به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ March 2024 19
کد خبر: ۲۰۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳
تعداد نظرات: ۱۵ نظر

شاملی: تماشاگران فولاد باعث تحریک شدند

شاملی: تماشاگران فولاد باعث تحریک شدند

خوزستان اسپورت- عضو هیات مدیره باشگاه نفت آبادان گفت: هواداران تیم فوتبال فولاد خوزستان بعد از گل با حرکات دست خود و رفتارهایی که انجام می‌دادند هواداران ما را تحریک کردند.

به گزارش خوزستان اسپورت، مظفر شاملی در گفت‌وگو با فارس درمورد اینکه عبدالمهدی زهره‌بخش سرپرست فولاد اعلام کرده هرچه هیات فوتبال و نیروی انتظامی آبادان برای در نظر گرفتن تدابیر ویژه جهت جلوگیری از درگیری هواداران توصیه می‌کنیم آنها توجهی به این مساله ندارند، گفت: دیدم زهره‌وند با صالحیان بحث می‌کند، به او گفتم سرپرست فولاد چه چیزی می‌گوید که او اعلام کرد زهره‌بخش بحث‌های سال قبل و درگیری که در VIP خودشان بوجود آوردند را مطرح می‌کند.

وی افزود: درگیری‌های امسال بعد از گل فولاد با حرکات دست و اعمال تحریک‌آمیز هواداران حریف بوجود آمد، ما هیچ مشکلی با آنها نداریم اهواز از خودمان است و ما به نوعی زیرمجموعه آن هستیم. اتفاقا آنها را خیلی دوست داریم اما نمی‌دانم چرا هواداران با هم لج می‌کنند و این مشکلات بوجود می‌آید، هر سال که ما هم به آنجا می‌رویم این مشکلات پیش می‌آید. این اتفاقات صحیح نیست، ما چشم در چشم یکدیگر هستیم، برخی می‌خواهند از این اتفاقات سوء استفاده کنند.

رئیس هیات فوتبال آبادان در پاسخ به این سوال که قرار بوده پشت نیمکت فولاد به هواداران این تیم اختصاص یابد اما سیروس پورموسوی اعلام کرده هنگام گرم کردن مشاهده کرده هواداران آبادانی آنجا استقرار داده‌ شده‌اند گفت: هواداران فولاد در آن منطقه نشستند و اتفاقاً درگیری‌ها همانجا بوجود آمد.سال قبل آنها را در VIP مستقر کردیم که ابتدا بین خودشان درگیری شد بعد این دعوا را به هواداران ما رساندند. آنها در این بازی با دست اعمال زشتی انجام می‌دادند که همین مساله باعث تحریک هواداران ما شد. فیلم تمامی این اتفاقات موجود است.

وی درمورد اینکه چرا هواداران فولاد از ورزشگاه بیرون شدند تا این تیم نخواهد وارد زمین شود، تصریح کرد: دوستان شلوغش کردند آنها خودشان تیم را به زمین نیاوردند هواداران فولاد تا آخر بازی در ورزشگاه بودند و ما بعد از این مشکلات آنها را در VIP مستقر کردیم.

شاملی در رابطه با نتایج ضعیف صنعت نفت در هفته‌های اخیر گفت: متاسفانه روی ریل بدشانسی هستیم و با وجود بازی‌های خوبی که انجام می‌دهیم نتیجه نگرفتیم امیدوارم این بدشانسی هرچه زودتر تمام شود.

رئیس هیات فوتبال آبادان در رابطه با اینکه کمالوند گاهی از امکانات آبادان انتقاد می‌کند، گفت: او در شهرهای بزرگی زندگی کرده است و در آنجا امکانات بیشتر بوده به همین خاطر این شرایط بر وفق مرادش نیست، ما تا جایی که امکان دارد سعی کرده‌ایم امکانات را فراهم کنیم.

وی درمورد کسب یک امتیاز در چهار هفته، تصریح کرد: خودمان هم از این مساله ناراحت هستیم، همانطور که گفتم فکر می‌کنم روی ریل بدشانسی قرار داریم.

شاملی در رابطه با اینکه بحث اولتیماتوم به کمالوند مطرح شده است، گفت: با کمالوند صحبت می‌شود و در هر بازی این اقدام صورت می‌گیرد تا در مورد آنالیز مسابقات و عملکرد تیم مشکلات و ... بحث و تبادل نظر شود اما این چیز خاصی نیست.

وی در مورد اینکه آیا اولتیماتومی هم داده شده است، تصریح کرد: خیر، چه اولتیماتومی بدهیم؟

عضو علی‌البدل هیات مدیره درمورد اینکه آیا حکم اعضای هیات مدیره امضا شد، تصریح کرد: بله اتفاقا جلسات هیات مدیره هم برگزار شد و من هم به عنوان عضو علی‌البدل حضور دارم.

وی درمورد اینکه علی نظرمحمدی اعلام کرده صنعت نفت بازیکنان میلیاردی دارد و حتی اعلام کرد دو تن از بازیکنان این تیم قراردادی با رقم بیش از یک میلیارد دارند، عنوان کرد: او نظر خودش را گفته و اگر سندی دارد رو کند. آنقدر هزینه‌ها زیاد شده که همه می‌گویند میلیاردی اما این رقم‌ها نیست.

شاملی در مورد اینکه اعلام شده رقم قرارداد کرار یک میلیارد و هفتصد است، عنوان کرد: بازیکن یک میلیارد و هفتصدی نداریم. مگر فاتح تریم است. (باخنده)

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۵
سامی اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۲
0
5
آقای شاملی خوبه آدم وجدان داشته باشه ..من خودم فصل قبل بازی فولاد و صنعت تو غدیر بودم والله بالله با گل و شیرینی از آبادانیا استقبال کردیم نه سنگ و فحش ..صداقت داشته باش آقای شاملی
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۲
1
5
شما هم بازی رو باختید هم‌اخلاقو. ما‌اهوازیا‌ کار اشتباه شما رو تلافی نمی کنیم ولی یکم معرفت حالیتون باشه.
پاسخ ها
محمد حلب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۲
ن باید ازشون خوب استقبال کرد....نمیشه اینجور....حالا میبینید
امیر فولادی
|
Netherlands
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۲
0
6
اقای شاملی ی عده اندک هوادار نما ک طرفدار صنعت نفت ابادانن به دنبال نفرت افکنی بین دو شهر اهواز و ابادان هستند و میخواهند به دوتیم اهواز و ابادان و مردم این دو شهر لطمه بزنند کاملا معلومه ک این عده افراد طرفدار چ تیم های هستن و امدنشون استادیوم برای تشویق و طرفداری از صنعت نفت نیست بلکه برای شورش راه انداختن بین این تیم های دو شهر بزرگ استان هستن من تا حالا ندیدم ک تو اهواز به تماشاگران ابادانی کوچکترین توهینی بشه و این توهین ها فقط ضد فولاد و تماشاگران فولاد میشه امیدوارم کانون هواداران صنعت نفت ی راه حلی برای این شورشها پیدا کند چون ما هواداران فولاد دنبال درگیری با اونها نیستیم اما اگ ادامه بدن لازمه بدونن ک با اهواز طرفن پس بهتره جلو اون عده هوادار نما رو بگیرن بلاخره صبرمون ی حدی داره
محمد حلب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۲
1
4
چرا حرف بیهوده میگی شاملی??? ما رفتیم پیش رختکن فولاد اب بخوریم دیدیم هزار نفر ریختن دارن سنگ میندازن...ما کار ب تیما دیگه نداریم...شما کی از فولادیا بی احترامی دیدین???پارسال ک با هواداراتون شعار خوزستان میدادیم ...رفتیم ابادان ج گرفتیم ..امسال هم مثل پارسال....بازی برگشت خدا بزرگه....یا ستااااار
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۲
1
4
شما که توی جایگاه شیشه ای استادیوم زیر کولر و در حین خوردن شیرینی و شربت بازی رو میدیدی چطور میتونی بگی تقصیر کی بوده ؟؟؟
اروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۲
2
0
آقای کمالوند واقعا میگم اولین بازی بود باختیم ولی ناراحت نشدیم ولی از دست شما شدید ناراحتم چون تیم با انگیزه برای برد قاطع نمیاد تو زمین شما. میتونی بازیکن با انگیزه رو بفرستی تو زمین درویشی دیر امد فجیره معبودی ساکی قلیچ رو داشتی در ضمن چرا تغییر سیستم ندادیم ۳ ۴ ۳ میکردی عبدالله زاده با توجه به قدرت سر زنی وتکنیک خوبش میداشتی نوک با لوسانووفجیره بالای ۳ تا میزدیم ولی خواهشا تمرینات رو شاداب کن چیزی نشده ما صدرو میخوایم چون به شما و تمام بازیکنامون اعتقاد کامل داریم
امیرعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۲
2
2
من دقیقا مرکز درگیری بودم و چنتا سنگ و چوب هم که از طرف فولادی ها می‌اومد از کنارم رد شد ، خدمتتون بگم که تا اواخر نیمه اول اتفاقی نیوفتاد فولادی ها راحت تشویقهاشون رو میکردن حتی زمانی که میگفتن فولاد حمله کن صنعت سوراخه کسی چیزی نگفت چون شعارها فوتبالی بود همینا هم که فولادی ها میگفتن برای طرفداران باقی تیما رؤیا بود تا اینکه نیمه تموم شد و اهوازی ها علیه ما شعار دادن و درگیری شروع شد طبیعتا وقتی ام درگیری شروع بشه شدت زیادی پیدا می‌کنه تا اینکه آقای کمالوند دخالت کردن و موضوع منتفی شد درسته که بعضی ها دنبال جرقه ای بودند اما بهانه اصلی رو فولادی ها دادن ، امیدوارم این مشکل ریشه یابی بشه چون این درگیری ها در شأن هیچکدوم از شهرها نیست. باعث خوشحالیه بدخواهان بی‌شمارمون میشه
پاسخ ها
حسین از تهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۳
این اهوازیا فقط واسه تیمهای خوزستانی شیرن... دیدم چطور جلوی پرسپولیس و استقلال تعظیم میکردن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۲
1
3
مردم خوزستان اتحاد
Ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۳
0
2
آقایون اهوازی بسه دیگه خیلی دارید داستان ساختگی رو کش میدید یکبار دیگه میگم پارسال شروع کننده فولادی ها بودن و امسال هم از هر کی می پرسم باز شروع کننده فولادی ها بودن شما که توی این کارا سابقه طولانی دارید طوری حرف میزنید انگار که سنگ پرانی شما اهوازی ها از یاد ما میره چرا وقتی چند نفر از دوستان خاطره بدرفتاري شماها رو یادآوری میکنن نظری نمی دید انصاف داشته باشید تماشاچی های آبادانی با فرهنگ و متعصب هستن خواهشن این داستان ساختگی رو پیام کنید
باز دوباره میگم توی تختی اهواز شماها فقط در مقابل تیم نفت متحد می شدند و در مقابل دو تیم منفور استقلال و پرسپولیس چنان از خجالت هم در میومدید با شما دیگه دستتون رو شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۳
0
1
ننگ خریدن امتیاز فولاد نوین اصفهان و ننگ شکستن سرهای هواداران پرسپولیس همیشه دوران با فولاد و هوادارانش در تمام ایران مانده و خواهد ماند . اومدید در ورزشگاه تختی آبادان با دستاتون فحش میدید اونوقت انتظار دارید سکوت کنیم . اشتباه کردید چوبشم خوردید دفعه دیگه بیرون از ورزشگاه بیچارتون میکنیم .
فواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۳
0
0
معلومه دیگه بازی باید بزارن یه شهر که بتونن امنیتشو ردیف کنن باید تیمی که متخلفه رو باید منحل کنن اگر چه صنعت امسال دسته دو میره
هوادار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۳
1
0
باید همانطور که تماشاگر هیچ تیمی نمیتونه وارد ورزشگاه ابادان بشه تماشاگران اهواز راهم نبایدراه بدن
سامی اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۴
0
0
فولادی و افتخر