به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۰۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۶
تعداد نظرات: ۳۳ نظر

فولاد 1 – استقلال 1؛ امتیازات دربی تقسیم شد

فولاد 1 – استقلال 1؛ امتیازات دربی تقسیم شد

خوزستان اسپورت
هفته هشتم لیگ هفدهم – استادیوم غدیر اهواز
سه‌شنبه 4 مهرماه 96 – ساعت 17:30
فولاد خوزستان 1 – استقلال خوزستان 1
گل: عبدالله ناصری (55) - موسی کولیبالی (3+90)
داور: وحید کاظمی
کمک داوران: بابک داوری و فرهاد مروجی
اخراج: عبدالله کرمی (42- فولاد)
اخطار: رحیم زهیوی، فرزاد جعفری (فولاد) – میثم دورقی، رضا کرملاچعب (استقلال)
تماشاگر: دو هزار نفر

فولاد خوزستان: حامد لک، فرزاد جعفری، عبدالله کرمی، ایوب والی، پیمان شیرزادی، سینا مریدی (46- میلاد بدرقه)، احمد عبدالله‌زاده، علی‌اصغر عاشوری، عبدالله ناصری، آرش افشین (66- فرشاد جانفزا) و رحیم زهیوی (83- هادی حبیبی‌نژاد)
سرمربی: سیروس پورموسوی

استقلال خوزستان: وحید شیخ‌ویسی، علیرضا زندوی (79- وحید عسگرپور)، موسی کولیبالی، ابوالفضل علایی، عقیل کعبی، میثم دورقی، حسین بهرامی (69- سابا تاوادزه)، سلمان بحرانی، رضا کرملاچعب (54- حسین صادقی)، فرید بهزادی کریمی و جونیور مارینی
سرمربی: عبدالله ویسی

خلاصه بازی
فولاد خوزستان در دیدار با تیم استقلال خوزستان به نتیجه مساوی یک بر یک رسید.

فولاد خوزستان پس از شکست دادن نفت آبادان با دو تغییر در ترکیب اصلی به مصاف استقلال خوزستان آمد. بازگشت حامد لک به درون دروازه و حضور فرزاد جعفری در سمت راست خط دفاعی فولاد خوزستان، تغییرات این تیم نسبت به بازی آبادان بود. استقلال خوزستان هم در غیاب نصاری و ریکانی که از سوی کادر فنی تنبیه انضباطی شده‌اند، همچنین یونس دلفی که با تیم ملی نوجوانان راهی خارج از کشور شده است، وارد زمین شد تا با کسب امتیاز از قعر جدول فاصله بگیرد.

بازی برخلاف انتظار با حملات استقلالی‌ها روی دروازه‌ی فولاد آغاز شد و آبی‌پوشان در 10 دقیقه ابتدایی چند موقعیت گلزنی را خلق کردند که ثمری نداشت. ضربه سر کرملاچعب در دقیقه یک، ضربه بهزادی کریمی در دقیقه دوم، ارسال بحرانی در دقیقه سوم، ضربه سر موسی کولیبالی در دقیقه چهارم و شوت بهزادی کریمی در دقیقه دهم فرصت‌های دقایق اولیه استقلال خوزستان بودند که ثمری برای این تیم نداشتند.

سرخ‌پوشان فولاد خوزستان پس از تحمل فشار اولیه‌ی استقلالی‌ها رفته رفته بازی را به میانه میدان کشیدند تا ضمن گردش توپ در خط میانی به دنبال یافتن روزنه‌هایی در خط دفاعی استقلال و تغذیه‌ی آرش افشین و رحیم زهیوی باشند، اما آبی‌پوشان کمتر به فولادی‌ها فرصت نفوذ می‌دادند. در سمت مقابل هم بعد از فرصت‌های اولیه‌ای که برای استقلال به هدر رفت، مدافعان فولاد خوزستان منظم‌تر عمل کرده و اجازه‌ی قرار گرفتن در موقعیت گلزنی را به استقلالی‌ها نمی‌دادند تا نیمه نخست این مسابقه بدون گل تمام شود.

مهم‌ترین حادثه نیمه اول را باید اخراج عبدالله کرمی مدافع میانی فولاد خوزستان دانست که با دریافت دو کارت زرد در دقایق 29 و 42 در نهایت با کارت قرمز داور مواجه شد و این در حالی بود که کرمی اعتقاد داشت مستحق دریافت کارت زرد دوم نبوده است و پس از اعتراض به داور از زمین بیرون رفت.

فولاد خوزستان نیمه دوم را با یک تعویض آغاز کرد و میلاد بدرقه جانشین سینا مریدی شد تا این نیمه را با یک بازیکن کمتر نسبت به حریف دنبال کند. نیمه دوم دربی خوزستان از سرعت بالاتری نسبت به نیمه نخست برخوردار بود و 10 دقیقه پس از آغاز این نیمه بود که فولادی‌ها با استفاده از پاس اشتباه بهرامی هافبک میانی استقلال و همکاری زهیوی و ناصری که با فرار سریع عبدالله ناصری به پشت مدافعان آبی‌پوش و ضربه نهایی این بازیکن کامل شد، به گل رسیدند.

استقلال خوزستان بلافاصله شانس جبران گل خورده را داشت و در دقیقه 57 تا مرز زدن گل تساوی پیش رفت که واکنش حامد لک مانع از گلزنی سلمان بحرانی شد و دروازه‌بان فولاد به شکل زیبایی ضربه بحرانی را برگشت داد. احمد عبدالله‌زاده هافبک فولادی‌ها موقعیت بعدی را در دقیقه 68 برای تیمش خلق کرد که وحید شیخ‌ویسی شوت این بازیکن را مهار کرد و یک دقیقه بعد از آن ضربه سر موسی کولیبالی مدافع پیش‌تاخته استقلال به‌شکل خطرناکی از مقابل دروازه‌ی فولاد خوزستان عبور کرد.

پس از اجرای وقفه خنک شدن بازیکنان در نیمه دوم، استقلالی‌ها در دقایق پایانی برای فرار از شکست دست به حمله می‌زدند و با ارسال‌های مدام از جناحین و شوت‌های از راه دور سعی در زدن گل تساوی داشتند. یاران فولاد خوزستان هم ضمن دفاع از گل زده مترصد استفاده از ضدحملات بودند.

شوت محکم و زمینی جونیور مارینی در دقیقه 81 که توسط حامد لک مهار شد و ضربه شروع مجدد سابا تاوادزه در دقیقه 86 که توسط خط دفاعی فولاد خوزستان دفع گردید، خطرات بعدی استقلال روی دروازه فولاد خوزستان بودند و شوت دقیقه 90 سلمان بحرانی هم با شیرجه حامد لک بی‌ثمر ماند.

در شرایطی که داور مسابقه پنج دقیقه وقت تلف شده اعلام کرده بود، تیم استقلال خوزستان در سومین دقیقه از وقت‌های تلف شده از ارسال‌های مداوم به محوطه جریمه فولاد خوزستان به گل رسید و موسی کولیبالی در پی دفع ناقص توپ از سوی والی گل مساوی را زد تا امتیازات دربی خوزستان تقسیم شود.

شرح گل‌ها
1-0 (فولاد): حسین بهرامی هافبک میانی استقلال به اشتباه توپ را به عبدالله ناصری گوش راست فولاد خوزستان سپرد و ناصری پس از انجام یک-دو با زهیوی و فراری سریع به سمت دروازه استقلال توپ را از کنار دستان وحید شیخ‌ویسی عبور داد و شادی به اردوی فولادی‌ها آورد.

1-1 (استقلال): در پی ارسال سلمان بحرانی به محوطه جریمه فولاد خوزستان و دفع ناقص والی توپ به موسی کولیبالی رسید و مدافع پیش تاخته استقلال خوزستان با ضربه‌ای محکم و زمینی گل تساوی را زد تا این بازی برنده نداشته باشد.

در حاشیه
* تماشای این مسابقه رایگان اعلام شده بود، اما فوتبالدوستان خوزستانی استقبال چندانی از بازی نداشتند.
* در دقیقه 29 یک درگری بین عبدالله کرمی مدافع فولاد و رضا کرملاچعب مهاجم استقلال رخ داد که داور به هر دو بازیکن کارت زرد نشان داد.
* داور مسابقه در دقیقه 30 نیمه اول وقفه خنک کردن بازیکنان را به اجرا گذاشت.
* عبدالله کرمی در دقیقه 42 نیمه نخست با دریافت دومین کارت زرد از بازی اخراج شد. کرمی نسبت به تصمیم داور اعتراض شدیدی داشت و با همراهی سایر بازیکنان فولاد از میدان بیرون رفت. کرمی عنوان می‌کرد که توپ به دست وی برخورد نکرده است و نباید کارت زرد دوم را دریافت می‌کرد.
* بلندگوی استادیوم غدیر اهواز تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه را یک‌هزار نفر اعلام کرد.
* در دقیقه 57 بازیکنان و مربیان استقلال خوزستان اعتقاد به خطای هند پنالتی بازیکن فولاد خوزستان داشتند، اما داور میدان چنین نظری نداشت.
* داور در دقیقه 30 نیمه دوم هم با وجود خنک‌تر شدن هوای اهواز وقفه خنک کردن بازکنان را به اجرا گذاشت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳۳
فؤاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۴
0
4
قبلا گفتم والان هم میگم این تیم بسیار مشکل دارد نه تاکتیک ونه بازی زیبا وجلوی تیم های بزرگ حسابی بامشکل مواجه خواهیم شد وجدانا شما امروز از فولاد بازی زیبا وبابرنامه دیدید مثل اکثر بازیها....
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۴
1
3
اخراج کرمی اصلا درست نبود داور واقعا ب فولاد ضربه زدسید هم ازاول ترکیبش خوب نبود استقلال بهتر بازی کرد
HADI
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۴
5
3
حالا بازم هی بگید ایوب والی
آقای والی شما یک مدافع پا به سن گذاشته و البته ضعیف هستی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۴
0
3
نیمه دوم با اینکه همش دفاعی بودیم چون تیم ده نفره بود جای انتقادی نداشت ولی نیمه اول واقعا بد بازی کردیم یازده نفره
فولادشهراهواز
|
Germany
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۴
2
3
پورموسوی لطفا استعفا دهید. ضربه ای که شما دارید به فولادمی زنید از ضربه اژدری هم سنگینتره. شما ارنج و تعویضات همه خاطر رابطست. تیمتون اگر با شهرداری ملاثانی هم بازی کنه بعدازیک گل 11نفره تدافعی بازی میکنه. آقا شما اندک آبروی باقیمانده فولاد رو هم دارید میبرید. جان بچت دست ازسر فولاد بردار نه تو مربی هستی ونه کمکهات کمک.والله بالله اگر مون کی شمس و نجاریان و... بازی میدادی الان یک سروگردن از آرش وحبیبی وزهیوی بالاتر بودن .منتها ارتباط و رفیق بازی تو داره کمر فولاد رو میشکنه. آقاجان استعفا بده نه سوادی داری، نه از مربیگری حالیته. تمام
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۴
0
3
از اول مشخص بود با اون دوستی و رفاقت ها بازی مساوی خواهد شد
ارسلان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۴
0
5
بازهم فولاد و بازهم ۱۰۰% دفاع
اروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۴
1
3
با چاشنی شانس وسیستم افتادن خوابیدن به۱ امتیاز رسیدین هنوز خسته ان بازیکنای فولاد ۲ پنالتی صددرصد داور برای استقلال نگرفت بوی باختا میاد
امیرعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۴
0
4
استقلال خوزستان ۱ - اتوبوس خوزستان ۱
اروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۴
1
3
خداییش فولاد جز خوابیدن تو زمین کاری کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۴
0
3
ضمن خسته نباشيد به هر دو نماينده خوزستان در اين دربي و آرزوي موفقيت و كسب بهترين نتايج براي هر سه نماينده ما در ادامه ليگ برتر
واقعاً اين داور امروز آمده بود كه تا ميتواند به هر دو تيم خوزستاني كارت بده و گرنه اين بازي كه اين قدر آرام و بدون كنتاك دنبال ميشد آيا واقعاً بايد اينقدر كارت زرد و قرمز داشته باشد دو قدمي كرمي ايستاده بود و قشنگ ديد كه كرمي با سينه توپ را استپ كرد ولي عمداً به او كارت قرمز داد بنظر من تمام كارتهاي داور اين دربي باطل بودن و داور خيلي كثيف دست به جيب ميشد و هيئت فوتبال استان بايد حتما عليه ايشان شكايت كنند . داور اينقدر با منظور دست بسوت شود واقعاً نوبرست .
