به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۰۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶

ساهاکیان: داوران آسیا با تیم‌های ایرانی مشکل دارند

ساهاکیان: داوران آسیایی با تیم‌های ایرانی مشکل دارند

خوزستان اسپورت- ملی پوش تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام گفت: داوران آسیایی همیشه با تیم‌های ایرانی مشکل داشته‌اند، اما ما وارد بازی آنها نمی‌شویم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، اوشین ساهاکیان در مورد عملکرد پتروشیمی بندرامام در سه بازی انجام شده در باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: در بازی اول که باختیم، شروع خوبی داشتیم، اما در نیمه دوم بد بودیم و در نهایت هم شکست خوردیم. بازی اول همیشه مشکلات خاص خودش را دارد، اما بعد از آن به خودمان آمدیم و متحد شدیم که این شکست را جبران کنیم. در دو بازی بعدی قدرت پتروشیمی را  نشان دادیم و با اختلاف زیادی فلسطین و تایلند را بردیم.

وی در مورد بازی امروز مقابل نماینده فیلیپین گفت: آنها تیم جوانی دارندو قزاقستان را هم که ما را برد را شکست داده‌اند.بازی سختی داریم، اما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که برنده شویم.

ملی پوش تیم پتروشیمی در خصوص داوری عنوان کرد: داوران آسیایی همیشه با تیم‌های ایرانی مشکل داشته‌اند، اما ما سعی می‌کنیم وارد این بازی نشویم و فقط کارمان را در زمین انجام می‌دهیم و با بازی خوب پاسخ آنها را می‌دهیم.

ساهاکیان با اشاره به اینکه اصلی ترین حریفان ما چین و لبنان هستند، گفت: آنها سال گذشته فینالیست شدند و امسال هم تیم‌های خوبی را در اختیار دارند. الریاضی همیشه حریف قدری در غرب آسیا و آسیا برای ما بوده و چینی‌ها هم از شرایط میزبانی استفاده می‌کنند و خارجی‌های خوبی دارند.

وی در مورد مصدومیت میرزا بگیچ بازیکن خارجی‌شان خاطرنشان کرد: این بازیکن در بازی دوم مصدوم شد، اما تلاش می کند که با کمک پزشکان زودتر خودش را به بازی‌ها برساند.

تیم پتروشیمی بندرامام در بازی اول خود در باشگاه‌های آسیا مقابل آستانه قزاقستان شکست خورد و در دو دیدار بعدی نمایندگان فلسطین و تایلند را مغلوب کرد. این تیم امروز به مصاف فیلیپین می‌رود.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها