به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۲۰۲۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

جلسه رسیدگی به شکایت استقلال برگزار شد

جلسه رسیدگی به شکایت استقلال برگزار شد

خوزستان اسپورت- جلسه رسیدگی به پرونده شکایت باشگاه استقلال خوزستان از 3 باشگاهی که با بازیکنان تحت قرارداد این تیم قرارداد بستند برگزار شد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، امروز جلسه رسیدگی به پرونده شکایت باشگاه استقلال خوزستان از چهار بازیکنی که با وجود داشتن قرارداد با تیم دومی قرارداد بستند در کمیته تعیین وضعیت بازیکنان برگزار شد.

در این جلسه مهدی زبیدی بازیکن و رضائیان مدیرعامل پارس جم، دانیال ماهینی و محمد شریفی بازیکن و  مسئول حقوقی باشگاه سایپا و فرزاد جعفری مدافع فولاد خوزستان به همراه یعقوب پیری سخنگو و معاونت اجرایی باشگاه استقلال خوزستان در این جلسه حضور داشتند.

نکته جالب توجه اینکه نماینده باشگاه فولاد در این جلسه نبود و جعفری به تنهایی حاضر شد. قرار است طرفین طی چند روز آینده مدارک خود را کامل کنند تا رای در مورد این پرونده صادر شود.

باشگاه استقلال خوزستان معتقد است مهدی زبیدی، دانیال ماهینی، محمد شریفی و فرزاد جعفری با این تیم قرارداد داشتند و با این شرایط در نقل انتقلات لیگ جاری به تیم دیگری پیوستند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
صادق خسرجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۳
0
3
حالا ک دیدن پرسپولیس داره جریمه ومحروم میشه .مسولای فدراسیون هم ب فکر افتادن با این وضعیت پارس جنوبی وسایپا قویتر ازپرسپولیس میشن ومحاله پرسپولیس دیگه ب صدر جدول برسه گفتن بذار سایپا وپارس جم جریمه ومحروم کنیم ک حداقل فقط پرسپولیس عزادار نباشه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها