به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ March 2024 19
کد خبر: ۲۰۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷
تعداد نظرات: ۱۰ نظر

پورموسوی: خاطرات خوبی از استقلال خوزستان دارم

پورموسوی: خاطرات خوبی از استقلال خوزستان دارم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان با بیان این که خاطرات خوبی از استقلال خوزستان دارم، گفت: در دیدار برابر این تیم تلاش می کنیم، فوتبالی دیدنی و جذاب را به نمایش بگذاریم و روند رو به رشدمان را ادامه دهیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، سیداکبر پورموسوی در خصوص پیروزی تیمش برابر نفت آبادان، اظهار کرد: بازی در آبادان باتوجه به این که 15 تا 20 هزار هوادار به ورزشگاه می آیند و تیم شان را تشویق می کنند واقعا سخت است. امسال نیز وضعیت نفت نسبت های به سال های گذشته متفاوت است و بسیار هزینه کرده اند و بازیکنان داخلی و خارجی خوب و با کیفیتی را به خدمت گرفته اند. امسال نفت باید جزو تیم هایی که به راحتی سهیمه آسیایی را به دست می آورند، باشد. به نظر من این تیم باتوجه به وضعیت مالی اش، یارگیری خوبی در فصل نقل و انتقالات داشت.

همیشه بازی تیم‌های اهوازی و آبادانی جذاب است
وی با بیان این که همیشه بازی بین تیم های اهواز و آبادان از جذابیت خاصی برخوردار است، گفت: ما بازی را بسیار خوب شروع کردیم و خیلی خوب هم به گل رسیدیم. پس از گل هم یکی دو فرصت خوب گلزنی داشتیم که از آن ها بهره نبردیم. به نظر من نیمه اول تقریبا متعادل بود و اگرچه حریف یکی دو شوت از پشت محوطه 18 قدم به سمت دروازه ما داشت ولی بازی کاملا در اختیار ما بود.

یک پیروزی دلچسب در آبادان به دست آوردیم
سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: در نیمه دوم نیز باید از گلی که به ثمر رسانده بودیم، حفاظت می کردیم ولی نوع بازی نفت آبادان باعث شد که تیم ما عقب بکشد، چرا که حریف در نیمه دوم، بازی مستقیم را در دستور کار خود قرار داده بود و بیشتر به دنبال این بود که با پاس های بلند برای توپ های دوم و سوم برنامه ریزی کند و خوشبختانه بازیکنانم هوشیار بودند و در نهایت یک پیروزی شیرین و دلچسب را به دست آوریم.

برخورد مسوولان در آبادان با هواداران فولاد قشنگ نبود
وی در خصوص دفاع تمام قد از هواداران تیمش در بازی با نفت آبادان نیز عنوان کرد: کاری که من انجام دادم، کار درستی بود. برخورد مسوولان برگزاری مسابقه با هواداران ما اصلا  قشنگ نبود و غیر حرفه ای بود، چرا که هواداران ما را به بهانه این که امنیت در ورزشگاه نیست، از ورزشگاه خارج کردند و طبیعتا عدم حمایت آن ها از تیم ما باعث می شد که در کار ما خلاء به وجود بیاید.

در بازی با نفت آبادان گفتم بدون هوادار تیمم بازی نمی‌کنم
پورموسوی افزود: من هم زمانی که متوجه شدم دست هایی در کار است، ایستادم و از هوادار تیمم حمایت کردم و گفتم تا هوادار ما به ورزشگاه برگردانده نشود، بازی نمی کنیم. ناظر بازی هم سعی داشت که با تهدید من را بترساند اما محکم ایستادم و گفتم من بدون هوادار تیمم بازی نمی کنم. من برای این کار خود دو دلیل داشتم؛ هم این که می خواستم هوادار تیمم در حاشیه امنیت قرار بگیرد و هم این که ما از حمایت آن ها بهره ببریم. آقای رفعتی، ناظر فدراسیون با من صحبت کرد و گفت که هواداران فولاد را به قسمت وی آی پی بر می گردانیم و یگان ویژه هم در آن جا مستقر می شود تا امنیت هواداران فولاد برقرار شود که خدا را شکر  این اتفاق خوب هم افتاد.

خاطرات خوبی از استقلال خوزستان دارم
وی در ادامه درباره بازی با استقلال خوزستان و داربی دومی که تیمش پیش رو دارد، نیز عنوان کرد: استقلال تیمی است که من شش، هفت سال از لیگ یک تا لیگ برتر در آن حضور داشته ام و به واسطه قهرمانی در لیگ برتر و حضور در آسیا، خاطرات خوبی از آن دارم. استقلال خوزستان همیشه در قلب من جا دارد و تیمی است که بسیار به آن علاقه دارم.

در دیدار با استقلال خوزستان، تلاش‌مان ارائه فوتبال جذاب است
سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: ما در این بازی نیز تلاش می کنیم که یک فوتبال دیدنی و جذاب را به نمایش بگذاریم و روند رو به رشدمان را ادامه دهیم. واقعا پیش بینی نتیجه این دیدار سخت است ولی مطمئنا با حضور هواداران، این دیدار قشنگ تر و جذاب تر می شود و ان شاءالله بتوانیم با کسب سه امتیاز این دیدار روند خوب مان را ادامه دهیم.

رمز موفقیت فولاد، اتحاد و همدلی مجموعه است
وی در پاسخ به این سوال که رمز موفقیت فولاد را در هفته های اخیر چه می دانید؟ عنوان کرد: رمز موفقیت تیم ما اتحاد و همدلی است که در کل مجموعه  به وجود آمده است و همه دست به دست هم داده اند تا فولاد به آرامش برسد و مطمئنا این آرامش نیز باعث رشد و پیشرفت فولاد خواهد شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۰
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۲
0
2
اگه طیبی‌و بیت سعید رو داشتید تیم‌ کامل بود ولی اینطور تیم‌ شکننده بازی میکنه.اژدری لعنت بهت
فولاد دو اتیشه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۲
0
1
داداش بیت سعید خودش نخواست ..علکی جو ندید
اروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۲
3
0
ببینیم بازم شانسی میبری تاکتیک درست که نداری
پاسخ ها
محمد حلب
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۳
تیمتون ک تاکتیک داره الان کجایه جدوله????
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۲
0
1
میگن رای شکایت فولاد بابت حضور غیر قانونی رفیعی تو پرسپلیس صادر نشده یکماه با فولاد قرداد داشته وزیر پا گذاشته فولادهم رفته فیفا شکایت کرده رایش بعد رای طارمی بدستشون میرسه ایا درسته یا نه خوزستان اسپورت جواب بده
مدیر پایگاه سلام
از صحت و سقم این شایعه، اطلاعی در دست نیست. باشگاه فولاد خوزستان نیز تاکنون خبری مبنی بر شکایت به فیفا اعلام نکرده است.

فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۲
1
0
خواهش دارم با نام کاربری فولاد پیام نگذارید.فعلا شاهکار پورموسوی در انتخاب زلیکانی و گلزاری و زهیوی (کاملا دست به عصا بازی میکند و ترس از مصدوم شدن تو ساق زهیوی مشهود است ) باعث شده تیم از نظر حمله حسابی بی نظم باشد. امیدوارم دوستی ها تساوی ها ب بار نیاورد. چرا در مورد دستیار خارجی فولاد بیشتر صحبت نمی شود؟
کرم رضا روشنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۲
3
0
اقای پورموسوی عزیز که ادم دوست داشتنی هستی ولی منظورت از گل خوبی که زدی همان گل به خودی میگویی خوب پس فاتحه فوتبال خوانده شده مگه گل بازیکن شما زده که شما ازش تعریف میکنید این گلها را درخارج کشور تیمهای حریف به حساب نمیاورند وبه داور میگند گل حساب نشه کو دیگه جوان مردی
پاسخ ها
محمد حلب
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۳
چند بار رفتی خارج??? خوب خارجی بلدی...
اروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۳
0
0
تازه هفته هفتمه صبر کن مگه ۷ ماهه بدنیا امدی
فولادی دو اتیشه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۳
0
0
اقای فولاد شما مشکلت با فولاده یا زهیویه. ..اگر زهیویه که ما مشکلی نداریم ..اگر ازش حرص داری به ما مربوط نمیشه ..ما برای فولاد نتیجه میخواهیم و یه چیز دیگه .'زهیوی از جمله بازیکن های بزرگ تو خوزستان هست