یاسر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۴
2
3
به عنوان یه فولادی حق اس خوزستان برد بود ، اقای والی خواهشا خواهشن خداحافظی کنید درضمن فولاد خیلی ضعیف بازی کرد واز نظر تاکتیک فاجعه س وافتضاح
فولادشهراهواز
|
Germany
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۴
1
1
آقایون هئیت مدیره! لطفا پورموسوی رو برکنارکنید ماهواداران ازخیرقهرمانی وسهمیه امسال میگذریم ولی تو رو خدا یک مربی اروپایی گرون قیمت بگیرید تا بنیان فولاد محکم وقوی رو بنا بگذاره. والا این فولاد برداش هم با بی آبرویه. هفته آینده هم درآزادی وباز 90 دقیقه دفاع و بزن زیرش.
imn
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۴
0
3
ببن چهار دفاع و یک توپ مرده که دروازبان منتظر بود توپ بگیره اقای والی بجای دفع توپ به بیرون زمین توپ تو هیجده قدم دفع میکنه ...فولاد بیشترین ضربه رو از اشتباهات حامد لک یا دفاع هاش خورده مخصوصا والی که افت کرده و واقعا عبدالله کرمی خیلی با تمرکز بیشتر بازی میکنه
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۴
1
3
دوستایی که از ایوب والی انتقاد میکنن ببینید بعده اخراج کرمی تمام فشار دفاع روی والی بود و چندبار توپهای خطرناکو دفع کرد اون صحنه گل تحت فشار وخستگی دقایق اضافی بود
فکرکنم اون پاس گلی که بازیکن استقلال به بچه هامون داد اگه اون اشتباهو بازیکنای ما میکردن حتما باید ترک فوتبال میکردن از شدت اعتراض هوادارا
یه نکته مهم دیگه هست که بازی صددرصد دفاعی فشار زیادی به دفاعهای وسط تیم میاره و موجب اشتباه میشه. متاسفانه تیممون دفاعی ترین تیم لیگه
پاسخ ها
سپنتا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۵
دوست عزیز من بهت مثبت دادم امام باید بپذیریم که ایوب هم ایوب سابق نیست و از لحاظ بدنی خیلی به نسبت قبل افت کرده وگرنه هرچند دقایق پایانی باشه و فشار روش اما در این سطح این جور دفع کردن توپ ازش بعیده
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۴
0
3
لک هم ماشالله به هیچ توپی نههههههههههههه نمیگه
هلو بیا برو با هسته توگلو
اروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۴
1
1
آبروی خوزستانو برده فولاد این چه بازیه همش دفاع والله من بازی شهرداری ماهشهر و دیدم خیلی بهتر بازی میکنه با کوروش موسوی
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۴
0
2
دوستای آبادانی خوب فرصتی پیدا کردن اینجا دارن کری میخونن. اینم بخاطر ضعف تیم خودمونه که خیلی دفاعی بازی میکنه بازی دفاعی بعضی وقتا خوبه ولی همیشه جواب نمیده . امیدوارم هر سه تیم خوزستان آخره لیگ رتبه های خوبی داشته باشن . زنده باد همه خوزستانیها از اهواز و آبادان گرفته تا تک تک شهرهای خوزستان
فرخزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۴
1
3
ضمن سلام به همه هواداری خوزستانی. عنایت بفرمایید که کامنتهایی که بعد بازی نفت گزاشتم کارشناسی بود. این اقا کل سبک بازیش برگرفته از استادش ویسی هست.البته بخشی از کار ویسی فقط دفاع رو یاد گرفته. رو سانتر از کناره همیشه فولاد ضعف داشته و این بازی هم همینطور. عرض کردم تیمی که بلد نیست پرس کنه سرعت بده بازی مقصر مربیه. اینا مربی نیستن واسه خوزستان.
برد ۱ بر صفر شانسی. برد شانسی. گل ب خودی و برد شانسی اونم همش ۱ بر صفر. به این میگن فوتبال حیف وقت. حیف برق که تلویزیون روشنه واسه این بی کیفیت های که فقط پول میگیرن. هفته بعد هم که با قدرت اس تهران را از بحران در میاریم.
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۴
0
1
بازی قبلم با شانس بردید . توپهای اول بازی نفت رفته بود تو گل بالای پنج تا میخوردید . اتفاقی گل زدید . مرادیان هم شد ستاره بازی . کمیته انضباطی هم با حکم امروز ثابت کرد که تشنج را کی شروع کرده و کی باعث شده روی سکوها جو متشنج بشه . توی حکم علنا نوشته که تماشاگرای فولاد سنگ زدن و تماشاگرای آبادانی تلافی کردن . اون سرپرست فولاد زهره بخش یا هر کی که هست بهتره ببینه کی محکوم شده به خاظر تشنج بعد حرف بزنه . خوزستان اسپرت هم باز هم مثل همیشه با پوشش ندادن این خبر نشون داد فقط هوادار تیمهای اهوازیه . این کامنتم نمیزاره تو سایت
محمد حلب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۴
0
0
هر کی میخواد اقا سید استعفا بده بزار بیاد ورزشگاه غدیر کنار جایگاه بهمون بگه چرا... مرسی از خوزستان اسپورت
فولادی دو اتیشه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۴
0
0
اقای فولاد شهر اهواز چرا علکی داری حرف میزنی ...کی بهتر ازهیرو بازی میکنه ..الان تو خوزستان حرف اول رو میزنه. ..شما نمیخواد اسمت رو فولاد بزاری. ..اسمت رو بزار ضد فولاد وزهیوی
نانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۴
0
0
فولاد ضد فوتبال پورموسوی خجالت بکش با این فوتبالت همش دفاع هفته قبل روبرو نفت اتوبوسی دفاع چیدی این هفته هم این طوری واقعا زشته برات
فولادشهراهواز
|
Germany
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۴
0
0
آقای فولاد بی آتیش! شما نظرا قدیم من رو مطالعه کن علی الخصوص روزی که آرش گل زد ومن چقدر از زهیوی طرفداری کردم. شما بیخود به هوادارا انگ ضد فولادی نزن معلوم نیست با چه نیتی داری فتنه گری میکنی بین هواداران . زهیوی بازیکن عالی وخوبی بود ولی ما که نمیتونیم فقط اسم برامون بازی کنه. وقتی بده بایستی اونایی که حقشونه بازی کنن نه کسی که هیچ کارایی نداره بجز اسم.
فؤاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۴
0
0
آقای محمدحلب شماچه کاره ایی که آدرس میدی بیاییم دلیل استعفای رفیقت روبه شما بدیم ... فقط نظرت رو بگو عمو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۵
0
0
آقاي فولاد شهر اهواز امروز زهيوي يكي از بازيكنان حرفه اي بحساب مياد و واقعاً در تمام بردهاي فولاد نقش داشته است بنابرين الكي براي خودتان كارشناسي نكنيد حداقل بازي را ببينيد بعد قضاوت كنيد اينكه ديگه خيلي آسونه .فولاد بازيكنان خوبي دارد ولي حيف با هم مچ نيستند و اين نشانه ضعف كادر فني است به اميد صعود هر سه نماينده خوزستان در نيمه بالآي جدول ليگ برتر
ابن الكوت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۵
0
0
نميدونيم بخدا تا كي اين تيم درست ميشه بخدا ريشمون سفيد شد
چند سال ديگه بايد منتظر باشيم
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۵
1
0
فولاد طوری بازی کرد که مساوی بشه.شاید تک امتیاز باعث بشه آخر فصل اس خوزستان نیوفته لیگ یک.
پاسخ ها
mohammad27
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۶
میبینمت آخرفصل
فولادی دو اتیشه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۵
0
0
اقای فولاد شهر اهواز میخوای قبول کنی یا نکنی شما داری ضد فوتبال حرف میزنی یا بهتره بگم .شما با زهیوی و پورموسوی مشکل دارید ..فولاد تا الان خیلی خوب نتیجه گرفته و شما ناراحتی .در ضمن زهیوی خیلی خوب بازی کرد و حتی ماس گل هم داد و پورموسوی تیمش ده نفره شد اونم به لطف داور و نتیجه مساوی برای فولاد خیلی خوب بود ..پس به جای علکی نظر دادن تیم رو حمایت کنید ..و باز هم میگم زهیوی بهترین بازیکن خوزستانه
رضا
|
United States of America
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۵
0
0
خوش خدمتی داورها به استقلال تهران.قبل هر بازی بهترین دفاع حریف محروم میشه.اول کعبی حالا عبدالله کرمی وووو... میخاد از باختها نجاتش بدن
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۶
0
0
ولی از همه نکات بالا گذشته واقعا شرم آوره برای خوزستان، یه موقعی شیرازی ها رو مسخره می کردن و غلامحسین پیروانی می گفت دربی شهر شیراز با 500 نفر برگزار می شه، الان فکر کنم خوزستان همون جوری شده، هفته قبل بازی استقلال خوزستان با سپیدرود که اگر هر بازیکن می تونست 2 تا از رفیقا و فامیلاشو بیاره ورزشگاه باید تعدادشون بیشتر از اون تماشاگرای ورزشگاه بوده باشه، این هفته هم که مثلا دربی بود.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها