبادان از نفت تهران پذیرایی می‌کند. شاگردان کمالوند پس از تعطیلی تمرین در روز عاشورای حسینی از امشب تمرینات‌شان را پیگیری خواهند کرد و طبق هماهنگی قبلی قرار است که فردا (سه‌شنبه) در مسابقه تدارکاتی مقابل تیم امیدهای نفت آبادان به میدان بروند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۰
1
0
به امید پیروزی نمایندگان خوزستان بر سرخابیها
عشق فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۰
2
1
سلام باتشکر از متولیان خوزستان اسپورت خسته نباشید،
باامید موفقیت وپیروزی برای سه نماینده خوبمون بازیهای مهمی درپیش داریم امیدوارم با عملکرد خوبتون پیروز بشید ودلمون روشادکنید. فقط سید توروخدا مقابل استقلال اینجوری دفاع نکن، مافوتبال هجومی دوست داریم. عاشقتم احبک فووووووووووووولاد.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها