به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۰۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶
تعداد نظرات: ۴ نظر

جانفزا: بازی با استقلال مثل بقیه بازی‌ها است

جانفزا: بازی با استقلال مثل بقیه بازی‌ها است

خوزستان اسپورت- مهاجم تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: بازی با استقلال خوزستان هم برای ما مانند سایر دیدارها است و برای برد به میدان می‌رویم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، فرشاد جانفزا در خصوص وضعیت فولاد، اظهارکرد: خدا را شکر هماهنگی تیم‌مان بیشتر شده است و به نظم خوبی رسیده‌ایم. باتوجه به این‌‌که مصدوم‌مان تیم نیز به بازی‌‌ها رسیده‌اند، در حال بهتر شدن هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امسال فولاد می‌تواند ناکامی سال‌های گذشته را جبران کند؟ گفت: چرا که نه؛ بازیکنان خوبی جذب کرده‌ایم و در حال حاضر جوانان و باتجربه‌های خوبی در تیم داریم، ضمن این‌که کادر فنی‌مان هم بسیار خوب است و امیدوارم باتوجه به تیم خوبی که داریم، بتوانیم نتایج بسیار خوبی در لیگ هفدهم به دست آوریم و جزو تیم‌ها بالای جدول باشیم.

این بازیکن تیم فوتبال فولادخوزستان در پاسخ به سوال دیگر که آیا فولاد امسال مسافر آسیا خواهد شد؟ نیز عنوان کرد: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که بهترین عملکرد را داشته باشیم و نتایج خوبی کسب کنیم. کسب نتایج خوب می‌تواند منجر به کسب سهمیه آسیا یا قرار گرفتن جزو تیم‌های بالای جدول شود.

وی در ادامه رمز موفقیت فولاد طی هفته‌های اخیر را همدلی بین تمام مجموعه فولاد، از مدیریت باشگاه تا اعضای تیم دانست.

جانفزا همچنین در خصوص هواداران تیمش که امسال با انگیزه بیشتری از این تیم حمایت می‌کنند، خاطرنشان‌کرد: هواداران در هفته‌های اخیر حامی ما بوده‌اند و در روزهای خوب و بد کنار فولاد بودند و من از آن‌ها قدردانی می‌کنم. به نظر من نتایجی که طی سال‌های گذشته برای فولاد رقم خورد، باعث شد که کاسه صبر هواداران سرریز شود. به هر حال امیدوارم امسال بتوانیم تیم را به جایگاه اصلی‌اش برسانیم و باعث خوشحالی هواداران شویم.

وی در ادامه درباره دیدار با استقلال خوزستان نیز گفت: این بازی هم برای ما مانند سایر دیدارها است و برای برد به میدان می‌رویم. ما به دنبال این هستیم که کسب نتیجه و روند رو به رشدمان را ادامه دهیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۲
0
1
امیدوارم تیم به پیشرفتش ادامه بده
مردفولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۲
0
1
فرشاد جان امیدوارم بتوانی برای فولاد گلزنی کنی وآقا گل لیگ بشی .شما میتونی
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۲
1
1
والی خیلی متزلزل بازی میکنه با ترس میره توی پای حریف.این همه ترس احتیاج نیست و خیلی کند.اهل شاخه رو باید اماده کرد
فرخزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۳
0
0
اهل شاخه مدافع هست.عزیزم.فولاد ضعیفه.چه پیشرفتی برد یک بر صفر شانسی پیشرفته.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها