به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۰۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۱
تعداد نظرات: ۵ نظر

پورموسوی: مطمئنم بازی بسیار خوبی رقم می‌خورد

پورموسوی: مطمئنم بازی بسیار خوبی رقم می خورد

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: دنبال این هستیم که فولادی بسازیم که جوابگوی خواسته هواداران باشیم اما اصلا به دنبال کری‌خوانی نیستیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، سیداکبر پورموسوی در نشست خبری قبل از این دیدار، اظهارکرد: امیدوارم با کمک همه فردا بتوانیم یک بازی زیبا را به نمایش بگذاریم، چرا که هنوز معتقدیم که فوتبال خوزستان، مهد فوتبال ایران است و امیدوارم با انجام یک بازی خوب، بتوانیم نگاه پایتخت نشین ها را به فوتبال خوزستان بازگردانیم. فوتبال خوزستان نیاز به حمایت دارد و امیدوارم فوتبال از دو قطبی بودن خارج شود.

وی بیان کرد: دربی همیشه حساسیت خاص خود را دارد و ما تلاش می‌کنیم در قالب دوستی و رفاقت، بازی زیبا و همراه با نتیجه به نمایش بگذاریم و به روند روبه رشدمان ادامه دهیم. من و ویسی به دنبال فوتبال رو به جلو هستیم و در بازی گذشته نیز اصلا به نام بزرگ حریف مان نگاه نکردیم.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان عنوان کرد:  ما در این دیدار فقط دو بازیکن را در اختیار نداریم.

وی در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر این که به نظر می رسد این داربی برای دو همکار سابق از اهمیت بسیاری برخوردار است نیز گفت: من در استقلال خوزستان روزهای خوبی را پشت سر گذاشتم و این باشگاه و هوادارانش همیشه برای من قابل احترام هستند. من سه سال به عنوان همکار در کنار ویسی کار کردم. ما به دنبال این هستیم که فولادی بسازیم که جوابگوی خواسته هواداران باشیم. ما اصلا به دنبال کری‌خوانی نیستیم و دوست دارم در آرامش حرکت کنم و از بازیکنانمان خواسته‌ام طوری رفتار کنند که به نفع هدف مان باشد. تلاش من این است که حساسیت کاذب را کمتر کنم.

پورموسوی در پایان گفت: ما نقاط قوت و ضعف حریف را آنالیز کرده‌ایم تا از آن استفاده کنیم. آن‌ها به دنبال جدایی از انتهای جدول هستند و ما هم به دنبال این هستیم که روند مثبتمان را ادامه دهیم. مطمئنم فردا بازی بسیار خوبی رقم می خورد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
محمد حلب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۳
0
0
امیدوارم تو بازی فردا و کل فصل موفق باشین...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۳
0
0
فولاد قهرمان M6
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۴
0
0
فقط تساوی نباشه.از طریق دستیار خارجی فولاد میتوان بازیکن باکیفیت با هزینه متعادل پیدا کرد.لطفا اقدام کنید.انصاف نیست دست خالی به مصاف با پدیده و پارس بریم.تا الان گل های فولاد تصادفی بوده اند.
خوزستان سرزمین فوتبال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۴
0
0
مصلحت فوتبال خوزستان برد فولاد و ماندن این تیم در کورس قهرمانی هست.درست مثل دو فصل پیش که مصلحت در پیروزی استقلال خوزستان بود و خدا رو شکر قهرمان شد و افتخارش برای مردم و فوتبال خوزستان ثبت شد..استقلال خوزستان هم در بازی های آتی میتونه از ته جول رها بشه چون اختلاف امتیازها طوری هست که با دو سه تا برد میشه جدا شد.رضایت و خوشحالی مردم و افتخار فوتبال خوزستان با قهرمانی در لیگ برتر از همه چیز مهمتر و در اولویت هست.شک نکنید با اومدن فولاد در کورس قهرمانی استادیوم غدیر از هفته های بعدی مملو از تماشاگر میشه و اوج هیجان و شور قهرمانی کل استان رو فرا میگیره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۵
0
0
الکی خوشا . سقوط آزاد فولاد شروع شد . حلبی کجایی دقیقا کجایی .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها