به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۰۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲
تعداد نظرات: ۴ نظر

بحرانی: به سه امتیاز بازی فولاد نیاز داریم

بحرانی: به سه امتیاز بازی فولاد نیاز داریم

خوزستان اسپورت- هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این که به کسب سه امتیاز بازی با فولاد نیاز داریم، گفت: حس خوبی نسبت به نتیجه گرفتن در داربی دارم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، سلمان بحرانی درخصوص دیدار تیمش برابر فولاد در داربی خوزستان، اظهارکرد: برای سومین بار است که می خواهم در داربی خوزستان برابر فولاد بازی کنم و حس خوبی نسبت به نتیجه گرفتن تیمم در داربی دارم.

وی با بیان این که فولاد هفته گذشته بازی خوبی برابر نفت آبادان انجام داد، گفت: ما با کادر فنی تیم فولاد در گذشته کار کرده‌ایم و به همین دلیل این داربی برای من بسیار جذاب است. امیدوارم بازی خوبی همراه با نتیجه انجام دهیم، زیرا ما به کسب سه امتیاز این دیدار بسیار نیاز داریم و مطمئن باشید یک بازی خیلی خوب برابر فولاد انجام می‌دهیم.

این بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان در خصوص انگیزه دو تیم در این داربی نیز عنوان کرد: باتوجه به این که برخی بازیکنان فولاد و کادرفنی این تیم در گذشته در استقال خوزستان بوده‌اند، همین انگیزه تیم حریف را زیاد می‌کند ولی تیم ما نیز اکنون به شرایط خوبی رسیده است و در بازی گذشته مقابل سپیدرود نیز راضی کننده ظاهر شدیم. به هر حال هر چقدر حریف انگیزه داشته باشد، انگیزه ما چند برابر است.

وی افزود: ما به دنبال این هستیم که از محوطه خطر دور شویم و همین نیز در انگیزه ما برای نتیجه گرفتن از این بازی تاثیر می‌گذارد. اصلا به این صورت نیست که فولادی‌ها خودشان را از پیش برنده بدانند. فولاد در این بازی حمله کردن را در دستور کار خود قرار می‌دهد و ما هم می‌توانیم از این شرایط استفاده کنیم. روند امتیازگیری ما می‌تواند از داربی آغاز شود و اگر در این بازی نتیجه بگیریم، ان شاءالله شرایط مان خیلی خوب می‌شود و در جدول صعود خواهیم داشت.

بحرانی گفت: امسال شرایط تیمی ما بسیار سخت است و 20 خروجی داشتیم و تا بازیکنان جدید با هم هماهنگ شوند، زمان می‌برد و خیلی زود نمی‌توانیم به هماهنگی برسیم. من احساس می‌کنم، دیگر بازی بد از استقلال خوزستان نخواهیم دید و به شرایط بهتری می‌رسیم. بیشتر تیم‌ها اسکلت فصل گذشته خود را حفظ کرده‌اند و تغییرات کمی داشته‌اند. من به نتیجه گیری استقلال خوزستان خوشبین هستیم.

وی بیان کرد: این گونه نیست که ما تنها برای ماندن در لیگ برتر تلاش کنیم و اصلا به این موضوع فکر نمی‌کنیم، چرا که با پتانسیلی که تیم ما دارد، صددرصد در لیگ می‌مانیم و اگر دو پیروزی کسب کنیم، به رده های بالای جدول صعود خواهیم کرد. در حال حاضر بیشتر تیم‌ها نزدیک به هم هستند و از اکنون مشخص نیست کدام تیم‌ها سهمیه می‌گیرند و کدام تیم ها سقوط می‌کنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
محمد حلب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۳
0
4
بازی سختی مقابل اس خوزستان داریم...اس خوزستان تیم ی دست و خوبیه.....امیدوارم در بازیهای بعدی خودشونو بکشن بالا و این بازیو فولاد با برد تمام کنه....نکته مهم اینجاس ک هوادارای واقعی فولاد اینجا مشخص میشن....به دلیل حضور تیم باشگاهیه ایران در اسیا....موفق باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۳
5
0
6 از ذوب آهن خورديد آبرومون رفت الان ميخواى فولاد رو ببرين چه بى جا
انشاالله فولاد ببره و بعد شما برد را با يه تيم ديگه بيارين 8 بازى باخت و مساوى آوردين فقط بلديد روبرو فولاد عرض اندام كنيد
m6
فرخزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۳
0
0
با اینکه تو خوزستان طرفداریم نسبت به بقیه تیمها ب فولاد میچربه.ولی این بازی رو شخصا دوس دارم اس خ ببره.هم سروسامان بگیره هم خوزستانی ها همهوبیان بالا جدول.هم اینکه فولاد امتیازش خوبه چیزی نمیشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۳
1
0
چه بى جا ؟ اتفاقا فولاد اين برد شش امتيازيه
لازم نكرده هم كسى منفى موافق حاظرجواب كنه
m6
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها