به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

اولین شکست عبدالمجید باقری‌نیا در بندر

اولین حضور عبدالمجید باقری‌نیا سرمربی جدید تیم فوتبال شهرداری بندرعباس با شکست خانگی این تیم همراه شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، عبدالمجید باقری‌نیا مربی قدیمی فوتبال خوزستان که از هفته گذشته عهده دار رهبری تیم پرمهره شهرداری بندرعباس شده بود، امروز برای اولین بار روی نیمکت مربی گری این تیم دسته اولی نشست.

شهرداری بندرعباس در اولین حضور باقری‌نیا با نتیجه یک بر صفر در خانه مغلوب پاس همدان شد و با نتایجی که امروز رقم خورد، حالا در جمع کاندیداهای سقوط به لیگ دسته دوم قرار گرفته است.

باقری‌نیا در این فصل دچار بدشانسی شده است. این مربی در ابتدای فصل هدایت نفت مسجدسلیمان را به عهده گرفت ولی در 10 بازی صاحب پیروزی نشد و در نهایت کناره گیری کرد. باقری‌نیا سپس در تیم دسته دومی ملی حفاری اهواز مشغول فعالیت شد اما این تیم از سه هفته مانده به پایان مسابقات لیگ دسته دوم به لیگ 3 سقوط کرد.

این مربی قدیمی فوتبال خوزستان برای جبران بدشانسی های سال 93 راهی شهرداری بندرعباس شد تا با این تیم در لیگ یک نتایج خوبی کسب کرده و جبران مافات کند اما در اولین روز حضور روی نیمکت شهرداری باز هم بدشانسی آورد و با شکست خانگی برابر پاس حالا باید برای فرار از سقوط شهرداری بندرعباس به لیگ دسته دوم تلاش کند.

اولین شکست باقری‌نیا در بندر


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
پارسوماش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
0
1
حیف اسم نفت مسجدسلیمان که تو خبر این میارین.
پیمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
0
0
آقای باقری نیا بلایی رو که سر نفت اوردین را فراموش نمیکنیم.اول فصل برچه اساسی تیم رو اونجوری بستین .شما قصد دیگری داشتین که خداروشکر بابرگشتن مکوندی و رضاییان نقشه های شما ازبین رفت.چوب خداصدانداره حالاها باید پس بدین.نمونه کارشما قرارداد400ملیونی بابازیکن درجه سومی سلیمان فلاح بود
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها